MuscleMeat

Gestopt Daffy's 2015 giga cut -het vervolg- dikke powerlifter naar minder dik

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig man!

Goede training nog naar omstandigheden, nice.

Nice, welcome back!

De hoar in enne punt bijieen en de gel loag zurgen dr vur dat denne diaephi genne helm hoaft te dragen. Zien hoar, de gel loag en zien taai hoar zien al gauw drie loag

• Topic Starter Topic Starter
Nice, welcome back!

De hoar in enne punt bijieen en de gel loag zurgen dr vur dat denne diaephi genne helm hoaft te dragen. Zien hoar, de gel loag en zien taai hoar zien al gauw drie loag

ho we hebben een kenner

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

cardio / gpp

-foamrollen vooraf

kettlebell swings
24kg breathing ladder t/m 14 reps en terug
totaal 196 reps in 22 minuten

Ben dit beetje uit aan het bouwen tot ik een ladder van 20 kan halen zonder kapot verzuurd te raken, leuke cardio. Het gaat wel best goed al, moet alleen echt blijven focussen op glute drive.

Zuur dur good het, en de trenning oach :thumb:

bench press paused
20x5
60x5
80x5
90x4
105x3
120x2
120x2
120x2
120x2

squat beltless
60x5
80x3
100x3
120x3
140x2
140x2
140x2
140x2
nee

bench press iets wijdere grip
60x3
80x3
100x3
112x2
112x2
112x2
112x2

dips
bw x12
bw x12
bw x12

comment : squat is het niet

Squat valt een beetje tegen idd daffy :(

Ow dacht dat je de plaats van de bar of stance veranderd had.
Dat merk je idd wel behoorlijk in kracht. Wat zou je nu nog squatten op een topbeurt denk je?

Nja door dat verlies van buik zijn mijn hele leverages en invloed van mijn core veranderd, daarom voelt het nu alsof ik opnieuw moet leren squatten, moet beetje kijken hoe breed en plaats van bar inderdaad, daar zit ik nu mee te kloten.

Als ik bovenstaande weer op orde heb denk ik rond de 190

ik ben 14kg lichter en mijn waist is 15cm minder :rolleyes:

waist = squat

Ja hallo, dat klopt wel een beetje natuurlijk, maar zoveel inleveren omdat je waist wat smaller is is onzin. Ik heb relatief echt een super klein middel, maar ik squat er prima mee.

Ja hallo, dat klopt wel een beetje natuurlijk, maar zoveel inleveren omdat je waist wat smaller is is onzin. Ik heb relatief echt een super klein middel, maar ik squat er prima mee.

Het gaat me er niet om dat mijn middel nu smal is, maar dat de omtrek gewoon heel snel veranderd is. Als ik nu een belt om heb voelt het gewoon meteen al kut en raar bijvoorbeeld.

komt goed ik moet niet zo zeiken

Precies. Gewoon je squats blijven doen en je niet laten demotiveren door een beetje verlies, gewoon doorgaan. Je middel is natuurlijk ook niet van de één op de andere dag klein, het is een glijdende schaal waar je ook aan went terwijl je omtrek verliest. Ik snap je wel, maar ik snap je maar gedeeltelijk, zeg maar.

niet zo zeiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven