AndroidHealthClinic

Daddycated

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Of de garnalen waren gistermiddag niet meer goed of ik had een zonnesteekje opgelopen (was weer eens met de kleine gaan zwemmen 's middags) maar ik voelde me 's avonds iig niet lekker, koppijn dus vroeg naar bed...21:00-5:30 in bed gelegen, hele nacht zweten en helemaal top voelde ik me vanmorgen nog steeds niet. Maarjah kon t toch niet laten om te gaan trainen...

Pull-ups
8, 8, 8

Alle toestellen die ik nodig heb bezet wtf dus toen alvast kuiten tussendoor

Plate loaded seated calf raise
3x 15x 70kg

Lat-pulldown Wide-MAG
13x 85kg +2reps
11x 85kg +2 reps
Lat-pulldown Medium-MAG
12x 80kg +4reps
9x 80kg +1rep
Lat-pulldown Close-MAG
11x 70kg +2reps
10x 70kg +1rep

Close grip Chest supported T-bar row
12x 60kg
16x 50kg +1rep

Close grip benchpress
10x 50kg
9x 75kg
17x 60kg

Rope pushdown
12x 35kg
10x 50kg
8x 60kg
24x 40kg

10minuutjes wandelen

(Ochtend)gewicht: 89kg

Al met al toch een redelijke training naar heb zo het gevoel dat ik vandaag niet meer heel actief ga zijn (en eens een dagje uit de zon blijf)

Of de garnalen waren gistermiddag niet meer goed of ik had een zonnesteekje opgelopen (was weer eens met de kleine gaan zwemmen 's middags) maar ik voelde me 's avonds iig niet lekker, koppijn dus vroeg naar bed...21:00-5:30 in bed gelegen, hele nacht zweten en helemaal top voelde ik me vanmorgen nog steeds niet. Maarjah kon t toch niet laten om te gaan trainen...

Pull-ups
8, 8, 8

3x 15x 70kg

Lat-pulldown Wide-MAG
13x 85kg +2reps
11x 85kg +2 reps
Lat-pulldown Medium-MAG
12x 80kg +4reps
9x 80kg +1rep
Lat-pulldown Close-MAG
11x 70kg +2reps
10x 70kg +1rep

12x 60kg
16x 50kg +1rep

Close grip benchpress
10x 50kg
9x 75kg
17x 60kg

Rope pushdown
12x 35kg
10x 50kg
8x 60kg
24x 40kg

10minuutjes wandelen

Al met al toch een redelijke training naar heb zo het gevoel dat ik vandaag niet meer heel actief ga zijn (en eens een dagje uit de zon blijf)
Het is deze dagen idd uitkijken, de zon steekt fel op.
Hopelijk morgen of straks al beter 👍🏽

• #2.084
Het is deze dagen idd uitkijken, de zon steekt fel op.
Hopelijk morgen of straks al beter 👍🏽
Vandaag verplicht dagje binnen blijven. Hier trekken wolken op dus dan "mis" ik sws nix...hoop dat t eens goed gaat regenen/onweren zodat t zaterdag iig droog is want dan houden we de verjaardag van de kleine in de speeltuin

Vandaag verplicht dagje binnen blijven. Hier trekken wolken op dus dan "mis" ik sws nix...hoop dat t eens goed gaat regenen/onweren zodat t zaterdag iig droog is want dan houden we de verjaardag van de kleine in de speeltuin
Jah kans op onweer idd, maar denk dat het nogal zeer hard zal meevallen, komende dagen ook kans op regen :(

Pull-ups
8, 8, 8

3x 15x 70kg

Lat-pulldown Wide-MAG
13x 85kg +2reps
11x 85kg +2 reps
Lat-pulldown Medium-MAG
12x 80kg +4reps
9x 80kg +1rep
Lat-pulldown Close-MAG
11x 70kg +2reps
10x 70kg +1rep

12x 60kg
16x 50kg +1rep

Close grip benchpress
10x 50kg
9x 75kg
17x 60kg

Rope pushdown
12x 35kg
10x 50kg
8x 60kg
24x 40kg

10minuutjes wandelen

Te weinig vocht misschien. Ik krijg daar wel stekende koppijn van op een zonnige dag dan.

