Fitness Seller

cut logje

Nice :)

Neem je je dextrose na de training ook Hendrie?

Je voeding ziet er zeker goed uit man en wendler is zeker the bomb.
Hoe staat het eigenlijk met je gewicht, hoe heeft dat zich ontwikkeld deze afgelopen week.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.825
Neem je je dextrose na de training ook Hendrie?
nee neem dan die shake moet ik dextrose er ook nog is bij nemen?kan hoor heb het thuis staan

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 20:44 ----------

Je voeding ziet er zeker goed uit man en wendler is zeker the bomb.
Hoe staat het eigenlijk met je gewicht, hoe heeft dat zich ontwikkeld deze afgelopen week.
6ons erbij:D

Had het niet voor niks in je schema gezet....haha.

valt me nog mee, ik zeg gewoon zo doorgaan :thumbs:

• #1.828
6 ons erbij goed bezig man

good stuff mate ! en 2 handjes M&Ms is natuurlijk niets :p

• #1.834
Vandaag cardio dag. vanavond uurtje cardio doen.

wat is alleen de meerwaarde van cardio bij een cleanbulk? als je tot op de kcal alles heb berekend en voeding zit goed dan hoef je in principe geen cardio te doen. Cardio staat dan alleen maar groei in de weg toch

• #1.837
Succes gozer! Je houdt de cardio goed vol erbij:D
dankjewel marvin gaat lekker

wat is alleen de meerwaarde van cardio bij een cleanbulk? als je tot op de kcal alles heb berekend en voeding zit goed dan hoef je in principe geen cardio te doen. Cardio staat dan alleen maar groei in de weg toch
Geen idee joh vindt gewoon wel fijn rustdag is niks voor mij en vindt dit prima oplossing

• #1.838
en natuurlijk ook om me vet toename zo klein mogelijk te houden he en me junk van het weekend te compenseren:D

Precies je moet ook fit blijven ;)

Terug
Naar boven