XXL Nutrition

Daddycated

Bezoekers in dit topic

Na de escalatie van gisteren vandaag maar een balansdagje gehouden:

Voedsel gisteren:
-chocolade muffin pwo
-EAA+druivensuiker+beta alanine+creatine
-banaan
-cereal
-oats+frambozen+all day protein
-broodjes met kaas, kipfilet en kip-samba
-vlaai en kwarktaart
-all day protein
-anderhalve pizza(wel kleinste maat bij domino) en paar pizzabroodjes met knoflook dip
-skyr

Voedsel vandaag:
-all day protein
-pannenkoeken (met kaneel)
-visfilet italiano, halve pizza margaritha, salade en als toetje proteïne pudding
-eaa post cardio
-kipfilet met bonen
-magere kwark

Kom vandaag op een 2500kcal + een uur strafcardio
20min ligfiets
10min crosstrainer
30min wandelen

Avondgewicht pre-cardio: 90,3kg
 
Na de escalatie van gisteren vandaag maar een balansdagje gehouden:

Voedsel gisteren:
-chocolade muffin pwo
-EAA+druivensuiker+beta alanine+creatine
-banaan
-cereal
-oats+frambozen+all day protein
-broodjes met kaas, kipfilet en kip-samba
-vlaai en kwarktaart
-all day protein
-anderhalve pizza(wel kleinste maat bij domino) en paar pizzabroodjes met knoflook dip
-skyr

Voedsel vandaag:
-all day protein
-pannenkoeken (met kaneel)
-visfilet italiano, halve pizza margaritha, salade en als toetje proteïne pudding
-eaa post cardio
-kipfilet met bonen
-magere kwark

Kom vandaag op een 2500kcal + een uur strafcardio
20min ligfiets
10min crosstrainer
30min wandelen

Avondgewicht pre-cardio: 90,3kg
waarvoor is eaa?
 
Bagger nachtje 23:00 naar bed, 4:30 wakker maar zowat om t uur wel een keer wakker geworden, gelukkig bestaat dr Angel Dust

borst-schouders

10min. Crosstrainer

Benchpress (microloading)
2x 10x 55kg
9x 55kg fail

Die gingen moeizaam vandaag,. Heb toch meer moeite met hoger aantal reps met minder gewicht dan met lager aantal reps en hoger gewicht . Donderdag op schouders-borst dag de herkansing.


Plate loaded incline chest press
12x 50kg
12x 45kg -1rep
12x 40kg -2reps

Niet tevreden


Plate loaded lying chest press
10x 70kg +1rep
12x 60kg +2reps
18x 40kg +5reps

Die had ik ff nodig


Standing Calf raise
25x 70kg
8x 135kg
11x 125kg

Plate loaded Shoulder press
10x 30kg +3reps
12x 25kg +3reps
11x 20kg +1rep

Hier ook gewoon met topset begonnen. Vorige keer was ik begonnen met een lichter gewicht om het werkgewicht te bepalen.
Eindelijk eens een keer geen kutgevoel na die oefening


One hand Cable front raise/Hanging Side cable raise/close grip cable upright row
15x 10kg/15x 10kg/15x 70kg
10x 15kg/10x 15kg/10x 75kg
8x 20kg/8x 20kg/8x 80kg

Dumbell shrugs
14x 60kg +5reps
18x 55kg +2reps

10min stairmaster
10min fietsen (voor t eerst sinds 2 jaar ofzo)

Had in t begin zo'n gevoel van dit gaat m niet worden vandaag maar uiteindelijk toch nog een lekkere training...

(Ochtend)gewicht: 89kg
Gewicht weer t zelfde als eind vorige week dus de balansdag gisteren heeft zn werk gedaan.

20220627_075622.jpg

Denk wel dat het lage aantal calorieën gisteren in combinatie met het slechte slapen ervoor gezorgd hebben dat de training vandaag niet zo lekker begon...
 
Bagger nachtje 23:00 naar bed, 4:30 wakker maar zowat om t uur wel een keer wakker geworden, gelukkig bestaat dr Angel Dust

borst-schouders

10min. Crosstrainer

Benchpress (microloading)
2x 10x 55kg
9x 55kg fail

Die gingen moeizaam vandaag,. Heb toch meer moeite met hoger aantal reps met minder gewicht dan met lager aantal reps en hoger gewicht . Donderdag op schouders-borst dag de herkansing.


Plate loaded incline chest press
12x 50kg
12x 45kg -1rep
12x 40kg -2reps

Niet tevreden


Plate loaded lying chest press
10x 70kg +1rep
12x 60kg +2reps
18x 40kg +5reps

Die had ik ff nodig


Standing Calf raise
25x 70kg
8x 135kg
11x 125kg

Plate loaded Shoulder press
10x 30kg +3reps
12x 25kg +3reps
11x 20kg +1rep

Hier ook gewoon met topset begonnen. Vorige keer was ik begonnen met een lichter gewicht om het werkgewicht te bepalen.
Eindelijk eens een keer geen kutgevoel na die oefening


One hand Cable front raise/Hanging Side cable raise/close grip cable upright row
15x 10kg/15x 10kg/15x 70kg
10x 15kg/10x 15kg/10x 75kg
8x 20kg/8x 20kg/8x 80kg

Dumbell shrugs
14x 60kg +5reps
18x 55kg +2reps

10min stairmaster
10min fietsen (voor t eerst sinds 2 jaar ofzo)

Had in t begin zo'n gevoel van dit gaat m niet worden vandaag maar uiteindelijk toch nog een lekkere training...

