Fitness Seller

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
10 kg op je bw reppen is gewoon dikke prima hoor

Je bent goed bezig. Ben benieuwd wat cardio gaat doen...
Progressie ben je aan het maken, is het belangrijkste!
Veel succes en blijven gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Je bent goed bezig. Ben benieuwd wat cardio gaat doen...
Progressie ben je aan het maken, is het belangrijkste!
Veel succes en blijven gaan!
Ik ook ben vooral benieuwd wat die cardio sessies gaan doen op de weegschaal. Kan op het laatst natuurlijk ook low carb gaan maar liever niet

Ik ook ben vooral benieuwd wat die cardio sessies gaan doen op de weegschaal. Kan op het laatst natuurlijk ook low carb gaan maar liever niet
Niet naar de weegschaal kijken. Kijk maar de spiegel...
Motiverend moeten die blokjes werken!
Je kan later altijd laag hoog en laag laag hoog doen.
Werkt ook prima voor de laatste vetjes!
Maar kijk eerst maar wat de extra cardio doet.
In ieder geval sterk bezig!

Niet naar de weegschaal kijken. Kijk maar de spiegel...
Motiverend moeten die blokjes werken!
Je kan later altijd laag hoog en laag laag hoog doen.
Werkt ook prima voor de laatste vetjes!
Maar kijk eerst maar wat de extra cardio doet.
In ieder geval sterk bezig!
Thanks man toffe reactie. Wat bedoel je met steeds low hoog low hoog?

Thanks man toffe reactie. Wat bedoel je met steeds low hoog low hoog?
Als je jou eerste foto bekijkt en de foto van gisteren zie je duidelijk verschil.
Vooral in de pecs is je vet goed weggetrokken en in je taille.

Met low hoog low hoog bedoel ik, je kan altijd met je kcal meer bepaald (koolhydraten) spelen.
Door bijvoorbeeld: 1 dag 150g koolhydraten (hoge dag) 1 dag 75g koolhydraten (lage dag), e.z.v

Je lichaam went altijd aan een bepaald voedingspatroon. Moest je dan geen verschil meer zien kan je (laag laag hoog) en (laag laag laag hoog)...
Nu is mijn mening, weet niet wat andere van forum er over denken...

In ieder geval je bent sterk bezig!

Je lichaam went altijd aan een bepaald voedingspatroon. Moest je dan geen verschil meer zien kan je (laag laag hoog) en (laag laag laag hoog)...
Ik weet niet of dat nou zo wetenschappelijk onderbouwd is. Aan de andere kant, als het je mentaal helpt om die cut nog even door te trekken als het moeilijk wordt, dan is het tóch waardevol.

Als je jou eerste foto bekijkt en de foto van gisteren zie je duidelijk verschil.

Met low hoog low hoog bedoel ik, je kan altijd met je kcal meer bepaald (koolhydraten) spelen.
Door bijvoorbeeld: 1 dag 150g koolhydraten (hoge dag) 1 dag 75g koolhydraten (lage dag), e.z.v

Chille tip man. Ik wacht eerst af wat deze cardio sessies gaan doen qua resultaat. Blijf nu een beetje hangen op 71.2Kg dus even afwachten wat dit gaat doen. Wil dat laatste onderbuikvet eraf halen, dus als die cardio niet veel gaat aanrichten ga ik jou idee gebruiken low carb high carbs.

Ik doe wel 1keer per week een dag dat ik max op 2300kcal zit even op onderhoud 1dag per week.

Ik weet niet of dat nou zo wetenschappelijk onderbouwd is. Aan de andere kant, als het je mentaal helpt om die cut nog even door te trekken als het moeilijk wordt, dan is het tóch waardevol.
Low carbs kan wel echt helpen om snel gewicht te verliezen maar meeste zal vocht zijn.

Onderbuikvet kwijtraken fucking sucks maar we blijven gaan!!!

Chille tip man. Ik wacht eerst af wat deze cardio sessies gaan doen qua resultaat. Blijf nu een beetje hangen op 71.2Kg dus even afwachten wat dit gaat doen. Wil dat laatste onderbuikvet eraf halen, dus als die cardio niet veel gaat aanrichten ga ik jou idee gebruiken low carb high carbs.

Ik doe wel 1keer per week een dag dat ik max op 2300kcal zit even op onderhoud 1dag per week.
Met cyclen ga je niet meer vet verliezen wannneer je dagelijkse inname gelijk blijft. Cardio gaat wel wat doen.

Met cyclen ga je niet meer vet verliezen wannneer je dagelijkse inname gelijk blijft. Cardio gaat wel wat doen.
Klopt mijn ervaring met low carb is wel dat je super snel gewicht verliest, maar zoals jij ook al zegt ligt aan je kcal per dag. Als je cycled verlies je meestal gewoon shit loads of vocht.

Low carb zou ik voor nu idd gewoon van weg blijven. Is allemaal water , leuk voor de laatste loodjes maar gaat nu alleen de kwaliteit van je trainingen in de weg staan. Je bent gewoon lekker bezig , cardio opvoeren en door vlammen

Low carb zou ik voor nu idd gewoon van weg blijven. Is allemaal water , leuk voor de laatste loodjes maar gaat nu alleen de kwaliteit van je trainingen in de weg staan. Je bent gewoon lekker bezig , cardio opvoeren en door vlammen
Thanks voor jullie input heb er super veel aan. Ik post nu ook mijn trainingen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven