mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.820
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah heb je gelijk in, ik probeer nu ook minimaal de 10 reps te halen, dan maar wat minder gewicht.Leg press is nog wel aardig gewicht hoor.
En in deze fase ga je toch geen massa aanzetten dus dan zijn die big heavy weights nergens voor nodig.
Lekker op de 10-15 reps blijven knallen.
Lijnen erin beuken![]()
Thanks man!Weer paar hele sterke trainingen!, Ik vind je manier van aanpak erg goed. Ook hoe je alles omschrijft.
werd/word je ook begeleid tijdens je trainingen? of heb je de info allemaal zelf opgezocht?
blijf jelly op je fysiek/ trainingen 3% gaat je zeker lukken!.
Precies!
Idd, dat is één van mijn vereisten tijdens de training hehe.
Inderdaad al een tijdje niet geupdate. Ik wilde me focussen op nieuw voedingsschema, andere trainingen en vooral school zat vaak in de weg.
Ik had een week geleden er een zieke been-training op zitten, ik was binnen 30-40 minuten alweer klaar
Alles wat ik normaal in 1.5 uur doe, was in die kortere tijd gestopt.
Veel moordende supersets en dropsets. Deze training ga ik ongetwijfeld snel weer herhalen om de lijnen in mijn benen nog dieper te krijgen, dus zal ik hem dan posten.
Vandaag een (extra lange) rug-training gedaan:
Lat pulldown
warm-up
12x65
12x80
12x90
10x100
Deed hem weer een keer old-school ter afwisseling, wel gefocust op mijn lats tho.
Seated rows (rechte rug met stretch)
12x45
12x60
14x75
1-2 sec squeeze iedere laatste 3 reps voor extreme pump.
Dumbbell rows (focus op lower lats)
12x20
12x30
12x36
Niet te zwaar gedaan, wilde het gevoel hebben dat mijn lower lats 'scheurden'
en dat kan je niet voor elkaar krijgen als je te zwaar gewicht gaat pakken. (moeilijke mind-muscle)
Laying t-bar row (focus op lower lats)
12x25
12x35
12x45
Hier weer een lower lat oefening, maar net onder een andere hoek.
Ik wil mijn rug een zo laag mogelijke 'tie-in' geven, waardoor er een grotere/meer impressive V-shape ontstaat.
Dumbbell pullover
15x22
15x26
15x28
Holle rug gehouden, de hoek zorgt er dan voor dat je lats eerder uitrekken en je ze makkelijker aan kan spannen tijdens de oefening. De meeste maken namelijk de fout de borst te veel te betrekken.
Shrugs <-> rear delt flyes
15x20 + 15x6
15x30 + 15x8
15x40 + 15x10
Tijdens de shrugs pak je automatisch een stuk rear delt mee,
rear delt flyes vind ik een mooie oefening om ze te finishen.
Krijg altijd ook een erg goede pump met deze combo.
Alternating dumbbell curls
12x10 (per arm)
12x14
12x17
Ik hou mijn armen iets wat omhoog/naar voren om een hoek te creëren die zorgt voor meer spanning op de bicep. De oefening wordt zo zwaarder en zwaarder = meer belasting op spier.
Seated dumbbell concentration curls
12x6
12x8
12x10
Deze oefening zorgt voor een erg goede contraction.
De naam 'concentration' zegt het zelf al; je kan veel beter concentreren op puur de bicep zonder enige andere spier te betrekken, wat zorgt voor maximale contraction.
Small-grip bicep curls (preacher machine)
12x20
12x30
12x40
Bij deze oefening voel ik de peak (vooral buitenkant bicep) erg opkomen.
Je ziet hem ook letterlijk als gescheiden van binnenkant bicep wanneer ik deze oefening uitvoer.
Reverse-grip forearm curls (cable bar)
12x20
12x30
12x35
Ik ben fan van die Phil Heath voorarmen dus doe ik deze oefening voortaan om bovenkant voorarm wat groter te krijgen.
Ab-routine (decline laying leg raises, cable crunches)
30 min cardio (ja ook dat nog eens)
Ik eet nu ongeveer 600 kcal onder mijn normale behoefte (onderhoud), en ik wilde eens zien of ik nog zo'n lange workout aan kon.
Maar vooral is deze workout zo lang omdat ik mezelf helemaal leeg wilde trekken voordat ik cardio ging doen.
Ik merk altijd de beste resultaten wanneer ik cardio doe na een stevige training (glycogeen in spieren is op, dus verbrandt mijn lichaam tijdens de cardio-sessie vooral vet).
Mijn huidige voedingsschema ziet er overigens als volgt uit:
80 gram brinta
40 gram isolaat
250 gram witvis
250 gram groene groente
250 gram witvis
80 gram zilvervlies rijst
250 gram witvis
30 gram amandelen
Post-workout:
50 ml liquid amino
30 gr dextrose
+20 min
40 gr isolaat
250 gram witvis
300 gram zoete aardappel
10 eiwitten
2 grapefruits uitgeperst
Vind het nog erg goed vol te houden. Ik heb wel honger overdag door de vrij lage hoeveelheid carbs, maar dat is een kleine prijs voor de 3% droogheid die ik wil brengen on stage (sta nu 4,8).![]()

Ja, je bent dan net een ballon. 3 dagen pomp en je stijgt opIs het zo dat als je veel reps doet je ook continu een pomp voelt de dagen na je training?

Ervaren bodybuilder die in zelfde gym traint. Hij heet Jan, staat rond 3% en is massief.

2700 kcal | 235 carbs | 32 fat | 355 proteinOp welke macro's kom je uit met dit voedingsschema?
Brute trainingen altijd trouwens, keep it up![]()
Kort gezegd: wanneer je focust op een gedeelte van een beweging (bijvoorbeeld van onder tot midden van de beweging bij hack squat) dan wordt een gedeelte van de quads het meeste belast.Je had het eerst over je deep cuts accentueren, voor het eerst dat ik dat hoor.
Ps wat betaal je voor je coach?

De pump gaat bij mij redelijk snel al weg. Denk dat het bij niemand dagen duurtIs het zo dat als je veel reps doet je ook continu een pomp voelt de dagen na je training?

Thx! Ze gaan best goed idd.
Ik woon thuis en deel de keuken met mijn ouders en broertjeWoon je nog thuis of heb je je eigen keuken tot je beschikking?
.