MuscleMeat

Stelling De moskee nabij Ground Zero mag gewoon bebouwd worden

Peiling Peiling Vind jij dat de moskee nabij Ground Zero gebouwd mag worden?

• Ja

Stemmen: 36 32,7%
  • nee

Stemmen: 70 63,6%
  • Geen mening / anders

Stemmen: 4 3,6%

• Totaal stemmers
    110
  • Peiling gesloten .
Het is net een velduitje van de padvinders, boze padvinders dan. Aandoenlijke shit bijna die speeches.

Daar is wilders wel. :d Ben benieuwd.

wtf. die stream doet het opeens niet meer???

Laatst bewerkt:
Schei toch uit met die achterlijke retoriek. Wilder heeft nooit opgeroepen tot geweld en alleen al daarom slaat je post de plank volledig mis.
Het is grappig om te zien dat de 'links-mens' in het algemeen dezelfde tactieken toepast en overschrijd, waarvan ze tegenstanders beschuldigen.

Ja draai het even om, ik ben geen extremist zoals Wilders die gewoon net zo erg of erger is als hetgene dat hij wil bestrijden.

Maar goed, stil nu de grote witte leider gaat spreken!!

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Godver, aanslag!! De stream blijft hangen!

Wat een ophef om niks als je hier nuchter over nadenkt. Deze ware hype kent enkel verliezers. Behalve Osama & co, die zitten nu in de handjes te wrijven. Dat handjevol extremistische debielen hebben toch maar mooi weer hun doel bereikt. Verdeeldheid zaaien onder de massa. Natuurlijk is alle hulp welkom. Mensen als Gertje nemen hem immers een hoop werk uit handen. Namens Osama, bedankt Geert!

Dat gebouw komt twee straten verderop te staan, en dat zijn forse straten kan ik je vertellen. Daarbij is het ook zo dat het geen moskee is. Het is een cultureel centrum voor moslims met onder meer een enorm sportcentrum. Inderdaad zit er ook een gebedsruimte in.

Leg dat de "goed geinformeerde lezer" van "de krant met de grote koppen" maar eens uit.

Verder kan ik me helemaal vinden in een aantal New Yorkers die gisteren voor de RTL (dacht ik) camera's zich afvroegen wat één of andere malloot van de andere kant van de oceaan te maken heeft met het wel en wee in New York, de stad dat groot is geworden door etnische en culturele diversiteit.

Cultuur is het feilloos kunnen meezingen van je volkslied als je baas of rector 's morgens de vlag hijst. All else is onwenselijk, ook wel linkse hobby's genoemd. Dacht dat jij beter zou weten Klaas:o

Stream is opgeblazen door moslims.

Inderdaad, jullie zien ook niets op nos stream?
Nou ja, als er nog een journaal is zullen we wel de 'hoogtepunten' zien.

wat een k*t stream bij rtl zeg

Wat een faal weer, Wilders was net begonnen en de servers vliegen in de fik. NOS bedankt.

Ja draai het even om, ik ben geen extremist zoals Wilders die gewoon net zo erg of erger is als hetgene dat hij wil bestrijden.

Maar goed, stil nu de grote witte leider gaat spreken!!

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Godver, aanslag!! De stream blijft hangen!

Je neemt niet van elke gelegenheid gebruik om de persoon Wilders te demoniseren? Je bent niet constant zijn kiezers belachelijk aan het maken? Je verdedigt je tactieken zelfs door te stellen; 'ja maar Wilders doet het ook'. Kinderachtig.

Geert leeft weer, NOS heeft hem gereanimeerd.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Je neemt niet van elke gelegenheid gebruik om de persoon Wilders te demoniseren? Je bent niet constant zijn kiezers belachelijk aan het maken? Je verdedigt je tactieken zelfs door te stellen; 'ja maar Wilders doet het ook'. Kinderachtig.

Ik ben maar een burger met 1 stem, Wilders vertegenwoordigt wel iets meer. Wereld van verschil dus. Als ik spreek luistert niemand, als Wilders spreekt knallen de streams er uit.

Daarom noem ik je dus bekrompen! Jij ziet iedereen die moslim is hetzelfde. DEZE MOSLIMS BEHOREN TOT DE WESTERSE WERELD! Het zijn namelijk amerikaanse moslims. Geen pakistani of irakezen. Jij gooit ze echter op dezelfde hoop, want raar tintje,taaltje en religie.

@EricR

Enig idee hoelaat Wilders begint?

Als zij dan toch tot de Amerikaanse cultuur behoren, zouden ze uit respect voor de amerikaanse cultuur, hun centrum op een andere plek bouwen in plaats van deze provocatie naar de amerikanen die dierbaren hebben verloren op 9/11. Ground zero is heilig voor hun, dat dienen ze te respecteren.

Werkt redelijk goed via de nos stream hoor. Wat een hysterisch gelul van die Wilders zeg, als je als buitenstaander van een andere planeet hier naar zou luisteren zou je denken dat we op de vooravond staan van een Islamitische overname die ons alle vrijheid gaat afnemen :roflol:

Ja, alle mensen die zonder ironie of welke vorm van tragisch slechte humor op Wilders hebben gestemd zijn letterlijk niet goed bij hun hoofd.

Als een waar demagoog bezig nu.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Jefferson is al aangehaald (door Geller), Lincoln en nu weer Reagan. Lekker origineel bezig.

Reagan, was ook zo'n fantast. Wel een sympathieke fantast met een verstandige vrouw. Iets zegt me dat Wilders niet zo'n verstandige vrouw heeft.

En nu is Wilders 'a modern day Churchill' :roflol:

Link naar stream? Google vond niks.

Terug
Naar boven