AndroidHealthClinic

Cut van 15% naar 10% in 8 weken

Bezoekers in dit topic

Gaat goed hier zie ik!

Benieuwd naar de foto's!
 
Had het al geedit ;) ik was in de war want er is iets cools gebeurd. Het breedste stuk van mijn buik is momenteel BIJNA wat het smalste stuk in het begin was :) ik dacht dus dat er CM bijgekomen waren...

Kijk dat zijn nette resultaten.
 
Middel omtrek: 85.5 -> 85 (Navelhoogte)
Middel omtrek: 78.5 -> 78 (Boven navel, smalste stuk zeg maar)
Biceps zijn hetzelfde
Gewicht: 75.1 KG
Vetpercentage: Ga ik pas meten als de oblique lijnen er zijn (vp boeit niet meer zo, ik ga meer op de spiegel af lately :D)

Hieronder wat pics:
Rug
261n6ac.jpg


Voorkant
be7mo.jpg


Tricep (op de een of andere manier trek ik mijn buik naar binnen als ik voor een tricep foto ga, hierdoor lijkt mijn zwemband veel groter, ff afleren dus :P)
24djvxs.jpg


Ab shot (voor het allereerst)
ngoyzm.jpg


Ik heb al wat mooie vergelijkingsfoto's van het begin van de cut en nu, maar ik wacht nog even totdat de resultaten overduidelijk zijn voordat ik die post.

Poging tot latspread (weet nog niet goed hoe die werkt)
15wi0ww.jpg
 
Is toch geen 13%? In ieder geval is er vooruitgang geboekt!
 
Ja ben onwijs blij dat de resultaten iedere week blijven komen. De titel van dit topic is natuurlijk niet langer van toepassing. Toen was er een tijdsdruk voor me. Nu cut ik lekker op het gemakje, en zolang ik resultaat blijf zien verander ik niks aan wat en hoe ik het doe hehe
 
Goed bezig!

Mis wel wat massa aan de borst, ik zou die eens goed aanpakken, en je benen ook puur omwat extra massa te krijgen!
 
Yess! borst en schouders krijgen zodra ik ga bulken wat extra aandacht. Benen worden sinds ik die train altijd hard aangepakt. Die dingen groeien wel goed!
 
Ben je wel zeker die 15% ik sta nu op 15% met bijna gelijkaardige stats en sta een flink stuk droger qua borst en buik, ik ga je zoiezo volgen!

Al aardige progress zo te zien!

Edit: je galerij foto ziet er een pak beter uit qua definitie, misschien overwegen om een front relax?

Veel succes BTW!!
 
Ben je wel zeker die 15% ik sta nu op 15% met bijna gelijkaardige stats en sta een flink stuk droger qua borst en buik, ik ga je zoiezo volgen!

Al aardige progress zo te zien!

Edit: je galerij foto ziet er een pak beter uit qua definitie, misschien overwegen om een front relax?

Veel succes BTW!!

Ik maak deze foto's in een kamer waar ik een zo'n beetje vanaf alle kanten belicht wordt, die foto in mijn galerij is met goede belichting. Ik heb alleen besloten om de foto's (aangezien ik ze de eerste keer ook in de "slechtere" belichting gemaakt heb) in deze ruimte te blijven maken :D

Hoe beter het er aan het einde uit zou moeten zien na de cut in de kamer met goede belichting ;)
 
Ik vind persoonlijk flexed foto's maar een vertekend beeld geven. Ik flex eigenlijk nooit op de foto's.
 
Ik vind persoonlijk flexed foto's maar een vertekend beeld geven. Ik flex eigenlijk nooit op de foto's.

Ik vind flexed wel goed om progressie op te volgen, je kan met een front relaxed niet echt je triceps zien bvb..
 
Op 7 Januari had ik in mijn log een foto geschoten van de voorkant. Net hetzelfde gedaan. Er zit wel verschil in maar ik had eigenlijk na 4 weken meer verschil verwacht, of ben ik te gulzig en verwacht ik te veel? 2 kilo verschil:
20z6yo6.jpg
 
Je verwacht denk ik iets te veel. Strenger cutten is een optie. Ik ben meer fan van een wat fellere cut. ongeveer een kilo per week afvallen, en dat bijvoorbeeld 4 weken doen(volume van trainen terugbrengen tot 2/3, wel zwaar blijven gaan). Daarna weer verder bulken. En dan voor de zomer nog even rustig cutten. Heb ik de beste resultaten mee.Je rug foto is trouwens wel echt nice!
 
Je verwacht denk ik iets te veel. Strenger cutten is een optie. Ik ben meer fan van een wat fellere cut. ongeveer een kilo per week afvallen, en dat bijvoorbeeld 4 weken doen(volume van trainen terugbrengen tot 2/3, wel zwaar blijven gaan). Daarna weer verder bulken. En dan voor de zomer nog even rustig cutten. Heb ik de beste resultaten mee.Je rug foto is trouwens wel echt nice!

Ja een fellere cut vind ik eng omdat ik bang ben dan toch te veel vvm te verliezen.
Oja en Thanks!
 
Borst is iig wat voller op die vergelijk foto, dat "randje" rond je buik is imo nog exact hetzelfde en zal er ook als laatste af gaan dus zou ook diep cutten, dan maar wat meer massa kwijt raken, met goede voeding en de juiste balans bcaa's zal het wel mee vallen!
 
Ik blijf gewoon gaan totdat dat randje weg is. En inderdaad mijn borst begint beetje bij beetje meer definitie te krijgen. Het vervelende is bij mijn genetics, dat het vet zich voornamelijk op het "randje" en onder mijn pecs ophoopt waardoor het lijkt alsof ik echt helemaal GEEN borst heb :(

Ik blijf gewoon knallen, neem mijn voedingsschema serieus en ik ben voorzien van BCAA's (ook op rustdagen, of is dat een verspilling van BCAA's?)
 
Het is heel moeilijk en t gaat ook langzaam geloof me. Ik zit in dezelfde soort situatie als jij en t gaat ook moeizaam. T vet op de onderrug en buik gaat t laatste weg dus je zult t eerst op andere plaatsen zien verdwijnen, schouders en gezicht bv. En dat van je borst heb ik ook gehad maak je daar maar niet druk om als je droger komt te staan vormt je borst zich n stuk beter.
 
Back
Naar boven