AndroidHealthClinic

De 2e race naar de 400 totaal!

• Topic Starter Topic Starter
Ja, fok j0u WIlleM

met je 1rm's kom je mss 20-30kg tekort voor de 400kg :rolleyes:

Nee maar serieus kan ik echt niet meedoen aan de race?

Nee maar serieus kan ik echt niet meedoen aan de race?

Gast, als jij gaat maxen zit je zo wat al aan de 400. Je kan beter meedoen aan de race naar de 500. Anderen zijn geweigerd/verwijderd met jouw stats, dus is het niet eerlijk als jij wel mee mag doen. Daarnaast moet ik me gewoon aan mn woord houden.

Gast, als jij gaat maxen zit je zo wat al aan de 400. Je kan beter meedoen aan de race naar de 500. Anderen zijn geweigerd/verwijderd met jouw stats, dus is het niet eerlijk als jij wel mee mag doen. Daarnaast moet ik me gewoon aan mn woord houden.

Ok. Was wel geïnteresseerd. 500 is teveel van het goede. Train toch niet puur op kracht. Veel succes voor diegenen die wel mogen meedoen;).

Jesus eindelijk morgen weer trainen. Laatste training was vrijdag, schandalig eigenlijk.

Kan enkel maar gunstig uitvallen voor je kracht :)

Ik train nu al meer dan 3 maand 3 x week, nog nooit een training overgeslaan. Tijd voor een pauze of pas stoppen als ik me vermoeid voel? Ik heb gelukkig buiten bb geen andere activiteiten en ik train maar 3 x week dus kan redelijk vaak rusten.

Misschien even deload?

Ik train nu al meer dan 3 maand 3 x week, nog nooit een training overgeslaan. Tijd voor een pauze of pas stoppen als ik me vermoeid voel? Ik heb gelukkig buiten bb geen andere activiteiten en ik train maar 3 x week dus kan redelijk vaak rusten.

Las een pauze in zodra je je gaat stagneren of pijntjes ed gaat krijgen. Als het goed gaat, waarom zou je dan pauze houden?

Mss dan eens volgende week een rust week nemen
Nu midden in de week stoppen kan ik niet hoor :p

Het is dan extra goed voor de motivatie om na één week platte rust weer te gaan knallen!

Jesus eindelijk morgen weer trainen. Laatste training was vrijdag, schandalig eigenlijk.

Who cares?

:jk:

Een deload kan nooit kwaad. 3XL zegt altijd dat als jij stopt wanneer je pijntjes e.d krijgt, je eigenlijk al te laat bent.

feli:) nog maar 20kg sander!

Terug
Naar boven