AndroidHealthClinic

cut logje

meer eten, zwaarder trainen en minder cardio ff weekje proberen kijken hoe je daar op reageert..Een week is wel weinig voor noemenswaardige verschillen te kunnen meten vooral als het gaat om gewicht

Shit jammer van de week keihard getraint en goed gegeten ma toch niks aangekomen precies,82kilo was ik vorige week ook

Kijk niet van week tot week maatje ;)
Zou best kunnen dat je ietsjes vet hebt verloren en misschien ook ietjes vvm hebt gewonnen :)

Als je wilt gainen heb je 2 opties:

Schroef de cardio iets omlaag (intensiteit)
Eet meer ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
Vandaag lekker rust dagje lekker clean eten en chilluh

Voeding schroef ik nog niet op volgende week ma weer is kijken wil niet meteen dik en vet worden

Vandaag lekker rust dagje lekker clean eten en chilluh

Voeding schroef ik nog niet op volgende week ma weer is kijken wil niet meteen dik en vet worden

Gelijk heb je, soms sta je ff stil in gewicht ondanks je inspanningen.
Ik merk persoonlijk wel dat als je het weekend goed doorgaat met de voeding zoals je dat doordeweeks doet, dat dit meestal een positief effect heeft qua gewicht voor de week daarop.

Wat zijn eigelijk je doelen qua gewicht of wil je tot een bepaalde datum/VP bulken ?

• #1.925
Gelijk heb je, soms sta je ff stil in gewicht ondanks je inspanningen.
Ik merk persoonlijk wel dat als je het weekend goed doorgaat met de voeding zoals je dat doordeweeks doet, dat dit meestal een positief effect heeft qua gewicht voor de week daarop.

Wat zijn eigelijk je doelen qua gewicht of wil je tot een bepaalde datum/VP bulken ?

Klopt probeer het weekend goed door te eten.en dat lukt aardig ook lekker uitrusten.

Kwa doelen me doel is om 100kilo te worden met mooi vet % ma dat zal nog wel even tijdje duren hoop volgend jaar zomer 80 kilo rippedt te staan dat is me doel door clean bulken tot april/mei dan cutten

Chilse :D:D:D:D

• #1.927
dat lukt wel geen reedt gedaan vandaag alleen ma eten en beetje bankhangen boodschapen doen en nog effe bij body and fitshop geweest:D whey gehaald en nog wat spulletjes! voeding hele dag lekker volgens schema alleen nu effe paar handjes m&m's gehad beetje jammer weer:(

Klinkt ook lekker relaxed, heb zelf ook weinig gedaan vandaag :)...Heerlijk

hier nog een:D:D heerlijk:D

Chillen en junken:rolleyes: that's weekend!:D

Enne geld uitgeven:-) :-(

• #1.936
training

Mp

5x20
5x25
3x30
5x35