MuscleMeat

Deadlift Powerlog => de zwaarste 1RM !

1x180

lengte: 1.81 meter
gewicht: 90kg
leeftijd: 19 jaar
trainingstijd: 7 maanden

150kg (met briefing)
raw: 135 (al hele tijd geleden)

lengte: 1.73m
gewicht:62kg
1 jaar aan het trainen (ongeveer he)

8*155

lengte 1.80
gewicht 100kg

Na een jaar en een half trainen op de DL, 190 1 RM
Kga het terug opbouwen en kmoet erover gaan.

M'n beste deadlift ooit is 255kg (conventional). Maar dat zou ik momenteel nog niet opnieuw kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
DutchBodyBuilding.com Bericht
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

helaas, ff wachten tot vanavond...............ik probeer iedereen ( met een serieuze reactie) van een beetje karma te voorzien :D :D

Mijn top met deadliften is nu 1 keer 180 kg.
groet;
Willem 2.

GoHeavyLifter zei:
Conventional

225kg

1.75m, 72kg

ik denk dat GHL de sterkste hier is. Aangezien hij meer dan 3x BW doet...

Zelf doe ik op het moment maar 170kg maar PR is 185 kg.
Bij een gewicht van 100kg en een lengte van tussen de 1,95en 2,00m ik heb geen idee hoe lang ik precies ben.

The Locust zei:
M'n beste deadlift ooit is 255kg (conventional). Maar dat zou ik momenteel nog niet opnieuw kunnen.
vroeger, 8 jaar terug, lag mijn top-deadlift op 190: scheelt nu maar 5 kilo :D

@GHL: zeer goeie deadlift voor je gewicht ( vandaar ook je naam:eek:)

:cool:

1x240 conventional

1.70m
95kg

Staat niet in mijn log en is van een aantal weken geleden. Vraag me af of ik dit binnenkort weer kan, want ik ging trillend en schokkend omhoog...

KaLe zei:
1x240 conventional

1.70m
95kg

Staat niet in mijn log en is van een aantal weken geleden. Vraag me af of ik dit binnenkort weer kan, want ik ging trillend en schokkend omhoog...

conventional? in je log staat een 240 deadlift vanuit rack ( 10 cm onder je knie?)

ik bedoel dus een deadlift vanaf de GROND !
als dat idd ook zo is ben je IMO behoorlijk sterk Kale !!:D :D

klusmier zei:
conventional? in je log staat een 240 deadlift vanuit rack ( 10 cm onder je knie?)

Val ik daar even door de mand :D

Nee ff serieus, vanaf de grond 4x220. Weet niet wat me 1 RM is. Zal ook rond de 240 liggen?

klusmier zei:

meneer de inspecteur, waarom zet jij hier niet gewoon ieders pr op deadlift neer ;)

het is idd niet aan mij om dat te controleren, maar ik kijk meestal uit nieuwsgierigheid iemands log na om te zien of er veel progressie in zit !:D

fouten maken is menselijk.............;)

conventional:

220 kg (met 190 nog wel een reppie of 8), Ik ben er trots op.

25 j
1.95
112 kg zelf
natural

Toen ik begon met deadliften ging ik wekelijks wel 10 kg vooruit het laatste jaar stagneert het rond de 220.

Hoe zorgen jullie dat je meer kan pakken? Toch gewoon geleidelijk gewicht verzwaren of zijn er betreffende deze oefening nog andere truukjes?

gr

175, nooit specifiek op getraind.

Sorry klusmier.
Je had me in mijn log uitgenodigd hier ook een gewicht neer te zetten, maar ik heb nog niks gemaxt,ik deadlift pas.
Ik kan alleen maar een schatting geven, maar dan wacht ik liever tot ik mijn max echt weet.
Ik heb in elk geval het meest 140kg getild tot nu toe, maar dit ging nog altijd met vrij weinig moeite.
Over 2 of 3 weken zal ik wel eens voor het eerst gaan maxxen denk ik.

is goed kerel !!

suc6 met trainen ;)

beste sumolift gear 317.5
raw 280

dit was in de goede tijden, ben inmiddels gestopt met wedstrijden het lichaam wil het wat rustiger aan gaan doen moet ik toch maar naar luisteren.

Als ik dat zo lees pakken een aantal van de 275+ hem in sumo styl. Kan iedereen over het algemeen meer liften in sumo styl?

Terug
Naar boven