- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig
Nee maar gyms zijn dicht niet zoveel opties heb alleen dumbells en barbells. Zo inprincipe nog barbell rows kunnen doen
Landmine rowNee maar gyms zijn dicht niet zoveel opties heb alleen dumbells en barbells. Zo inprincipe nog barbell rows kunnen doen
Die bovenhands en onderhands is een goeie ik ga die ook toevoegen voor de volgende rug training ben zelf niet zo fan van rows maar goed is nu niet andersLandmine row
One arm landmine row
Bovenhands BOR
Onderhands BOR
Deadlift (als je genoeg kg hebt)
Chest supported row
...
Moet zeggen dat one arm landmine row wel super lekker voelt en niet echt belastend voor je onderrug, zou 'm zeker eens proberenDie bovenhands en onderhands is een goeie ik ga die ook toevoegen voor de volgende rug training ben zelf niet zo fan van rows maar goed is nu niet anders
Nee maar gyms zijn dicht niet zoveel opties heb alleen dumbells en barbells. Zo inprincipe nog barbell rows kunnen doen
Ik ga hem zeker proberenMoet zeggen dat one arm landmine row wel super lekker voelt en niet echt belastend voor je onderrug, zou 'm zeker eens proberen
Wat is er nou dan jij reageert op mij van pak je altijd zo weinig rug ik reageer daarop zeg je wat?
Wat is er nou dan jij reageert op mij van pak je altijd zo weinig rug ik reageer daarop zeg je wat?
?
Is wel kloten dat we nu zo weinig kunnen, je kan echt alleen maar rows of pull ups doen en elke row is bijna hetzelfde.Moet zeggen dat one arm landmine row wel super lekker voelt en niet echt belastend voor je onderrug, zou 'm zeker eens proberen
Met een beetje creativiteit kom je opzich wel aan je oefeningen hoor. Desnoods nog een elastiek van xx aantal kilos kopen, kan je ook weer wat mee.Is wel kloten dat we nu zo weinig kunnen, je kan echt alleen maar rows of pull ups doen en elke row is bijna hetzelfde.
Is wel kloten dat we nu zo weinig kunnen, je kan echt alleen maar rows of pull ups doen en elke row is bijna hetzelfde.
Ik train bij me gym in een tent hahaMet een beetje creativiteit kom je opzich wel aan je oefeningen hoor. Desnoods nog een elastiek van xx aantal kilos kopen, kan je ook weer wat mee.
Of eens in logs kijken wat anderen doen hier