MuscleMeat

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
4292903A-B5CF-49E4-922E-332DD86824DF.png

Mijn gewicht is vanochtend wel gedropt maar niet zo veel gedropt als je het vergelijkt met vorige week wat vinden jullie?

EFD4CF6D-35FB-4C2B-867D-127608F5DAC9.png

Week gemiddelde is precies hetzelfde volgende week met -100 naar beneden 1980 kcal

Kcal nu met-100 naar beneden hoop dat ik deze week drop anders volgende week weer met 100 naar beneden

• Like
Waarderingen: Onit
Hoeveel % ben ik nu? Wil wel echt die onderste blokken zien over 7week

Hoeveel % ben ik nu? Wil wel echt die onderste blokken zien over 7week

Waarom wil je blokken zien over 7 weken? Wat als deze pas zichtbaar zijn over 8 weken? Dat maakt toch niet uit. Je hebt naar wat ik geen deadline voor iets.

Niet te streng zijn voor jezelf. Stel dat je over 7 weken nog geen blokken ziet, kan dat ervoor zorgen dat je de motivatie verliest. Als je echt over 7 weken blokken wilt zien, kan je eventueel halverwege nog extra gas bijgeven als je ziet dat dat nodig is.

Waarom wil je blokken zien over 7 weken? Wat als deze pas zichtbaar zijn over 8 weken? Dat maakt toch niet uit. Je hebt naar wat ik geen deadline voor iets.

Niet te streng zijn voor jezelf. Stel dat je over 7 weken nog geen blokken ziet, kan dat ervoor zorgen dat je de motivatie verliest. Als je echt over 7 weken blokken wilt zien, kan je eventueel halverwege nog extra gas bijgeven als je ziet dat dat nodig is.
Omdat ik niet te lang in kcal te kort wil zitten vind dat 16week echt wel genoeg moet zijn. Heb inplaats van -100 -200 kcal gedaan

Ja 1week extra is niet erg maar wil wel gewoon binnen 16week het halen

Enigste probleem die ik zelf heb is dat ik mezelf heel veel druk kan opleggen

24F0EBEF-F4D1-4B4E-91B6-C2B03B117258.jpeg

Traps en schouders worden al goed droog

73.2 flink in gewicht gedropt na die -200

Laatst bewerkt:
Ben nu 73 kilo cut is nog 6week 65kilo worden gaat me niet lukken in 6week nog 2week erbij denk ik

• Like
Waarderingen: Onit
Doe je al cardio? Half uurtje fietsen iedere dag maakt al verschil en kost je weinig inspanning.

Doe je al cardio? Half uurtje fietsen iedere dag maakt al verschil en kost je weinig inspanning.
Ik beweeg genoeg op een dag ga ook op de fiets naar de gym dus ja. Ik gebruik hardlopen pas voor op het laatst als ik me kcal niet meer wil verlagen

0BD70537-FBB5-4809-99C9-F73BF24598C7.jpeg

Week 10 vanaf maandag week 11 vanaf week 12 3dagen cardio erbij. En als ik op week 16 niet droog genoeg ben 2weken erbij dan op 1700kcal en 3dagen cardio laatste vet er dan af proberen te krijgen

D755418C-D6A0-4C4C-8F37-83B5A77B2964.png

Hopen dat morgen me gewicht dropt eet nu -200 minder

D2B670ED-C53F-4D73-9450-99FABAE2080E.png

Week 9 en week 10 sinds -200 wat vinden jullie heeft het effect gewoon zo doorgaan?

Is toch gemiddeld 300gr eraf, dikke prima dus. Zou gewoon nog beetje verder doen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven