Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt ervan af hoe je gebouwd bent, en hoe je spierkracht verdeling is. Als je erg sterke heupen hebt kun je erop rekenen dat sumo je beter zal afgaan, want de ROM is veel kleiner en je hebt een veel makkelijkere lock-out (omdat je niet zo tegen je benen hoeft op te trekken). Enige minpunt aan sumo is dus dat je erg sterke heupen nodig hebt om het gewicht van de grond te krijgen ... maar eens van de grond heb je normaal geen probleem meer dannofear train! zei:Als ik dat zo lees pakken een aantal van de 275+ hem in sumo styl. Kan iedereen over het algemeen meer liften in sumo styl?

MonsterStrength zei:Hangt ervan af hoe je gebouwd bent, en hoe je spierkracht verdeling is. Als je erg sterke heupen hebt kun je erop rekenen dat sumo je beter zal afgaan, want de ROM is veel kleiner en je hebt een veel makkelijkere lock-out (omdat je niet zo tegen je benen hoeft op te trekken). Enige minpunt aan sumo is dus dat je erg sterke heupen nodig hebt om het gewicht van de grond te krijgen ... maar eens van de grond heb je normaal geen probleem meer dan![]()
Valt te zien of je sumo of dicht staat, of je naar achteren zit of recht naar beneden, ... ik zou het moeten zien (filmen?) om daar antwoord te kunnen op geven.nofear train! zei:Als squaten redelijk goed gaat en ik daar redelijk sterk op zou zijn, kan ik dan concluderen dat mijn heupen sterk zijn?
Hoofdzakelijk hamstrings en gluteus.(Soulfly) zei:
MonsterStrength zei:Valt te zien of je sumo of dicht staat, of je naar achteren zit of recht naar beneden, ... ik zou het moeten zien (filmen?) om daar antwoord te kunnen op geven.
Hoofdzakelijk hamstrings en gluteus.
rustig...denk om je bloeddrukmark benen zei:ikzelf 1x210. Rutger Smith in training 6x260K!!! hij gaat deze winter voor 300k max!!! Clean dus!!! pffffff

)