XXL Nutrition

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Naast die cardio zet ik ook 10k stappen per dag

Trainingslog

Rug bicep achterkant schouders

RUG:
pull ups 3sets 10herhalingen
Liggende Dumbell rows 18kilo 3sets 10herhalingen

Achterkant schouders:
Rear delt raise 8kg 3keer10

biceps:
Dumbell bicep curl 14kg 3keer10
Hammer curls 16kg 3keer10

cardio crosstrainer
22min 300kcal

doe je altijd zo weinig voor je rug?

Landmine row
One arm landmine row
Bovenhands BOR
Onderhands BOR
Deadlift (als je genoeg kg hebt)
Chest supported row
...
Die bovenhands en onderhands is een goeie ik ga die ook toevoegen voor de volgende rug training ben zelf niet zo fan van rows maar goed is nu niet anders

Die bovenhands en onderhands is een goeie ik ga die ook toevoegen voor de volgende rug training ben zelf niet zo fan van rows maar goed is nu niet anders
Moet zeggen dat one arm landmine row wel super lekker voelt en niet echt belastend voor je onderrug, zou 'm zeker eens proberen

Moet zeggen dat one arm landmine row wel super lekker voelt en niet echt belastend voor je onderrug, zou 'm zeker eens proberen
Is wel kloten dat we nu zo weinig kunnen, je kan echt alleen maar rows of pull ups doen en elke row is bijna hetzelfde.

Is wel kloten dat we nu zo weinig kunnen, je kan echt alleen maar rows of pull ups doen en elke row is bijna hetzelfde.
Met een beetje creativiteit kom je opzich wel aan je oefeningen hoor. Desnoods nog een elastiek van xx aantal kilos kopen, kan je ook weer wat mee.
Of eens in logs kijken wat anderen doen hier

Je moet nog veel leren. Er zijn genoeg varianten die je kunt doen en ze zijn allemaal anders. Simpele dingen zoals grip, tucked of flared kunnen al veel verschil maken. Hiernaast had je er ook voor kunnen kiezen om gewoon wat meer setjes toe te voegen.

Huh, wat?

Met een beetje creativiteit kom je opzich wel aan je oefeningen hoor. Desnoods nog een elastiek van xx aantal kilos kopen, kan je ook weer wat mee.
Of eens in logs kijken wat anderen doen hier
Ik train bij me gym in een tent haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven