- Waardering
- 34.692
Je moet een nieuwe award krijgen op dit forum King of the roast
Ach nee man, jij bent gewoon een makkelijk doelwit. Maar je gaat er al wat anders mee om zie ik. Verstandig.
Ik eet je op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet een nieuwe award krijgen op dit forum King of the roast
Haha ja maakt me niet zoveel uit. Beetje roasten moet kunnen👍🏼Ach nee man, jij bent gewoon een makkelijk doelwit. Maar je gaat er al wat anders mee om zie ik. Verstandig.
Ik eet je op.
Niets mis mee 🥺
Haha ja maakt me niet zoveel uit. Beetje roasten moet kunnen👍🏼
Zeker geen vast schema vind dat niet chill gewoon gezonde keuzes maken kcal tellen. En hoge aantal gram eiwittenMaar even serieus,
Hoe ziet je voeding er op het moment uit, eet je met een vast schema?
Je hebt veel teveel vet om te oordelen hoe jouw “ab genetics zijn”![]()
Shitty ab genetics ben bang dat ik een 4pack inplaats van een 6pack. Ben 71kg nu deze week start ik met 20-30min cardio als afsluiting van de krachttrainingen zodat ik niet lager in kcal hoef
KloptJe hebt veel teveel vet om te oordelen hoe jouw “ab genetics zijn”
Maar ja trust de progress mijn kracht gaat wel lekker doe nu 80kg 3keer10 benchJe hebt veel teveel vet om te oordelen hoe jouw “ab genetics zijn”
Maar ja trust de progress mijn kracht gaat wel lekker doe nu 80kg 3keer10 bench
Je kan hier geen videos uploaden
Je kan bestand vanuit je telefoon toevoegen
Jawel, maar ben benieuwd hoe het eruit ziet
Zal het de volgende chestday ff recorden. Ik train met nog iemand hij is 81kg kilo maar ben zelf 71 maar ben net zo sterk misschien zelfs sterker nuJawel, maar ben benieuwd hoe het eruit ziet
Is zeker goed qua kracht