Pull-ups
8, 8, 8

3x 15x 70kg

Lat-pulldown Wide-MAG
13x 85kg +2reps
11x 85kg +2 reps
Lat-pulldown Medium-MAG
12x 80kg +4reps
9x 80kg +1rep
Lat-pulldown Close-MAG
11x 70kg +2reps
10x 70kg +1rep

12x 60kg
16x 50kg +1rep

Close grip benchpress
10x 50kg
9x 75kg
17x 60kg

Rope pushdown
12x 35kg
10x 50kg
8x 60kg
24x 40kg

10minuutjes wandelen

je close grip bench is dan ineens best wel ziek met 17(!)x60...

Cgbp>gewone benchpress

(Bij die stand minder last van mn schouder;))
Ja dat snap ik, maar het is gewoon vrij netjes. Ik ging eerst zwaar benchen. Erna close grip bench. Nou ik kwam niet verder dan 8...met 60

Dus ik moet je wel ERG ver boven mij dulden :eek:

Goed, heb ik weer iets om voor te strijden!

Bedankt voor de motivatie ;)

• #2.092
Ja dat snap ik, maar het is gewoon vrij netjes. Ik ging eerst zwaar benchen. Erna close grip bench. Nou ik kwam niet verder dan 8...met 60

Dus ik moet je wel ERG ver boven mij dulden :eek:

Goed, heb ik weer iets om voor te strijden!

Bedankt voor de motivatie ;)
Haha you're welcome

probeer een JM press vindt fijner voor de schouders en voor meer spiermassa in de triceps.

• #2.095
Ook ik heb wel eens dagen waar ik niet zo gemotiveerd ben...vandaag was zo'n dag...

Benen (voor de 3e x binnen 6 dagen)

10min. Ligfiets

Lying Leg curl
15x 35kg
15x 45kg
11x 65kg +1rep
14x 55kg +1rep

Rack-pull
7x 3x 92,5kg

V-squat
15x 80kg
12x 160kg
10x 220kg
12x 200kg
14x 180kg

Standing Calf raise
20x 75kg
9x 135kg
12x 120kg

Leg extension
15x 35kg
10x 110kg
15x 95kg
18x 85kg

(Ochtend)gewicht: 87,60kg

is er een reden voor dat je zoveel keer benen doet? heb ik volgens mij over het hoofd gezien :)

• #2.097
  • #2.099
oh ja op die manier, die mindere training zal wel stukje te maken hebben met gisteren denk, ben je enigsinds beter nu?
Ja voel me op zich prima (had wel in t begin bij dr lying leg curl als ik ging liggen wat druk op mn hoofd maar dat ging ook over)

Is misschien ook gewoon omdat het de 3e legday was binnen korte tijd terwijl legday sws mn minst favoriete training is...

Dan vandaag voor t eerst grijs buiten, daar krijg ik ook mindere zin van...

En mn zoontje wordt vandaag 7 en ik zie m niet dat zal onderbewust ook misschien een rol spelen...

Ja voel me op zich prima (had wel in t begin bij dr lying leg curl als ik ging liggen wat druk op mn hoofd maar dat ging ook over)

Is misschien ook gewoon omdat het de 3e legday was binnen korte tijd terwijl legday sws mn minst favoriete training is...

Dan vandaag voor t eerst grijs buiten, daar krijg ik ook mindere zin van...

En mn zoontje wordt vandaag 7 en ik zie m niet dat zal onderbewust ook misschien een rol spelen...
mentale kwesties spelen zoizo een rol ..
alleen al om terug te komen op het feit dat leg day minst favoriete is.. heb ik ook last van -_-

in iedergeval proficiat voor je zoontje! ga je hem dit weekend zien of is het helemaal niet to het volgend weekend?

Terug
Naar boven