MuscleMeat

Cut van 15% naar 10% in 8 weken

Bezoekers in dit topic

Ga deze volgen, ben benieuwd! Succes
 
Ik ga hem ook volgen ik ben benieuwd!

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 02:13 ----------

Post btw eens wat progressiefoto's!
 
Ik ga hem ook volgen ik ben benieuwd!

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 02:13 ----------

Post btw eens wat progressiefoto's!

Hehe, ja komen er a.s. Zondag aan!
 
Succes

Ben je van plan om in de zomer weer te cutten?
 
Ik zou het in beide verlichtingen maken kunnen we ook het verschil zien. Ik maak zelf ook altijd foto's bij verschillende lichtinvallen.
 
Ik zou het in beide verlichtingen maken kunnen we ook het verschil zien. Ik maak zelf ook altijd foto's bij verschillende lichtinvallen.

Heb besloten het gewoon in de slechte belichting te doen, ik moet zeggen dat ik in de foto's weinig progressie kan zien terwijl er in de spiegel een duidelijk verschil te zien is.

Ik denk dat de echte zichbare verandering misschien pas te zien is bij 12%.. Maargoed ik heb geduld!

Momenteel:
Week 3 - 76.8KG @ 13.9% (Helaas maar 3 dagen echt gecut volgens schema, door feestdagen, gesloten gym etc etc

Zie mijn volgende post de foto's!

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 17:03 ----------

Week 3 - 76.8 KG @ 13.9% - 3 dagen cutten na de feestdagen:

Achterkant
1088ls4.jpg


Voorkant
an1zc2.jpg


Tricep
5cm595.jpg


Het eten staat klaar voor komende week, op naar de 13.5%!

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 17:07 ----------

Succes

Ben je van plan om in de zomer weer te cutten?

Niet echt, ik ben van plan om na deze cut wat schoner aan te komen en niet meer boven de 12% uit te komen. Heel misschien dat ik van de zomer weer ga droppen naar 10%, maar ik denk dat het niet nodig zal zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon door blijven gaan man!
 
Voedingswaardes voor de bulk zagen er zo uit:
circa 3000 kcal
e: 236 gram
k: 270 gram
v: 94 gram
verhoudingen: 33/38/29

Voedingswaardes voor de cut zien er als volgt uit:
circa 2500 kcal
e: 245 gram
k: 216 gram
v: 76 gram
verhoudingen: 40/35/25

vanwaar deze verhoudingen? ik zou in de cut eerder je carbs lager houden en vet omhoog doen.
40/30/30 of 40/25/35 dus.
 
vanwaar deze verhoudingen? ik zou in de cut eerder je carbs lager houden en vet omhoog doen.
40/30/30 of 40/25/35 dus.

Ja, zit niet echt een specifieke gedachtengang achter, voor mij werkt het lager gaan in kcal eigenlijk prima. Ik zal het bij mijn volgende cut proberen op de low Carbs high fat manier. Ik doe wel carbcycling 2000 kcal rustdagen 2300 trainingsdagen.
 
Ja, zit niet echt een specifieke gedachtengang achter, voor mij werkt het lager gaan in kcal eigenlijk prima. Ik zal het bij mijn volgende cut proberen op de low Carbs high fat manier. Ik doe wel carbcycling 2000 kcal rustdagen 2300 trainingsdagen.

Ok. Ja ik heb ook een tijdje gecut maar dat ging niet echt soepel.... misschien dat ik slechte genen heb om droog te worden. ben altijd al skinnyfat geweest.
Zat bij begin al iets lager in BF dan jou maar uiteindelijk 5kg afgevallen en toen bleef ik hangen....
 
Laatst bewerkt:
Ok. Ja ik heb ook een tijdje gecut maar dat ging niet echt soepel.... misschien dat ik slechte genen heb om droog te worden. ben altijd al skinnyfat geweest.
Zat bij begin al iets lager in BF dan jou maar uiteindelijk 5kg afgevallen en toen bleef ik hangen....

Tot hoe laag ben je uiteindelijk gekomen, en zag je veel verschil? Ik hoop de 10% te kunnen halen. Het is ook meer wat nieuwsgierigheid voor me om op 10% te staan, en ik hoop daarna natuurlijk vrij laag in bf te kunnen blijven.
 
Tot hoe laag ben je uiteindelijk gekomen, en zag je veel verschil? Ik hoop de 10% te kunnen halen. Het is ook meer wat nieuwsgierigheid voor me om op 10% te staan, en ik hoop daarna natuurlijk vrij laag in bf te kunnen blijven.
Ik ben uiteindelijk niet zo heel laag gekomen.... zag wel aderen op biceps en abs kwamen wat beter door maar nog steeds een hele hoop onderbuik vet. Ik heb het niet gemeten maar het was iig geen 10%.... ik denk zelf dat de rede was dat ik te weinig at (~2000 kcal) en ik deed geen carbcycling.
 
Ik ben uiteindelijk niet zo heel laag gekomen.... zag wel aderen op biceps en abs kwamen wat beter door maar nog steeds een hele hoop onderbuik vet. Ik heb het niet gemeten maar het was iig geen 10%.... ik denk zelf dat de rede was dat ik te weinig at (~2000 kcal) en ik deed geen carbcycling.

Abs beginnen bij mij ook steeds meer door te komen, aderen op biceps had ik al maar ik zie er wel wat meer als eerst... Ik hoop dat de onderste rand vet weg te krijgen is. Ik zal het weten binnen nu en 2 maanden!
 
Je hebt echt een buik joh, ik geloof er geen zak van dat dit 13,9% is. Sorry.
 
Inderdaad hard to tell, but het is zeker 16-17%.
 
Ik wil zo graag geloven dat dit 13,9% is maar in mijn bulk ben ik gegaan naar 18% en toen had ik niet zoveel vet als jou bij de buik
 
Waar heb je het vet mee gemeten?
 
Met een caliper! Maar het wordt op de foto's genuanceerd ik heb buiten de zwemband geen dikke buik :P. Ach we gaan het zien! Ik zal deze week wel even foto's maken vanuit een andere hoek!

Greets,
Haye
 
Je zegt dat als je flext je je buikspieren door ziet komen, dat moet op een foto dan ook te zien zijn...
 
Je zegt dat als je flext je je buikspieren door ziet komen, dat moet op een foto dan ook te zien zijn...

Nee nee, heb gezegd dat ze steeds beter doorkomen. En dat ik in normale belichting (niet vol zoals op de foto's) ik de bovenste langzaamaan zie doorkomen :)
 
Back
Naar boven