Fitness Seller

Determination's bodybuilding log

• Topic Starter Topic Starter
Lekker man, die mensen heb je meer nodig :p
Inderdaad, samen sta je sterker dan alleen.

Teaser pic?

Succes alvast man ;)

Pics? Doen we ff een dbb pre- pre-judging ;)
1 teaser dan:
nying4.png
1.5 week geleden.

Rest komt na de Flexcup!

Bruut

Hoe gaat laden?

Sick bro... echt bruut!

Aesthetics of peace.

Sweet dreams competition.

Goed bezig hier!
best_animated_images_car_jump_in.gif

Je stond er vandaag goed bij! Posing routine zag er ook goed uit. Ben benieuwd naar de uitslag(ben alweer thuis). Verwacht zeker een plek in de top 2.

Verwachtte je niet in de D-klasse, maar misschien heb ik wat gemist in je log. De C-junioren waren overigens echt van een achterlijk hoog niveau.

Hij in D?

Had zich geloof ik wel ingeschreven voor C, dat kan ik me tenminste herinneren

---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:04 ----------

Echt he, wtf was de C dan wel niet. Stonden ze daar al op 110 kg bij 3 % ofzo?

Determination's laatste update woog ie 85, dus 90 a 95% bij 4% mss?

Had zich geloof ik wel ingeschreven voor C, dat kan ik me tenminste herinneren

---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:04 ----------

Determination's laatste update woog ie 85, dus 90 a 95% bij 4% mss?

Hm ja als je het zo zegt, 1.89 bij 85 kg en 3 % is zeker netjes natuurlijk maar die lengte nekt je wel gauw denk ik.

3 procent :rolfol: grappig dat die nog natty probeert te claimen

• Topic Starter Topic Starter
Flexcup 2013

ik wist niet wat ik er van moest verwachten maar waar ik wel zekerheid in had is het zo goed mogelijk mijn best doen.
Ik wilde dat het fysiek dat ik bracht niet beter kon dan ik op dat moment kon realiseren en ik zeg met trots dat me dat gelukt is!
Mijn coach Jan Loomans (2e plek C-klasse 90+, echt super trots op hem!!) heet echt een onmisbare gespeeld in mijn voorbereiding.
Was echt een geweldige ervaring om met hem en de rest samen er een super geslaagd Flexcup weekend van te maken.

Bij aankomst stond ik in een super lange rij, en wanneer ik gewogen werd, werd me verteld dat ik beter de D-klasse 75+ van Junioren kon doen.
Ik woog 85 kg en was 20 jaar + het was mijn eerste wedstrijd; dit was eigenlijk de reden waarom ik in de D gestopt werd.
Op het moment zelf vond ik het niet prettig natuurlijk maar uiteindelijk ben ik blij dat die beslissing gemaakt werd.
Beide de D en C-klassen waren echt van hoog niveau en de concurrentie was hoog. Desalniettemin was iedereen erg aardig en de sfeer was ook prettig.
Enige minpuntje was een tanning afspraak die ik net op tijd nog kon bijwonen,
omdat ik verwachtte pas een paar uur later op het podium te staan, maar toch nog goed gekomen.

Concluderend heb ik mijn klasse, Junioren D 75+ de eerste plaats behaald!
Daar was ik al erg blij mee, de spanning was echt om te snijden op het podium.. xD
Maar daarna kwam ineens de overal erachter van de Junioren D, en die won ik ook.
Kreeg een enorm supplementen pakket, een trofee en een Jay Cutler schilderij.
Het was zo veel dat ik het niet ineens in een keer van het podium af kreeg haha.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen daarna dacht ik van.. super ik heb behaald waar ik voor gekomen ben, dus ik kleed me aan etc, niet wetende dat ik nog een keer het podium op moest o_o.
De overal van de D-klasse (dus alle leeftijden) moest nog komen. Net op tijd kwam ik erachter, kleedde me super snel uit en stond binnen een paar min al weer op het podium.
Het ging zeer snel allemaal.. en na even de vergelijkingsposes te hebben gehad, won ik tot mijn eigen verbazing de overal van de D-klasse ook nog eens.
Erg overweldigend allemaal, een check van 500 euro te besteden aan supplementen, een Ronnie Coleman schilderij en een EPIC trofee.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kon het allemaal niet geloven, maar toen ik weer backstage zat, met al mijn behaalde spullen voor me, drong het me toch tot me door,
ik heb gewoon alles gewonnen wat ik kon winnen!
Ik moet zeggen, dat geeft een goed gevoel hoor. Al het harde werk heeft zich bewezen.

Daarna moest mijn coach op voor de prijsuitreiking en hij won 2e plaats, echt super goed gedaan
(als je naar de 1e plaats kijkt, begrijp je wel waarom niemand ook maar in de buurt kwam, die rug man.. damn, Mr. Curacao nog wel).
Beter kon het weekend gewoon niet zijn! :)

Hier nog een paar foto's die ik wel mooi vond, ik zal er nog veel meer posten maar heb zelf nog maar weinig duidelijke foto's:

aZRoEpU.jpg

1V9KMHk.jpg

Ik zal natuurlijk nog veel meer posten en updaten wanneer ik meer foto's enzo heb.
Ook post ik mijn eetschema van de laatste week en hoe ik het heb aangepakt op de Flexcup weekend zelf. :)

Goeie prestatie bro! Mag je trots op wezen!! :thumb:

Terug
Naar boven