AndroidHealthClinic

cut logje

ja oke ik was eigelijk rust dagen vergeten :D dan kan het wel indd..komen er binnenkort wat fotos aan? neem aan dat je door de carbs ed ook wat voller bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
ja oke ik was eigelijk rust dagen vergeten :D dan kan het wel indd..komen er binnenkort wat fotos aan? neem aan dat je door de carbs ed ook wat voller bent
sta wel iets voller ja me vrouw kan het wel zien ja ma denk dat ik dat niet op foto kan krijgen ma ga wel effe kijken dit weekend

@Tyle: ik doe het eigenlijk ook nooit, maar weet zeker dat je met een goede conditie (door cardio) uit eindelijk ook meer gewicht/meer reps aan gaat kunnen..

@Tyle: ik doe het eigenlijk ook nooit, maar weet zeker dat je met een goede conditie (door cardio) uit eindelijk ook meer gewicht/meer reps aan gaat kunnen..

lykt me fysiologisch onmogelijk omdat je in andere energiesystemen werkt. Misschien als je echt hele zware vormen van HIIT gaat doen dat je er dan wat aan hebt (vooral benen) maar voor de rest helpt cardio vooral voor vet verbranding lijkt me

• #1.845
training

DL

5x35
5x45
3x55
3x70
3x75
5x85 zat meer in maar dan gaat me techniek acheruit trek ik met bolle rug wat ik nu ook al wel is doe techniek blijft lastig ma goed weer prima gehaalt dit keer:D

overhandse BOR

12x50
10x60
10x60
10x60

lat pulldown breed tot borst

12x50
10x55
10x55
8x55

DB row

12x24
10x30
10x30

knie raises 4x10

lekkere training ging prima morgen borst knalluh

Lekker hoor, goed van je dat je gestopt bent op de deadlift, om daar elke keer op te gaan reppen is zwaar :)

Komt wel goed met die DL!!!
Wekelijks afwisselen tussen 8-10 herhalingen en de week erop 5-6 herhalingen heeft mij in het verleden veel geholpen om mijn DL kracht omhoog te krijgen. (denk overigens dat deze wijze van trainen bij vrijwel elke basis oefening werkt)

• #1.852
Komt wel goed met die DL!!!
Wekelijks afwisselen tussen 8-10 herhalingen en de week erop 5-6 herhalingen heeft mij in het verleden veel geholpen om mijn DL kracht omhoog te krijgen. (denk overigens dat deze wijze van trainen bij vrijwel elke basis oefening werkt)

Leuk dat je mee leest dat zal wel goeie manier zijn denk ik ja ma ik volg nu wendler 5/3/1 dan komt die denk ik ook wel omhoog

Techniek bij DL is zeker belangrijk en ook dat je de uitvoering gecontroleerd doet.
Want als je vanwege de grip sneller wilt gaan dan wenselijk is kan dat je rug behoorlijk verkloten. (spreek uit eigen ervaring)
Succes morgen met je training :)

• #1.854
Techniek bij DL is zeker belangrijk en ook dat je de uitvoering gecontroleerd doet.
Want als je vanwege de grip sneller wilt gaan dan wenselijk is kan dat je rug behoorlijk verkloten. (spreek uit eigen ervaring)
Succes morgen met je training :)

Klopt kwa grip hou ik hem wel ma die rug gaat vak bol staan onderin kan dan geen holle rug krijgen onderin

• #1.855
training van vandaag

Bench press

5x35
5x45
3x55
3x70
3x75
8x85 lekkah!

Dips

10xbw
10xbw
10xbw
8xbw

incline DB fly's

12x16
10x18
10x18
10x18

BB curl

12x32
10x37
10x37
10x37

preachers curl

12x27
10x27
8x27

prima training lekker geknalt ging goed!

Mooie dikke Bench man :)

ik heb al beetje gelezen over wendler mar ben nu te lui om het op te zoeken. Na je 5e set van je bench mag je dan zoveel als je wilt knallen?

• #1.860
Terug
Naar boven