- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Bekijk bijlage 521983
Even een foto bij de sportschool gemaakt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekijk bijlage 521983
Weet je wat het is ik kan nu sinds deze week weer zwaar trainen ook de compounds ik zie wel resultaat in de spiegel maar maak nog geen progressie deze week qua gewicht verlaging. Gewicht zegt niet alles natuurlijk maar ik raak wel altijd in de stress als ik in een week geen verandering zie in mijn gewichtWat vaak voorkomt is dat je extra vocht vasthoudt, waardoor het lijkt dat je geen progressie maakt. Hoe lang heb je al geen progressie?
Als dat een week is; vooral niet verlagen. Kan zijn dat je komende week in een keer een drop in gewicht maakt!
Je bent goed bezig man
Wat moet ik doen?Wat vaak voorkomt is dat je extra vocht vasthoudt, waardoor het lijkt dat je geen progressie maakt. Hoe lang heb je al geen progressie?
Als dat een week is; vooral niet verlagen. Kan zijn dat je komende week in een keer een drop in gewicht maakt!
Je bent goed bezig man
Ja mijn plan was om in week9-10 een verlaging (1950) 1van de 2 of 3 dagen cardio erbij te gooien, en in week 12 1850kcal tot de 16e weekNog niet je kcal verlagen. Je schommelt veel hen en weer door vocht. En daardoor lijkt het dat je niet afvalt maar terwijl je wel in een calorie tekort zit.
Als je 4-6 weken lang op hetzelfde gewicht zit dan pas wat doen aan je calorie inname of meer bewegen.
4-6 weken wachten?Nog niet je kcal verlagen. Je schommelt veel hen en weer door vocht. En daardoor lijkt het dat je niet afvalt maar terwijl je wel in een calorie tekort zit.
Als je 4-6 weken lang op hetzelfde gewicht zit dan pas wat doen aan je calorie inname of meer bewegen.
Eens met Camelus4-6 weken wachten?
@TS, kijk het nog wat dagen aan en indien er niets gebeurd verlaag je kcals dan met -200.
Is goed man wou dit weekend sowieso nog wel even afwachten en dan als het hetzelfde blijft -100 drop ongeveer. Maar kan het niet zo zijn dat ik nu geen gewichtsverschil zie omdat ik net sinds deze week weer begonnen ben met echt zwaar trainen (compounds)4-6 weken wachten?
@TS, kijk het nog wat dagen aan en indien er niets gebeurd verlaag je kcals dan met -200.
Is goed man wou dit weekend sowieso nog wel even afwachten en dan als het hetzelfde blijft -100 drop ongeveer. Maar kan het niet zo zijn dat ik nu geen gewichtsverschil zie omdat ik net sinds deze week weer begonnen ben met echt zwaar trainen (compounds)
Ja ik wacht dit weekend nog af dus jij zegt tot volgende week aanzien en anders -100?Ja dat kan. Doordat je weer fatsoenlijk bent gaan trainen sla je ook meer glycogeen op. Desondanks zou ik er niet heel lang mee wachten. Indien er twee weken niets gebeurd dan gaat dat over vier weken niet ineens anders zijn.
Is goed man wou dit weekend sowieso nog wel even afwachten en dan als het hetzelfde blijft -100 drop ongeveer. Maar kan het niet zo zijn dat ik nu geen gewichtsverschil zie omdat ik net sinds deze week weer begonnen ben met echt zwaar trainen (compounds)
Wil wel lekker in shape zijn na die 16week dus denk dat als voor dinsdag geen drop is geweest dat ik hem met 100verlaagJa dat kan. Doordat je weer fatsoenlijk bent gaan trainen sla je ook meer glycogeen op. Desondanks zou ik er niet heel lang mee wachten. Indien er twee weken niets gebeurd dan gaat dat over vier weken niet ineens anders zijn.
Vorige dropte ik zondag ook mijn gewicht is even afwachten laat het hier wel weten wat er gebeurdJa dat kan. Doordat je weer fatsoenlijk bent gaan trainen sla je ook meer glycogeen op. Desondanks zou ik er niet heel lang mee wachten. Indien er twee weken niets gebeurd dan gaat dat over vier weken niet ineens anders zijn.
Ja ik wacht dit weekend nog af dus jij zegt tot volgende week aanzien en anders -100?
Ik hoop dat ik zondag drop anders wat cardio erbij of -100Ja zoiets, begin volgende week gaan zakken of meer gaan bewegen. Zou zelf 200 kcals verlagen, maar je zit al best laag zie ik. Waarom doe er gewoon niet wat cardio bij na je training, 20 minuutjes is voldoende.