- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel % ben ik nu? Wil wel echt die onderste blokken zien over 7week
Omdat ik niet te lang in kcal te kort wil zitten vind dat 16week echt wel genoeg moet zijn. Heb inplaats van -100 -200 kcal gedaanWaarom wil je blokken zien over 7 weken? Wat als deze pas zichtbaar zijn over 8 weken? Dat maakt toch niet uit. Je hebt naar wat ik geen deadline voor iets.
Niet te streng zijn voor jezelf. Stel dat je over 7 weken nog geen blokken ziet, kan dat ervoor zorgen dat je de motivatie verliest. Als je echt over 7 weken blokken wilt zien, kan je eventueel halverwege nog extra gas bijgeven als je ziet dat dat nodig is.
Ja 1week extra is niet erg maar wil wel gewoon binnen 16week het halenWaarom wil je blokken zien over 7 weken? Wat als deze pas zichtbaar zijn over 8 weken? Dat maakt toch niet uit. Je hebt naar wat ik geen deadline voor iets.
Niet te streng zijn voor jezelf. Stel dat je over 7 weken nog geen blokken ziet, kan dat ervoor zorgen dat je de motivatie verliest. Als je echt over 7 weken blokken wilt zien, kan je eventueel halverwege nog extra gas bijgeven als je ziet dat dat nodig is.
Enigste probleem die ik zelf heb is dat ik mezelf heel veel druk kan opleggenWaarom wil je blokken zien over 7 weken? Wat als deze pas zichtbaar zijn over 8 weken? Dat maakt toch niet uit. Je hebt naar wat ik geen deadline voor iets.
Ik beweeg genoeg op een dag ga ook op de fiets naar de gym dus ja. Ik gebruik hardlopen pas voor op het laatst als ik me kcal niet meer wil verlagenDoe je al cardio? Half uurtje fietsen iedere dag maakt al verschil en kost je weinig inspanning.
En anders wanneer je kcal gaat verlagen wat volume voedsel toevoegen om honger tegen te gaanIk beweeg genoeg op een dag ga ook op de fiets naar de gym dus ja. Ik gebruik hardlopen pas voor op het laatst als ik me kcal niet meer wil verlagen
Thanks voor de tip man zit nu op 1950 heb 8week gecut op 2100 begon op 80 ben nu 73.0 wil naar 65 kilo binnen 6-8weekEn anders wanneer je kcal gaat verlagen wat volume voedsel toevoegen om honger tegen te gaan