- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd! En ja die oefening kan slecht zijn voor je knieën als je te 'hoog' ligt op het bankje.Hard work pays off
Ik vind die seated leg curls echt een k*t oefening, dodelijk voor je knieën
Thanks man, ik zat eerst ook aan de 100 haha. Consistent zijn en voor je het weet zit je ook aan de 200+

Doe 3x per week cardio nu. Ik stond zoiezo al goed droog.
Yeah, dat was gemeten vrij direct na de training, dus die telt niet.Mooie trainingen weer.
Maarreh, zei je nou dat je coach op 3% stond?
No offence, maar dat is volgens mij Mr. Olympia stageconditioning. Dat houden ze maar enkele uren vol.

Yeah, deze winter ga ik rond de 10-11% max staan, ook wat meer focussen op kracht dan.Triceps zien er goed uit! 290kg 10 reps op jouw vp in diepe cut![]()
Op 10/12 zal je toch wel een meer pakken, Wanneer is de wedstrijd persies?
Kan ik begrijpen. Ik maak er altijd een mix van en doe daar kruiden bij.Goed bezig! Vraagje: hoe maak jij je maaltijden lekkerder tijdens de cut? Ik eet zelf ook veel witvis en groente maar dat komt me soms de strot uit.

Nicee, succes man.
Wasr haal je btw je info vandaan?
Thanks man. Info is gedeeltelijk vergaarde kennis van heel veel video's en research op internet,
maar het grootste deel komt van mijn coach en ervaren mensen in mijn sportschool, echt top!