- Waardering
- 7.891
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Die gaan goed ja...alleen pushwegingen zijn drama
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gaan goed ja...alleen pushwegingen zijn drama
30 reps op side raises, beest. Vind 15 al veel.Dit was volgens mij wat je een goede training noemt...
Schouders-borst
10min. Crosstrainer
OHP (microloading)
5x 5x 35kg
Cable upright row (close grip)
12x 85kg
15x 75kg
15x 70kg
Front raise dumbell
10x 20kg
14x 17,5kg +1rep
17x 15kg +1rep
Side lateral raise
10x 17,5kg +2reps
12x 15kg +2reps
20x 12,5kg +3reps
30x 10kg +3reps
Reverse flye machine
11x 75kg +3reps
18x 65kg +3reps
19x 60kg
Standing calf raise
25x 70kg
7x 135kg (full stack)
10x 120kg
Cable flyes boven naar onder
25x 10kg
25x 15kg
15x 20kg
Plate loaded incline chest press
13x 50kg +3reps
13x 45kg
Plate loaded Lying chest press
8x 70kg +2reps
9x 60kg +1rep
Dumbell shrugs
12x 60kg +3reps
18x 55kg +2reps
Dik half uur Wandelen
(Ochtend)gewicht: 88,75kg
Daar is de bloat van de alcohol van eergisteren want gisteren netjes binnen mn 4200kcal gebleven...wordt deze week wel een btje een vertekend gemiddelde zo...
Ik ben door gisteren een btje in dubio hoe ik de komende dagen zou trainen.
Optie 1: gisteren als actieve rustdag zien en morgen en overmorgen volgens schema trainen (morgen armen, zondag benen)
Optie 2: morgen benen en 2 supersetjes armen erbij zodat ik zondag een dag volledig rust heb
Vroegah zou ik ook nooit meer dan 15 hebben gedaan maar ben mn manier van trainen aan t aanpassen door wat ik her en der op dit forum lees en heb dr momenteel een goed gevoel bij.
Oh ja dat snap ik, pyramide sets zijn ook erg leuk om te doen! Maar dat pompen op side raises is toch leuk om te doen!Vroegah zou ik ook nooit meer dan 15 hebben gedaan maar ben mn manier van trainen aan t aanpassen door wat ik her en der op dit forum lees en heb dr momenteel een goed gevoel bij.
Daarvoor eigenlijk altijd pyramide getraind: gewicht oplopend en aantal reps aflopend
High reps side raises is ook behoorlijk Meadows style training.Vroegah zou ik ook nooit meer dan 15 hebben gedaan maar ben mn manier van trainen aan t aanpassen door wat ik her en der op dit forum lees en heb dr momenteel een goed gevoel bij.
Daarvoor eigenlijk altijd pyramide getraind: gewicht oplopend en aantal reps aflopend
Hahaha wel grappig dat je je kind gewoon echt dezelfde naam hebt gegevenGemiddeld gewicht deze week: 87,91
Maar ook deze week weer niet echt accuraat (3x bloat, 1x andere weegschaal en 's middags weging)
Calorieën laat ik op 4200. Komende week 5 trainingen in de ochtend.
Komend weekend wordt Alexje 7 dus dan wordt dr iig ook taart gegeten naast de standaard "papaweekend maaltijden"
Dat je vrouw daar ooit mee ingestemd heeft....Was min of meer haar idee...we hadden t over namen laten tatoeëren en zei ze dat ze de naam Alex alleen zou laten zetten als ons kind Alex jr. zou heten...toen ze even later zwanger werd hebben we t eigenlijk bijna niet meer over andere namen gehadHahaha wel grappig dat je je kind gewoon echt dezelfde naam hebt gegevenDat je vrouw daar ooit mee ingestemd heeft....
Hahaha, mooi verhaal manWas min of meer haar idee...we hadden t over namen laten tatoeëren en zei ze dat ze de naam Alex alleen zou laten zetten als ons kind Alex jr. zou heten...toen ze even later zwanger werd hebben we t eigenlijk bijna niet meer over andere namen gehad
Maakt de bijnaam minime ook zoveel toepasselijker.
Bevalt het spul een beetje kerel?

Trainingen blijven stuk voor stuk lekker gaan dus ja

Haha lekker man. Die kriebels zegt niks over de werkzaamheid van dat spul hè, eigenlijk is het vooral gewoon een bijwerking... Ik vond dat punt zelf altijd wel fijn als dat spul ophield met t*fus hard jeukenTrainingen blijven stuk voor stuk lekker gaan dus ja
Thnx nogmaals!
(heb volgens mij wel al te maken met gewenning want ik krijg de "beta-alanine kriebels" niet meer)

Misschien is t gewoon een licht toestel...Damn die rear delts van jou moeten monsters zijn. Reversed fly's met full stack.![]()
Ik heb een gruwelijke hekel aan fietsen...vindt je wandelen relaxter als fietsen? mijn voorkeur heeft fietsen kun net iets meer verbranden heb ik het gevoel.verder goed bezig!