- Lid geworden
- 1 mei 2009
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Topic Starter
- #1.901
Nog steeds 1,80mshredded hoor, met zoveel kg lichaamsgewicht. Lengte?
Nog steeds 1,80mshredded hoor, met zoveel kg lichaamsgewicht. Lengte?
sry, moeilijk bij te houden die stats van iedereenNog steeds 1,80m![]()
...ik ook niet...kom nu langzaam in de leeftijd om sterke verhalen over vroeger te vertellen dus dan zal ik die anekdote regelmatig weer ten gehore brengensry, moeilijk bij te houden die stats van iedereen
je 150kg bench zal ik nooit vergeten!
Sorry ik gebruik de notitie van de training ervoor altijd als basis en was vergeten "benen deload" te wissen...want dit was eigenlijk alweer een reguliere training (ik ben gewoon zo zwak)Wanneer ga je stoppen met je deload?
Ik blijf jouw gewicht op de kuiten indrukwekkend vinden![]()
Ik vond de gewichten ook al redelijk hoog voor een deload + vorige week zag ik het bericht Deload ook al regelmatig. Dat ik me af begon te vragen wat jouw deload strategie isSorry ik gebruik de notitie van de training ervoor altijd als basis en was vergeten "benen deload" te wissen...want dit was eigenlijk alweer een reguliere training (ik ben gewoon zo zwak)
Ben je zwakker geworden of wat is er gaande?Sorry ik gebruik de notitie van de training ervoor altijd als basis en was vergeten "benen deload" te wissen...want dit was eigenlijk alweer een reguliere training (ik ben gewoon zo zwak)
Die deload was met name omdat ik me na mn operatie niet te veel in mocht spannenIk vond de gewichten ook al redelijk hoog voor een deload + vorige week zag ik het bericht Deload ook al regelmatig. Dat ik me af begon te vragen wat jouw deload strategie is
Vond deloaden met een 75kg leg extension ook tamelijk enthousiast![]()
Zwakker in verhouding tot wanneer?Ben je zwakker geworden of wat is er gaande?
Aah dan heb ik ook meteen antwoord op m'n volgende vraag. Waar dat microloading voor staat.Die deload was met name omdat ik me na mn operatie niet te veel in mocht spannen
Nou kan me herinneren dat ik behoorlijk onder de indruk was van je lifts.Die deload was met name omdat ik me na mn operatie niet te veel in mocht spannen
Zwakker in verhouding tot wanneer?
Ik heb vorig jaar een operatie aan mn heup gehad dus daarna weer min of meer van 0 af aan begonnen met opbouwen. Ben sindsdien ook vaker met minder gewicht maar langzamere uitvoering aan t werken e.d.
Mn heup stond vanaf mn geboorte niet goed en is daarom heel snel versleten. Dus vorig jaar een nieuw heupgewricht gekregen.Aah dan heb ik ook meteen antwoord op m'n volgende vraag. Waar dat microloading voor staat.
Wat voor operatie heb je gehad aan je heup?
Zie boven...en 2 jaar geleden ook 2 pezen in mn schouder gescheurd waardoor de kracht in mn UB ook niet meer is zoals die was...ik word oudNou kan me herinneren dat ik behoorlijk onder de indruk was van je lifts.
En ik lees dan je workout en ik ben niet ondersteboven van de gewichten die je verplaatst 😋
Dus daarom vroeg ik me af, is er iets gebeurd waardoor je kracht kwijt bent?
Of was alleen je bench en deadlift goed. Bench 150 en deadlift 200.
Ik wil dus graag je workouts gaan liken, maar dan moet je wel even wat meer gaan laten zien 🤪🤪
Die voelde ik wel ja...pompje zat dr ook goed inTriceps zullen flink gebrand hebben na die dropset rope pushdown![]()