(Ochtend)gewicht: 89kg
Gewicht weer t zelfde als eind vorige week dus de balansdag gisteren heeft zn werk gedaan.


Denk wel dat het lage aantal calorieën gisteren in combinatie met het slechte slapen ervoor gezorgd hebben dat de training vandaag niet zo lekker begon...
Maar je faalt puur en alleen op bench omdat je jouw schouder moet ontzien? Want met Close grip doe je VEEL meer.
 
Maar je faalt puur en alleen op bench omdat je jouw schouder moet ontzien? Want met Close grip doe je VEEL meer.
Ja helaas...mn schouder wordt instabiel of neemt rare houdingen aan en dan is t einde oefening
 
Ja helaas...mn schouder wordt instabiel of neemt rare houdingen aan en dan is t einde oefening
En die schouder valt niet te fixen? Je bent alsnog ripped, dus je kan kennelijk prima zonder... Maar toch.
 
En die schouder valt niet te fixen? Je bent alsnog ripped, dus je kan kennelijk prima zonder... Maar toch.
Nee...achteraf gezien had ik t beste die eerste operatie niet kunnen laten doen maar achteraf ben je altijd slimmer
 
Geslapen van 22:00-4:00 en om de 2uur ff wakker geworden dus voor mijn doen een redelijk nachtje. Snotterend en met keelpijn wakker maar dat trok gelukkig snel weg...

Rug

10min. Crosstrainer

10 pull ups

Plate loaded Lat-pulldown
11x 110kg +2reps
13x 100kg +2reps

Feeder set weggelaten


Plate loaded high row
11x 130kg +1rep
14x 110kg +1rep
16x 100kg +1rep

Close grip Chest supported T-bar row
12x 60kg met moeite
15x 50kg

Plate loaded pullover machine
2x 10x 100kg

Plate loaded One arm reverse grip pulldown
14x 45kg
10x 45kg

Plate loaded Seated Calf raise
4x 12x 70kg

Pull-up
8, 6, 5

Wandelen doe ik over een uur terwijl dr bij de garage even naar mn auto wordt gekeken

(Ochtend)gewicht: 87,85kg
-1,15kg (vocht) op 4100kcal, 6500 stappen en 20min. cardio post-workout
 
Hoe gaat het hier?
Trainingen gaan lekker, boek elke keer vooruitgang, calorieën ben ik een btje over in dubio aangezien mn gemiddelde de afgelopen weken 2x achter elkaar met 0,7kg omhoog was gegaan en dat voor mijn gevoel iets te hard ging dus daar kijk ik momenteel ff naar
 
Gisteren in de loop van de dag ontzettend begonnen te snotteren en niezen. Dacht eerst dat het hooikoorts is maar voelde me later ook niet helemaal top meer...
Halve dag op de bank gelegen en om kwart over 9 naar bed verhuisd...werd vanmorgen met keelpijn wakker dus besloten te blijven liggen en vandaag een rustdag te houden (niet eens zo verkeerd tussen rug en benen)

Wel vanmorgen mn auto naar de garage gebracht en 3,8km terug gewandeld (kleine 40min. over gedaan)
 
Gisteren in de loop van de dag ontzettend begonnen te snotteren en niezen. Dacht eerst dat het hooikoorts is maar voelde me later ook niet helemaal top meer...
Halve dag op de bank gelegen en om kwart over 9 naar bed verhuisd...werd vanmorgen met keelpijn wakker dus besloten te blijven liggen en vandaag een rustdag te houden (niet eens zo verkeerd tussen rug en benen)

Wel vanmorgen mn auto naar de garage gebracht en 3,8km terug gewandeld (kleine 40min. over gedaan)
Snel beter dan maar!
 
Gisteren in de loop van de dag ontzettend begonnen te snotteren en niezen. Dacht eerst dat het hooikoorts is maar voelde me later ook niet helemaal top meer...
Halve dag op de bank gelegen en om kwart over 9 naar bed verhuisd...werd vanmorgen met keelpijn wakker dus besloten te blijven liggen en vandaag een rustdag te houden (niet eens zo verkeerd tussen rug en benen)

Wel vanmorgen mn auto naar de garage gebracht en 3,8km terug gewandeld (kleine 40min. over gedaan)
Beterschap! Inderdaad verstandig een rust dagje als je lichaam zo begint tegen te sputteren 👌
 
ffn rustdagje kan nooit geen kwaad. die schade is bepert :D
 
Gisteren in de loop van de dag ontzettend begonnen te snotteren en niezen. Dacht eerst dat het hooikoorts is maar voelde me later ook niet helemaal top meer...
Halve dag op de bank gelegen en om kwart over 9 naar bed verhuisd...werd vanmorgen met keelpijn wakker dus besloten te blijven liggen en vandaag een rustdag te houden (niet eens zo verkeerd tussen rug en benen)

Wel vanmorgen mn auto naar de garage gebracht en 3,8km terug gewandeld (kleine 40min. over gedaan)
Wat dacht je van corona. Mijn collega mega moe en pijn in zijn keel. Dagen erna snotterig en hoesten.
Zolang dit het is een mega griep zeg maar dan komt het wel goed.
 
Back
Naar boven