Fitness Seller

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik benchte eerst 80kg 3keer10 ben gezakt naar 75kg 3keer10. Daar wil ik ook opblijven. In het begin van de cut kan je wel sterker worden maar in dit stadium van de cut gaat dat me niet lukken ik nader al bijna het eind gewicht van de cut van vorig jaar, maar daar ga ik overheen. Plus 75kg 3keer10 reppen op 70.7kg bw is niet slecht perse.
En waarschijnlijk bench je nu nog 10x3x85. Hetzelfde volume alleen iets andere opbouw.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou persoonlijk iets van 5x5 benchen, vind alles boven de 5-6 reps met compounds sowieso kut
10 sets van 3x85 is wel heel enthousiast, dan ben je een uur aan het benchen :roflol:

Misschien dat je onderstaand kan proberen voor je volgende borst, schouders en tricep training. Ik heb even je vorige training erbij gepakt.

Bench press 5x5 of 10x3
Incline chest press 4x8
Dumbell flyes 3x15

Seated shoulder press 4x8
Side raises 3x15
Rear delt flyes 3x15

Tricep extensions 3x15
Tricep press machine 3x15

Misschien dat je onderstaand kan proberen voor je volgende borst, schouders en tricep training. Ik heb even je vorige training erbij gepakt.

Bench press 5x5 of 10x3
Incline chest press 4x8
Dumbell flyes 3x15

Side raises 3x15
Rear delt flyes 3x15

Tricep extensions 3x15
Tricep press machine 3x15
Is goed ga het proberen 15reps is toch voor spierconditie

Zal morgen ook eens een voedingslog maken met wat ik eet op een dag

• Like
Waarderingen: TT&A
Zal morgen ook eens een voedingslog maken met wat ik eet op een dag
Ja. Ben benieuwd.

jouw visie over rep ranges, is een beetje flawed. Zo denk je dat <5 reps ALLEEN kracht geeft, 8-12 ALLEEN hypertrofie en 15+ ALLEEN conditie. Dit klopt niet. Alle rep ranges zorgen voor meer kracht/hypertrofie/conditie. Alleen is over het algemeen lage ranges effectiever voor kracht, middel ranges effectiever voor hypertrofie en hoge ranges effectiever voor conditie. Ze zijn allemaal van belang, maar de ene is effectiever voor een bepaald doen dan een ander. Netzoals dat elke oefening tot hypertrofie kan leiden, maar sommige oefeningen zijn effectiever dan andere.

Ja. Ben benieuwd.

jouw visie over rep ranges, is een beetje flawed. Zo denk je dat <5 reps ALLEEN kracht geeft, 8-12 ALLEEN hypertrofie en 15+ ALLEEN conditie. Dit klopt niet. Alle rep ranges zorgen voor meer kracht/hypertrofie/conditie. Alleen is over het algemeen lage ranges effectiever voor kracht, middel ranges effectiever voor hypertrofie en hoge ranges effectiever voor conditie. Ze zijn allemaal van belang, maar de ene is effectiever voor een bepaald doen dan een ander. Netzoals dat elke oefening tot hypertrofie kan leiden, maar sommige oefeningen zijn effectiever dan andere.
Daarom heb ik deze topic om te leren van jullie ervaring in de fitness ik wist dit nog niet. Dankbaar voor de goede feedback die ik hier krijg

• Like
Waarderingen: TT&A
Ik heb terug zitten lezen wat betreft je trainingen, maar je hebt nog nooit een benen training gelogd of lees ik erover heen?

Ik heb terug zitten lezen wat betreft je trainingen, maar je hebt nog nooit een benen training gelogd of lees ik erover heen?
Nee man ben sowieso nog relatief nieuw op dit forum, ben sinds kort echt begonnen met ook de trainingen hier loggen. Morgen komt er een leg day

Als je dan morgen al je trainingen uitschrijft dan kunnen we daar meteen naar kijken voor je. Ik heb het idee dat er qua oefening volgorde enzovoort nog wel het één en ander aan te passen valt.

Of je doet het nu meteen dat kan ook.

Als je dan morgen al je trainingen uitschrijft dan kunnen we daar meteen naar kijken voor je. Ik heb het idee dat er qua oefening volgorde enzovoort nog wel het één en ander aan te passen valt.

Is goed

Legs rug bicep achterkant schouders
Training dinsdag 20april 2021
Squat 3x10 90kg
Pull ups 3x10
Rear delt dumbell raise 3x12 8kg
Latt pulldown 4x12 ? Morgen aflezen machine.
Leg press 3x10 morgen aflezen machine
Incline dumbell bicep curl 4x10 14kg
Barbell stiff leg deadlift 4x8 60kg
Dumbell rows 4x8 30kg
Leg extension machine 3x15 morgen aflezen.
Ez bar standing curls 3x10
Leg curl 3x15 morgen aflezen
Standing straight arm pull down 3x15
Dumbell hammer curls 3x10 16kg

Eind cardio
20min roeien.

Ondanks dat ik niet echt thuis ben in de split schema's lijkt mij onderstaand een goede basis om mee te beginnen. Persoonlijk zou ik meer neigen naar een Push/Pull. Misschien dat @Vypaw en @TT&amp;A nog input kunnen geven?

Weekindeling: A/B/C/X/A/B/C

A: Borst, schouders, Triceps
Bench press 5x5 of 10x3
Incline chest press 4x8
Dumbell flyes 3x12-15
Side raises 3x12-15
Tricep extensions 3x12-15
Tricep press machine 3x12-15

B: Rug, Schouders, Biceps
Deadlift 5x5 of 10x3
Pull ups 4x8
Dumbell row 4x8
Lat pulldown 3x12-15
Rear delt flyes 3x12-15
Hammer curls 3x12-15
Barbell crusl 3x12-15

C: Benen, buik, kuiten
Squat 5x5 of 10x3
Leg press 4x8
Leg extensions 4x8
Leg curl 3x12-15
Calve raises 3x12-15
Ab rollouts 3x12-15
Leg raises 3x12-15

Persoonlijk zou ik onderstaand doen.

Weekindeling: A1/B1/X/A2/B2/X/X

A1: Push
Bench press 10x3
Squat 5x5-8
Dumb shoulder press 5x5-8
Side raises 3x12-15
Calf raises 3x12-15

B1: Pull
Bent over row 10x3
Romanian deadlift 5x5-8
Lat pulldown 5x5-8
Bent over raises 3x12-15
Barbell curls 3x12-15
Ab rollouts 3x12-15

A2: Push
Squat 10x3
Bench press 5x5-8
Dumb shoulder press 5x5-8
Side raises 3x12-15
Calf raises 3x12-15

B2: Pull
Deadlift 10x3
Bent over row 5x5-8
Lat pulldown 5x5-8
Bent over raises 3x12-15
Barbell curls 3x12-15
Ab rollouts 3x12-15

Ik ga geen adviezen geven over persoonsgebonden schema’s

ik zou gewoon PPL/UBLB gaan doen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven