- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Yeah is mijn broertje idd, we gaan beide voor de 60 kg dumbbells dit jaarZag er weer goed uit vandaag je training. Je broertje (is je broertje toch?) gaat ook goed. Drukt ook al aardig wat weg met de db press.
Nog een paar kilos en de dumbbells zijn op haha.

Mijn voeding is 3600 kcal, carbs rond de 400-500, eiwitten rond de 220-250 vet rond de 70-90.Brute pics. Hoe is de voeding op dit moment?
Vanwaar die schouders oefening tussen door? Want lijkt me op een chest/tricep workout toch?
Thx bro, jij kan het ook

Zag er weer goed uit vandaag je training. Je broertje (is je broertje toch?) gaat ook goed. Drukt ook al aardig wat weg met de db press.
Nog een paar kilos en de dumbbells zijn op haha.

Jep zelfde gym
Het is er alleen nog nooit van gekomen om een praatje te maken. Maar komt nog wel![]()
Haha oke dan. Woon je in Breda? Welke gym is dat btw, denk niet één van de gyms die bij Pathé zit?

Yeah thx man, gaat lekker

Thanks bro!Pfff, ben vooral jaloers op die borstkast man, bahbah!
Is echt enige wat ik nog echt goed hoop te ontwikkelen komende jaren
Nog tips en tricks hehehe?
Ziet er voor de rest goed uit man en ook lekkere sweep op die poten van je!![]()
Np. Ik doe meestal bij flyes 12-15 reps, helemaal uitrekken en de volledige ROM maken, dus zelf je borst aanspannen als je helemaal bovenaan bent.Thnx voor de borst tips. Welk rep range en hoeveel sets raad je aan voor optimale borstgroei? Cheers.
Thanks, ik doe mijn best

Maakt niet zo veel uit, maar je kan natuurlijk wel zwaarder pakken als je met zwaar begint.Ik doe kuiten eerst volume en dan zwaar. Omgedraaid is dus fijner?

Dumbbell pullovers zijn zeker een aanrader! Is even wennen maar je krijgt er alleen maar voordeel van.Fysiek ziet er top uitDie dumbel pull overs ga ik ook eens proberen

Inn,
---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------
tot hoeveel wil je bulken nu? wat me trouwens ook opviel is dat je geen aparte schouder dag doet wel? alleen wat raises bij chest training.
Hehe, heb ik al best lang, maar had goeie pump+redelijk belichting daar.