AndroidHealthClinic

De race naar de 500 totaal...

Tijdje slechtere periode gehad. Alles begon wel weer goed te gaan vlak voor de vakantie. Nu twee weken wat aankloten en dan weer deftig beginnen.

Mwah.. gaat wel ok...

1x145kg fullsquat pr..

Maarja.. al tijdje niet gebencht.. En ben het tenzij ik binnenkort opeens weer zin erin krijg ook niet van plan.. dus ff zien hoe het gaat.

Vanavond nieuwe pr op de deadlift gehaald!! Hij is van de 160 naar de 170 gegaan!! :D Dus EQ 909 je hebt wat aan te passen! :p

dit is geen eerlijke vergelijking je moet de vermenigvuldigingsfactor in acht houden iemand die bv 500 kilo tilt en 100kg weegt heeft minder punten daiemand die bv 90 kg weegt

en telt ipv een filmpje ook een officiele uitslag van het nk powerliften?

Uitslag is uiteraard goed, maar is natuurlijk leuk als je een filmpje maakt op de wedstrijd.

Vermenigvuldigingsfactor is mss wat overdreven hier (het is immers de race naar 500kg totaal, niet naar de 500 wilks of iets dergelijks) maar als andere er voor zijn heb ik dr niks op tegen (daar gaan dan je kansen om te winnen Jesaja:D).

Uitslag is uiteraard goed, maar is natuurlijk leuk als je een filmpje maakt op de wedstrijd.

Vermenigvuldigingsfactor is mss wat overdreven hier (het is immers de race naar 500kg totaal, niet naar de 500 wilks of iets dergelijks) maar als andere er voor zijn heb ik dr niks op tegen (daar gaan dan je kansen om te winnen Jesaja:D).

Zou voor mij wel een groot voordeel zijn, ik ben veruit de lichtste! :p

Maar nee ik vind het wel goed zo op deze manier!! Extra motivatie voor mij om nog harder te trainen en snel naar die 500 te gaan!:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Wat het gewicht betreft; er is gewoon 1 gewichtsklasse :D Bij gelijk totaal, staat de lichtste voor.

• Topic Starter Topic Starter
Zonder te maxen kan je ook nieuwe PR's neerzetten he! Stel je 1RM bench is na een tijdje 100 kilo is, dan is een 95 bench géén max maar wel een nieuw PR ;)

Eigenlijk wel.

Echt maxen op alle drie verhindert toch je training voor zeker een halve week, na een meet zul je je ook helemaal kapot voelen, ook pijntjes ed.

Echt maxen op alle drie verhindert toch je training voor zeker een halve week, na een meet zul je je ook helemaal kapot voelen, ook pijntjes ed.

ja dat wel, maar als je nu donderdag maxt op bv onderlichaam, ga je dinsdag of maandag toch wel weer kunnen squatten. In mijn geval toch... Is wel verschillend voor iedereen.

Das niet te vergelijken hoor. Maxen op training is totaal anders dan een wedstrijd meedoen. Op een wedstrijd heb je het mentaal veel zwaarder, en dat is vooral waarom je die week rust na een wedstrijd nodig hebt.

Ik zie trouwens dit topic en ik zit ook op de 500 total:

130 bench
200 deadlift
170 squat

Ik denk dat de bench verbroken gaat worden over een maandje ofzo, ben nu al 6 weken met een schema bezig en de nieuwe 1RM zou in week 10 moeten worden gezet. Deadlift zit ik al sinds juni oid op maar ik krijg daar geen vooruitgang in jammer genoeg, squatten gaat aardig maar last van pijntjes in de knieen dus voorlopig geen nieuwe 1rm.

dan moet je je maar inschrijven voor de race naar 600 he, als je de 500 al heb behaald :)!

Terug
Naar boven