Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt! volgend jaar zou ik C wel moeten doen haha (volgens de regels).congratz
junioren C stonden ook buffels!
volgend jaar kan jij wel C meedoen
geniet van je vreet festijn
Super gedaan, gefeliciteerd!. Ben nu btw ook wel benieuwd naar een foto van je coach naast de #1
btw; als je kijkt naar die 1e foto, wat een enorm verschil in spraytan per atleet
Thx! Zoiezo wacht ik nog een tijdje tot mijn volgende wedstrijd. Ik denk nu gewoon Flexcup 2014 C junioren, wil zo veel mogelijk massa bouwen.Ziet er top uit man, gefeliciteerd !!!
Al ideeen voor een volgende wedstrijd of ff een pauze om bij te komen van je prep voor deze wedstrijd ?
Bedankt mannen, lat lag erg hoog ja, gelukkig bracht ik mijn A-game.

Dank je! Ja ik schrok er zelf van toen ik hem voor het eerst zag in mijn gym xDGefeliciteerd man! Hele goede prestatie!
Coach is idd een buffel
Ja dat wist ik ook niet, er stond zelfs op de site "wanneer je denkt dat je hoger dan D bent, niet moeilijk doen en naar C gaan". Dus dat deed ik maar toch liep het andersNetjes gedaan, wist niet dat ze zo ter plekke nog ff kunnen besluiten je in een andere klasse neer te zetten. Je coach heeft een verdomd flink fysiek!

Thanks bro's!
Bedankt man! Mijn tan is daar een stuk lichter omdat dat letterlijk 10+ uur na mijn spray tan is.. xDGodver je ziet ziekelijk uit! Afgaande op je foto's lijkt het mij dat je makkelijk mee kon komen in de C klasse maar goed, nu heb je tenminste gewonnen + overall
Diep respect brah
---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------
Hoe komt het dat je tanning hier een stuk lichter is, of komt dat door de lichtinval?
Bedankt man! Mijn tan is daar een stuk lichter omdat dat letterlijk 10+ uur na mijn spray tan is.. xD
Ik had mezelf laten tannen om ongeveer 11:00 uur, maar de prijsuitreiking was pas rond 22:00 uur, dus mijn tanning was wat vlekkerig geworden,
die heb ik beetje kunnen bijwerken maar ten koste van de diepe bruine kleur. Daarnaast was er van de olie ook weinig meer over.
Er stond op de site dat voorbruining niet nodig was, omdat je een dubbele coating zou krijgen ofzo.Oke oke begrijpelijk.
Ik heb gehoord dat veel mensen niet tevreden waren over de tanning, veel vlekken en niet bruin genoeg. Had jij hier ook last van?
Dank je ^^