Fitness Seller

De progressielog van EatAndSquat!

Gruwelijke parkiet heb je !:D Ik vind het wel goed dat je op jonge leeftijd zo een basic schema hanteert, daar haal je ook imo het meeste uit. Succes !

Succes! En squaten zal je idd veel moeten doen :).

• Topic Starter Topic Starter
probeer je squat en deadlift de eerstkomende tijd met 5kg te verhogen man;) Je bech en squat zijn niet echt in verhouding.

Ik dacht elke keer ik squat met 2.5 te verhogen en ook de bench press (ben allebei met enkel de barbell begonnen dus zal wel in verhouding komen denkik aangezien ik meer squat dan bench?). Heb ook een beetje schrik om de squat te snel te verhogen omdat mijn techniek en flexibiliteit nog niet zo goed zit. Deadlift verhoog ik altijd met 5kg

Vandaag weer getraind

Squat
3x5x30kg

Bent-Over row
3x5x30kg

Military Press
3x5x20kg

Pull ups
2x failure

Commentaar: Nog altijd niet op verhoudingen letten, ik zit op nog geen enkele oefening op m'n max en ze zijn daarom nog niet helemaal juist. Voor de rest tegen mijn goesting begonnen omdat ik nog moe was van gisteren te werken etc. maar toch maar getraind en had zoals altijd weer zo'n amazing gevoel als ik uit de douche kwam na het trainen:D Hebben jullie dat ook altijd?

De training van vandaag:

Squat
3x5x32.5 kg

Bench Press
3x5x27.5kg

Deadlift
1x5x45kg

Commentaar: weer goede training gehad. Alles begint al wat zwaarder te worden, maar heb het gevoel dat ik nog wat overschot heb:)

Training van vsandaag:

Squat
3x5x35kg

Bent-Over-Row
3x5x35kg

Military Press

3x5x25kg (=barbell+sluitringen)

Commentaar: Vandaag k*tdag gehad en heel de dag halfziek in de zetel gelegen. Maar mezelf toch nog gepusht om 's avonds te trainen:). Verder had ik op alles nog ruime overschot behalve op de military press, daar had ik het heel zwaar mee.

Logisch dat de squat nog goed gaat en de MP al moeilijk is. Zeker dat de BOR goed gaat? Techniek zit nog juist?

Training van 22/8

Squat
3x5x37.5kg

Bench Press
3x5x30kg

Deadlift
1x5x50kg

Dips
2x8

Commentaar: Redelijk goede training gehad. Was vooral tevreden van de deadlift omdat ik vorige keer het even zwaar had op 45 kilo als nu op 50, dus heb toch het idee dat er ietwat progressie in begint te komen:D Squat nog veel overschot en bench press ietsje minder.

Training van 24/8

Squat
3x5x40kg

Bent-Over-Row
3x5x37.5kg

Military Press
3x5x27.5kg

Commentaar: Vandaag middelmatige training gehad. Squat begon al een beetje zwaar te worden en BOR ook. Military press vond ik heel zwaar, maar vorige training zou ik zeker gefaald hebben op 27.5kg, dus ben wel tevreden van het resultaat van vandaag:)

Training van 26/8

Squat
3x5x42.5kg

Bench Press
3x5x32.5kg

Deadlift
1x5x55kg

Commentaar: Tevreden over de training. Squat en Bench Press waren al redelijk zwaar, maar kan nog. Over de deadlift ben ik heel tevreden omdat ik er het even moeilijk mee had als de vorige training.

Goed bezig. Veel succes met het schema! SS is zeer goed om te starten. Ik ben het ook aan het volgen.

Training van 29/8

Squat
5x20kg
5x30kg
5x40kg
3x5x45kg

Bent-Over-Row
3x5x40kg

Military Press
Begonnen met 30kg, maar faalde de 5e keer (kwam maar ter hoogte van mijn voorhoofd). Ik denk dat dit kwam doordat ik voor de trainig niet genoeg koolhydraten had gegeten en nog moe was van vorige dagen. Daarna heb ik 3x5x27.5kg gedaan.

Commentaar: Faal bij Military Press komt denk ik door niet genoeg voeding. School gaat terug beginnen en hoop dat het dan beter gaat met voeding omdat ik dan elke dag in een vast patroon doorbreng. Verder niet zo'n goede training gehad. Mezelf moeten dwingen om toch tegen mijn goesting te trainen en was voor de rest redelijk moe...

Training van 31/8

Squat
1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg
3x5x47.5kg

Bench Press
1x10x20kg
1x5x25kg
3x5x35kg

Deadlift
1x5x60kg

Commentaar: Redelijke training. Ben nog maar eens heel tevreden van mijn deadlift, omdat hij nog lichter aanvoelde dan vorige training:p. Hou echt van die oefening:D

Training van 2/9

Squat
1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg
3x5x50kg

Bent-Over-Row
3x5x42.5kg

Military Press
3x5x30kg

Commentaar: Klinkt stom, maar ben echt super blij over mijn military press:D Vorige keer gefaald op de 30 kg en nu ben ik er in geslaagd! Mijn dag is goed:p

Goed bezig! Ben ook bezig met SS, en geeft veel voldoening telkens...

Is het niet HET progressielog?

:mier:

Goed bezig verder.

Training van 5/9

Squat
1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg
1x5x50kg
3x5x52.5kg

Bench press
1x10x20kg
1x5x30kg
3x5x37.5kg

Deadlift
1x5x65kg

commentaar: Goede training zonder meer

training van 7/9

Squat
1x5x20
1x5x30kg
1x5x40kg
1x5x50kg
3x5x55kg

BOR
3x5x45kg

Military Press
eerst begonnen met 32.5, maar faalde hier op. Heb dan 3x5x30kg gedaan. Wat ik wel raar vond, was tijdens het 2e setje dan pakte ik de barbell op en deed meteen snel 2 reps en toen werd het zowat wazig voor mijn ogen, net zoals je op het punt van flauwvallen staat. Even getwijfeld, maar toch maar barbell terug op de grond gelegd en nog 30 sec pauze genomen en nog een beetje water gedronken. Daarna rustiger mijn reps gedaan en had ik het niet meer

Inverted rows
2x8

Commentaar: Squat gaat wel goed, nog 10 kilo en dan kan ik mijn bodyweight squaten:)

Training van 9/9
Squat
1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg
1x5x55kg
3x5x57.5kg

Bench Press
1x10x20kg
1x5x30
3x5x40kg

Deadlift
1x5x70kg

Dips
2x8xBW +2.5kg (wel tussen de 2 spotters van mijn powerrack met mijn voeten op de ene en mijn handen op de andere)

Terug
Naar boven