Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sta wel iets voller ja me vrouw kan het wel zien ja ma denk dat ik dat niet op foto kan krijgen ma ga wel effe kijken dit weekendja oke ik was eigelijk rust dagen vergetendan kan het wel indd..komen er binnenkort wat fotos aan? neem aan dat je door de carbs ed ook wat voller bent
@Tyle: ik doe het eigenlijk ook nooit, maar weet zeker dat je met een goede conditie (door cardio) uit eindelijk ook meer gewicht/meer reps aan gaat kunnen..

precies 5reps is mooi toch moest er 3pakken dus 2extraLekker hoor, goed van je dat je gestopt bent op de deadlift, om daar elke keer op te gaan reppen is zwaar![]()

precies 5reps is mooi toch moest er 3pakken dus 2extra![]()

precies en vooral op techniek gaan letten heDenk zelf dat dat voor de dl een mooi streven is elke keer 2 reps extra te halen en dan te kappen![]()
Komt wel goed met die DL!!!
Wekelijks afwisselen tussen 8-10 herhalingen en de week erop 5-6 herhalingen heeft mij in het verleden veel geholpen om mijn DL kracht omhoog te krijgen. (denk overigens dat deze wijze van trainen bij vrijwel elke basis oefening werkt)
Techniek bij DL is zeker belangrijk en ook dat je de uitvoering gecontroleerd doet.
Want als je vanwege de grip sneller wilt gaan dan wenselijk is kan dat je rug behoorlijk verkloten. (spreek uit eigen ervaring)
Succes morgen met je training![]()
Klopt laaste set is,rep-out volop knalluhik heb al beetje gelezen over wendler mar ben nu te lui om het op te zoeken. Na je 5e set van je bench mag je dan zoveel als je wilt knallen?
Klopt hijs mega zwaar vindt ik zelfLekker hoor.
Die dips zijn ook vet man, vind het zelf een vette oefening