MuscleMeat

De race naar de 500 totaal...

Bezoekers in dit topic

Hoop de 600 eens te halen, maar zit daar nu minimaal 180kg onder. M'n stats die ik hier heb doorgegeven zijn behaalde stats van voor de vakantie. Na de vakantie ben ik helaas een stuk teruggevallen, dus daar wordt hard aan gewerkt. Als ik bij de 500 ben, dan join ik de competitie richting de 600 :)
 
Nou heren succes met de eeuwige roem.
maarre waarom organseren jullie niet onderling en wedstrijdje.
Zeg over 2 of 3 maanden bij een sportschool kunne jullie samen trainen.
Elkaar meer motiveren. Ik wil desnoods wel scheidsrechter zijn.
Dus eigenlijk een gezamelijk dag om te maxen.


Dit lijkt mij een leuk idee, als dit door zou gaan, wil ik ook wel meedoen ( ondanks mijn vergevorderde leeftijd )
Stats momenteel, wedstrijd beurten:
Squat 150 kg
Bench 115 kg
Deadlift 165 kg

Totaal: 430 kg
Eig gewicht 94 kg
Leeftijd 55 jr.

Dus mocht dit evt doorgaan, dan houdt ik mij aanbevolen om mee te doen.
Groet;
Willem.
 
Dit lijkt mij een leuk idee, als dit door zou gaan, wil ik ook wel meedoen ( ondanks mijn vergevorderde leeftijd )
Stats momenteel, wedstrijd beurten:
Squat 150 kg
Bench 115 kg
Deadlift 165 kg

Totaal: 430 kg
Eig gewicht 94 kg
Leeftijd 55 jr.

Dus mocht dit evt doorgaan, dan houdt ik mij aanbevolen om mee te doen.
Groet;
Willem.

Mooie stats. :)
 
Nou heren succes met de eeuwige roem.
maarre waarom organseren jullie niet onderling en wedstrijdje.
Zeg over 2 of 3 maanden bij een sportschool kunne jullie samen trainen.
Elkaar meer motiveren. Ik wil desnoods wel scheidsrechter zijn.
Dus eigenlijk een gezamelijk dag om te maxen.

zou leuk zijn ja, iemand een idee voor 'n locatie?
 
zou leuk zijn ja, iemand een idee voor 'n locatie?

Aphrodite's Gym in Den Haag!

en als iemand anders een ander idee heeft dan hoor ik het wel
 
Aphrodite's Gym in Den Haag!

en als iemand anders een ander idee heeft dan hoor ik het wel

Mijn gym.. constant advies dat fullsquatten gevaarijk is en veel te weinig gewicht!
 
Den Haag klinkt goed!
 
Ik vind Den Haag ook wel okay hoor.. door de week of in het weekend? Zorg jij voor een Pre/Post Lunch Rene, wij draaien wel op voor de eventuele kosten ;)
 
Ik vind Den Haag ook wel okay hoor.. door de week of in het weekend? Zorg jij voor een Pre/Post Lunch Rene, wij draaien wel op voor de eventuele kosten ;)

:roflol: ik ben je slet niet :D


we kunnen er een hele gebeurtenis van maken, dwz:

op vrijdag bierloaden en dan op zaterdag voor die PR's gaan

in het weekend komt opzich wel uit.. maar we moeten het wel goed plannen.. ik ga niet op een woensdag deadliften als ik hem op zaterdag moet gaan maxen :P
 
:roflol: ik ben je slet :D


we kunnen er een hele gebeurtenis van maken, dwz:

op vrijdag bierloaden en dan op zaterdag voor die PR's gaan

in het weekend komt opzich wel uit.. maar we moeten het wel goed plannen.. ik ga niet op een woensdag deadliften als ik hem op zaterdag moet gaan maxen :P

dat Loaden zie ik wel zitten kheb de Gym al in mijn Google Earth Placemarks toegevoegd..
 
jammer dat ik pas met deadlift en squat ben begonne :(
 
Den Haag is wat ver weg maar nog wel te doen voor mij:D...
 
Aphrodite's Gym in Den Haag!

en als iemand anders een ander idee heeft dan hoor ik het wel

Den Haag is voor mij ook prima, alleen als het doorgaat dan wel even het adres vermelden als je wilt.:thumbs:
Groet;
Willem.
 
Als er een schappelijke dag uitgekozen wordt kom ik ook langs. Het liefst doordeweeks, want dan kan ik met OV nog wel met een schappelijke prijs in Den Haag komen :).
 
Als er een schappelijke dag uitgekozen wordt kom ik ook langs. Het liefst doordeweeks, want dan kan ik met OV nog wel met een schappelijke prijs in Den Haag komen :).

ja dit bedacht ik mij ook later!

maar ik heb ook nog eens na zitten denken over mijn gym.

Aphrodite is vooral bodybuildgericht, dus misschien is het beter om de 'meet' te houden in een powerlifthonk.

of iedereen moet het prima vinden om in een bodybuildhonk te powerliften, voor mij is het natuurlijk lekker dicht bij huis dus je zal mij niet horen klagen.
 
Ik pleit voor een centraler punt, a la Utrecht oid. Gym maakt mij niet zoveel uit, zo lang er maar een cage met oly bar is.
 
Utrecht is idd beter. Maar wie weet een goede gym te vinden in utrecht.
 
Dit lijkt mij een leuk idee, als dit door zou gaan, wil ik ook wel meedoen ( ondanks mijn vergevorderde leeftijd )
Stats momenteel, wedstrijd beurten:
Squat 150 kg
Bench 115 kg
Deadlift 165 kg

Totaal: 430 kg
Eig gewicht 94 kg
Leeftijd 55 jr.

Dus mocht dit evt doorgaan, dan houdt ik mij aanbevolen om mee te doen.
Groet;
Willem.

hele nette stats voor je/uw leeftijd!!

;) :cool:
 
Hoe zit het nu met die stop op vlak van bench? Gaat die eruit? Ik hoor van veel competitiepowerlifters dat die op training zelf niet met stop trainen, ik ook niet. Mijn "PR's" op bench zouden dan ook niet kloppen als ik blijf benchen zoals ik dat nu doe
 
Back
Naar boven