- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik haal m morgenvroeg op en morgenmiddag houden we zn feestje... tis "mijn" weekend maar voor hem is t natuurlijk t leukst als die zn verjaardag ook met zn mama kan vieren vandaar dat ik vandaag heb "afgestaan" (okej ik bood t aan en zij zei: "hij blijft op zn verjaardag bij mij"mentale kwesties spelen zoizo een rol ..
alleen al om terug te komen op het feit dat leg day minst favoriete is.. heb ik ook last van -_-
in iedergeval proficiat voor je zoontje! ga je hem dit weekend zien of is het helemaal niet to het volgend weekend?
)joa dit zulke verhalen hoor je wel meer, triestig opzich en heel knap van jou dan weer..Ja ik haal m morgenvroeg op en morgenmiddag houden we zn feestje... tis "mijn" weekend maar voor hem is t natuurlijk t leukst als die zn verjaardag ook met zn mama kan vieren vandaar dat ik vandaag heb "afgestaan" (okej ik bood t aan en zij zei: "hij blijft op zn verjaardag bij mij")
Ja als je kids hebt merk je nog eens hoe snel de tijd gaatjoa dit zulke verhalen hoor je wel meer, triestig opzich en heel knap van jou dan weer..
MAAR dat wilt zeggen dat je hem morgen bij je hebt, dus kan je een groot feestje bouwen man ;-)
mijn zoon word in september alweer 7, tijd vliegt

Nice 👌Cable curls eens met mn rug naar de katrol gedaan, had gelezen dat @Wengstertje dat had geadviseerd...die houden we erin!
Links en rechts pik ik toch nog steeds dingen van dit forum mee
Close grip 6x80 😳Laatste van deze week:
Armen
10min. Crosstrainer
Close grip benchpress ss preacher curl machine
15x 40kg, 15x 25kg
12x 60kg, 12x 35kg
10x 70kg, 10x 40kg
6x 80kg, 10x 50kg
Preacher curls met 10sec. hold na laatste rep
Rope extension ss Incline hammer curl
10x 50kg, 10x 15kg
2x(10x 60kg, 10x 17,5kg)
One arm rope pushdown ss one arm cable curl
3x (10x 30kg, 10x 30kg)
Cable curls eens met mn rug naar de katrol gedaan, had gelezen dat @Wengstertje dat had geadviseerd...die houden we erin!
Links en rechts pik ik toch nog steeds dingen van dit forum mee
Plate loaded seated calf raise
2x 35x50kg
Weighted Pull-ups ss weighted dips
6x 10kg, 15x 10kg
6x 5kg, 15x 5kg
8x BW, 15x BW
Ez-bar curl 21en
21x 30kg
Geen cardio omdat ik thuis nog moet opruimen enz en over 2 uurtjes eindelijk de kleine op kan halen...
(Ochtend)gewicht: 88,95kg (+1,35kg ondanks "schoon" eten gisteren... veschil tussen wegen naar een zweterige nacht en wegen na een iets minder zweterige nacht)
je bent droog zat ik zou lekker 4200 of meer gaan eten elke dagvooral als je er nog bij sport bijna elke dag ga je daar niet dik van worden maar wel meer spiermassa.
Bedacht me dat ik de afgelopen 2 weken ook niet meer elke dag ben gaan wandelen en ook niet elke keer na de training cardio heb gedaan...ga komende week op dagen waar ik cardio+wandeling doe 4200 eten, op dagen waar ik alleen na de training iets doe 4100 en op dagen waar ik geen van beiden doe 4000...eens kijken hoe dat isAls je hem te hard vindt gaan en hem lang door wilt zetten lijkt het me een redelijk voor de hand liggend idee om iets te verlagen![]()
Thnx voor het delen!
Pinken op het geribbelde deelte v.d. barbell zeg maar en de overige vingers op het gladde...iets smaller dan schouder breedte I guessClose grip 6x80 😳
Hoe close houdt jij je handen? Hoe ziet je vorm er überhaupt uit?
Kan het niet zo zijn dat je lichaam ook nog sneller aankomt, aangezien hij moet wennen aan dat vele eten.Gemiddeld gewicht deze week: 88,6kg
Shape na 3 weken bulken:
Gewichtsontwikkeling:
88,6
87,91
87,23
86,9
87,59
87,06
87,08
86,82
86,1
Dat gaat mijns inziens iets te hard de afgelopen 2 weken dus ben aan t denken om een tandje terug terug te doen (4k ipv 4200kcal) wat denken jullie?
Want wil deze bulk liefst wel lang doortrekken...
Haha, dan is het niet zo verrassend dat de gewichtstoename nu opeens wat harder gaat als je je dagelijkse beweging terug hebt geschroefd.Bedacht me dat ik de afgelopen 2 weken ook niet meer elke dag ben gaan wandelen en ook niet elke keer na de training cardio heb gedaan

Kan het niet zo zijn dat je lichaam ook nog sneller aankomt, aangezien hij moet wennen aan dat vele eten.
Bij cutten val je eerste weken ook veel af. Maar weet niet hoe dat bij bulken zit.
Zal waarschijnlijk een combinatie van meerdere factoren zijn maar plan van aanpak staat...ga eens kijken hoe mn lichaam hierop reageerd...Haha, dan is het niet zo verrassend dat de gewichtstoename nu opeens wat harder gaat als je je dagelijkse beweging terug hebt geschroefd.
Je vetpercentage laat het makkelijk toe hoor dat je nog wel even door kan bulken. Maar als je zelf graag zo lang mogelijk door gaat, dan wil je natuurlijk niet te hard omhoog schieten qua gewicht![]()
Ben benieuwd man! Geniet van je bulk kerelZal waarschijnlijk een combinatie van meerdere factoren zijn maar plan van aanpak staat...ga eens kijken hoe mn lichaam hierop reageerd...

Thnx...net thuis van t kinderfeestje: 2 stukken rijstevlaai, 1 stuk pudding-kruimelvlaai en 1/3 kwarktaart....
Je was me al kwijt bij rijstevlaai.. 🙈😂Thnx...net thuis van t kinderfeestje: 2 stukken rijstevlaai, 1 stuk pudding-kruimelvlaai en 1/3 kwarktaart....
Strax stond eigenlijk sushi op t menu maar junior heeft zich bedacht en wil nu domino's...
Dominos 3e gratis bij bestelling van 2 pizzas...wordt strafcardio morgen
Iig een van de redenen van mn calorieënoverschot vandaag...