hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
gaan we voor bro wender bevalt in ieder gevalt toppie! en voeding ookMooi om te horen, dit gaat je zeker wat moois op leveren![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaan we voor bro wender bevalt in ieder gevalt toppie! en voeding ookMooi om te horen, dit gaat je zeker wat moois op leveren![]()
nee neem dan die shake moet ik dextrose er ook nog is bij nemen?kan hoor heb het thuis staan
6ons erbijJe voeding ziet er zeker goed uit man en wendler is zeker the bomb.
Hoe staat het eigenlijk met je gewicht, hoe heeft dat zich ontwikkeld deze afgelopen week.

oke ga ik doen ma dacht dat dat niet meer hoefde met die shake die ik nu dus gebruikte ma goed gooie het er zo bij in 2scheepjes

doen we zeker tanks voor de support!
good stuff mate ! en 2 handjes M&Ms is natuurlijk niets![]()
Succes gozer! Je houdt de cardio goed vol erbij

dankjewel marvin gaat lekker
Geen idee joh vindt gewoon wel fijn rustdag is niks voor mij en vindt dit prima oplossingwat is alleen de meerwaarde van cardio bij een cleanbulk? als je tot op de kcal alles heb berekend en voeding zit goed dan hoef je in principe geen cardio te doen. Cardio staat dan alleen maar groei in de weg toch
en natuurlijk ook om me vet toename zo klein mogelijk te houden he en me junk van het weekend te compenserenwat is alleen de meerwaarde van cardio bij een cleanbulk? als je tot op de kcal alles heb berekend en voeding zit goed dan hoef je in principe geen cardio te doen. Cardio staat dan alleen maar groei in de weg toch

klopt heb er net een uurtje opzitten!was lekker