Foreskin Hump
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks !
In! ben benieuwd hoe je op t einde staat man! goodluck
Waarom zo super low gaan? Wat ga je doen als je vastloopt? nog lager..? Beter de kcals nog wat hoger imo..
15% onder onderhoud gemeten over de week ofzo? met jouw massa lijkt 2k kcals me erg weinig
die 2600 lijkt er meer op![]()
huh
Oef... zou echt enorm honger hebben op 2000 kcal..
Hoop dat het voor je werkt. Berekend onderhoud is maar een getal. Echte waarde kan je inderdaad alleen bepalen door het te doen. En zo te lezen heb je dit al bepaald.
In ieder geval. succes!
Oke. Vetverbranders zorgen voor eetlust vermindering.. heb er zelf geen ervaring mee.. heb op 3400 nu nog honger soms.vetverbranders schelen enorm in honger, als ik 2000 kcal eet zonder vetverbranders ga ik dood van de honger
Maar gelukkig dan dat die dingen er zijn voor je. Niets erger dan honger hebben als je moet gaan slapen.Oke. Vetverbranders zorgen voor eetlust vermindering.. heb er zelf geen ervaring mee.. heb op 3400 nu nog honger soms.Maar gelukkig dan dat die dingen er zijn voor je. Niets erger dan honger hebben als je moet gaan slapen.
Of het werkt is denk ik ook persoonsgebonden. De een reageert beter op dingen dan de ander.ja geen idee in hoeverre dat ze echt meer vet verbranden, maar caffeine is wel chill voor het trainen en minder eetlust is ideaal
ik kan redelijk met gemak 4500 kcal elke dag wegtikken

Zat 20 gram te laag vandaag
yup denk ik ookOf het werkt is denk ik ook persoonsgebonden. De een reageert beter op dingen dan de ander.
Dat red ik denk ik niet.. maar goed.. ben wel een stukkie kleiner en lichter.![]()
Yep, die stillen de honger idd.. vrij ideaal. Maar toch moet je uitkijken dat je niet te snel te laag gaat vind ik... anders gaat je cut niet eindigen zoals jij gehoopt hebt. (spreek uit ervaring helaas) Nu op 3k kcals word ik extreem snel droog.
inb4 aas. Gebruik alleen 500 testo op dit moment. geen clen, t3, tren etc.
ja, dat je al 3 maanden bezig bent is natuurlijk je eigen schuldVan zo'n hoog percentage gaat t lang duren.. maar als je te snel gaat zakken in kcals kan je na een vrij korte tijd nergens meer heen.. dan loopt je cut dus vast.
800kcals per dag is geen optie namelijk =(