- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Jaman kan bijna meedoen aan powerlifting wedstrijd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaman kan bijna meedoen aan powerlifting wedstrijd
Compliment van Kameel is goud waard
Ik ook ben vooral benieuwd wat die cardio sessies gaan doen op de weegschaal. Kan op het laatst natuurlijk ook low carb gaan maar liever nietJe bent goed bezig. Ben benieuwd wat cardio gaat doen...
Progressie ben je aan het maken, is het belangrijkste!
Veel succes en blijven gaan!
Niet naar de weegschaal kijken. Kijk maar de spiegel...Ik ook ben vooral benieuwd wat die cardio sessies gaan doen op de weegschaal. Kan op het laatst natuurlijk ook low carb gaan maar liever niet
Thanks man toffe reactie. Wat bedoel je met steeds low hoog low hoog?Niet naar de weegschaal kijken. Kijk maar de spiegel...
Motiverend moeten die blokjes werken!
Je kan later altijd laag hoog en laag laag hoog doen.
Werkt ook prima voor de laatste vetjes!
Maar kijk eerst maar wat de extra cardio doet.
In ieder geval sterk bezig!
Als je jou eerste foto bekijkt en de foto van gisteren zie je duidelijk verschil.Thanks man toffe reactie. Wat bedoel je met steeds low hoog low hoog?
Ik weet niet of dat nou zo wetenschappelijk onderbouwd is. Aan de andere kant, als het je mentaal helpt om die cut nog even door te trekken als het moeilijk wordt, dan is het tóch waardevol.Je lichaam went altijd aan een bepaald voedingspatroon. Moest je dan geen verschil meer zien kan je (laag laag hoog) en (laag laag laag hoog)...
Nu is mijn mening, weet niet wat andere van forum er over denken...
en je rear delts isoleer je niet? of heb je daarvoor een reden?Schouders:
Seated dumbell side raises 3sets 10 8kg
Seated dumbell press 3sets 10herhalingen 22kg
Dumbell front raises 3sets 10herhalingen 10kg
ik gok dat dit een push training wasen je rear delts isoleer je niet? of heb je daarvoor een reden?
Rear delt pak ik op rug dag 💪🏼en je rear delts isoleer je niet? of heb je daarvoor een reden?
oké, had het paar pagina's terug net gevonden
.Chille tip man. Ik wacht eerst af wat deze cardio sessies gaan doen qua resultaat. Blijf nu een beetje hangen op 71.2Kg dus even afwachten wat dit gaat doen. Wil dat laatste onderbuikvet eraf halen, dus als die cardio niet veel gaat aanrichten ga ik jou idee gebruiken low carb high carbs.Als je jou eerste foto bekijkt en de foto van gisteren zie je duidelijk verschil.
Vooral in de pecs is je vet goed weggetrokken en in je taille.
Met low hoog low hoog bedoel ik, je kan altijd met je kcal meer bepaald (koolhydraten) spelen.
Door bijvoorbeeld: 1 dag 150g koolhydraten (hoge dag) 1 dag 75g koolhydraten (lage dag), e.z.v
Je lichaam went altijd aan een bepaald voedingspatroon. Moest je dan geen verschil meer zien kan je (laag laag hoog) en (laag laag laag hoog)...
In ieder geval je bent sterk bezig!
Low carbs kan wel echt helpen om snel gewicht te verliezen maar meeste zal vocht zijn.Ik weet niet of dat nou zo wetenschappelijk onderbouwd is. Aan de andere kant, als het je mentaal helpt om die cut nog even door te trekken als het moeilijk wordt, dan is het tóch waardevol.
Onderbuikvet kwijtraken fucking sucks maar we blijven gaan!!!Als je jou eerste foto bekijkt en de foto van gisteren zie je duidelijk verschil.
Vooral in de pecs is je vet goed weggetrokken en in je taille.
Met low hoog low hoog bedoel ik, je kan altijd met je kcal meer bepaald (koolhydraten) spelen.
Door bijvoorbeeld: 1 dag 150g koolhydraten (hoge dag) 1 dag 75g koolhydraten (lage dag), e.z.v
Je lichaam went altijd aan een bepaald voedingspatroon. Moest je dan geen verschil meer zien kan je (laag laag hoog) en (laag laag laag hoog)...
In ieder geval je bent sterk bezig!
Met cyclen ga je niet meer vet verliezen wannneer je dagelijkse inname gelijk blijft. Cardio gaat wel wat doen.Chille tip man. Ik wacht eerst af wat deze cardio sessies gaan doen qua resultaat. Blijf nu een beetje hangen op 71.2Kg dus even afwachten wat dit gaat doen. Wil dat laatste onderbuikvet eraf halen, dus als die cardio niet veel gaat aanrichten ga ik jou idee gebruiken low carb high carbs.
Ik doe wel 1keer per week een dag dat ik max op 2300kcal zit even op onderhoud 1dag per week.
Klopt mijn ervaring met low carb is wel dat je super snel gewicht verliest, maar zoals jij ook al zegt ligt aan je kcal per dag. Als je cycled verlies je meestal gewoon shit loads of vocht.Met cyclen ga je niet meer vet verliezen wannneer je dagelijkse inname gelijk blijft. Cardio gaat wel wat doen.
Thanks voor jullie input heb er super veel aan. Ik post nu ook mijn trainingenLow carb zou ik voor nu idd gewoon van weg blijven. Is allemaal water , leuk voor de laatste loodjes maar gaat nu alleen de kwaliteit van je trainingen in de weg staan. Je bent gewoon lekker bezig , cardio opvoeren en door vlammen