AndroidHealthClinic

Gestopt Daffy's 2015 giga cut -het vervolg- dikke powerlifter naar minder dik

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Good luck shredder :thumbs:

In! ben benieuwd hoe je op t einde staat man! goodluck

• Topic Starter Topic Starter
thanks !
In! ben benieuwd hoe je op t einde staat man! goodluck

thanks man, nooit zo droog als dat jij nu al bij aanvang staat, maar nondeju ik kom echt van fat af lol

natty struggles

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

voeding vandaag

2afdezk.png

supps : ZMA, visolie, fatburner

Laatst bewerkt:
Waarom zo super low gaan? Wat ga je doen als je vastloopt? nog lager..? Beter de kcals nog wat hoger imo..

Waarom zo super low gaan? Wat ga je doen als je vastloopt? nog lager..? Beter de kcals nog wat hoger imo..

15% onder onderhoud

Dit was rustdag, trainingsdagen 2600 kcal, elke week 4 trainingsdagen en 3 rustdagen. Onderhoud in de praktijk is 2800 kcal, in theorie 3000.

15% onder onderhoud gemeten over de week ofzo? met jouw massa lijkt 2k kcals me erg weinig:(
die 2600 lijkt er meer op ;)

In! Succes met de kutten

Oef... zou echt enorm honger hebben op 2000 kcal.. :o

Hoop dat het voor je werkt. Berekend onderhoud is maar een getal. Echte waarde kan je inderdaad alleen bepalen door het te doen. En zo te lezen heb je dit al bepaald.

In ieder geval. succes!

huh

jij hebt mijn echte reden door
Oef... zou echt enorm honger hebben op 2000 kcal.. :o

Hoop dat het voor je werkt. Berekend onderhoud is maar een getal. Echte waarde kan je inderdaad alleen bepalen door het te doen. En zo te lezen heb je dit al bepaald.

In ieder geval. succes!

vetverbranders schelen enorm in honger, als ik 2000 kcal eet zonder vetverbranders ga ik dood van de honger

vetverbranders schelen enorm in honger, als ik 2000 kcal eet zonder vetverbranders ga ik dood van de honger
Oke. Vetverbranders zorgen voor eetlust vermindering.. heb er zelf geen ervaring mee.. heb op 3400 nu nog honger soms. :o Maar gelukkig dan dat die dingen er zijn voor je. Niets erger dan honger hebben als je moet gaan slapen.

Oke. Vetverbranders zorgen voor eetlust vermindering.. heb er zelf geen ervaring mee.. heb op 3400 nu nog honger soms. :o Maar gelukkig dan dat die dingen er zijn voor je. Niets erger dan honger hebben als je moet gaan slapen.

ja geen idee in hoeverre dat ze echt meer vet verbranden, maar caffeine is wel chill voor het trainen en minder eetlust is ideaal

ik kan redelijk met gemak 4500 kcal elke dag wegtikken

2000 kcal, ik zou gewoon stoppen met trainen

Eiwitten zijn ook best laag voor jouw gewicht.

ja geen idee in hoeverre dat ze echt meer vet verbranden, maar caffeine is wel chill voor het trainen en minder eetlust is ideaal

ik kan redelijk met gemak 4500 kcal elke dag wegtikken
Of het werkt is denk ik ook persoonsgebonden. De een reageert beter op dingen dan de ander.

Dat red ik denk ik niet.. maar goed.. ben wel een stukkie kleiner en lichter. ;)

Yep, die stillen de honger idd.. vrij ideaal. Maar toch moet je uitkijken dat je niet te snel te laag gaat vind ik... anders gaat je cut niet eindigen zoals jij gehoopt hebt. (spreek uit ervaring helaas) Nu op 3k kcals word ik extreem snel droog.

inb4 aas. Gebruik alleen 500 testo op dit moment. geen clen, t3, tren etc.

Ga veel groente eten bro.

Vult wel.

2000 kcal, ik zou gewoon stoppen met trainen
:o
Eiwitten zijn ook best laag voor jouw gewicht.
Zat 20 gram te laag vandaag
Of het werkt is denk ik ook persoonsgebonden. De een reageert beter op dingen dan de ander.

Dat red ik denk ik niet.. maar goed.. ben wel een stukkie kleiner en lichter. ;)
yup denk ik ook

Yep, die stillen de honger idd.. vrij ideaal. Maar toch moet je uitkijken dat je niet te snel te laag gaat vind ik... anders gaat je cut niet eindigen zoals jij gehoopt hebt. (spreek uit ervaring helaas) Nu op 3k kcals word ik extreem snel droog.

inb4 aas. Gebruik alleen 500 testo op dit moment. geen clen, t3, tren etc.

Ik ben toch al ruim 3 maanden aan het cutten ? Opzich ben ik redelijk tevreden met hoe het nu gaat, zat nog lager in kcal en heb nu iets verhoogd omdat mijn vetpercentage lager is

ja, dat je al 3 maanden bezig bent is natuurlijk je eigen schuld ;) Van zo'n hoog percentage gaat t lang duren.. maar als je te snel gaat zakken in kcals kan je na een vrij korte tijd nergens meer heen.. dan loopt je cut dus vast.

800kcals per dag is geen optie namelijk =(

ja, dat je al 3 maanden bezig bent is natuurlijk je eigen schuld ;) Van zo'n hoog percentage gaat t lang duren.. maar als je te snel gaat zakken in kcals kan je na een vrij korte tijd nergens meer heen.. dan loopt je cut dus vast.

800kcals per dag is geen optie namelijk =(

Er is toch ook nog altijd de optie van cardio toevoegen

maar die verwacht ik niet nodig te hebben hoor, komt goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven