Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik focus op de long head door minimaal 1 of 2 van de volgende oefeningen te doen:

Die outer thigh machine, is dat nog wat voor je? Voor de binnenkant voel ik altijd wel lekker, pompt ook op als een gek maar buitenkant weet ik niet goed wat ik er van moet vinden ( laatst eens voor het eerst gedaan, trage negatieve enzo )
Wide-grip legt de nadruk op binnenste kop van de bicep, close-grip op de buitenste.

Nice. Het zal deels genetics zijn maar je kan door consistent de twee helften apart te trainen het verschil zeker zien!Thx voor de info! Had al zo'n vermoeden inderdaad, maar je bevestigt het nog eens
Close grip curls heb ik een pak meer moeite mee en biceps piek aan de buitenkant is maar shitty vergeleken met de binnenkant hier... tijd om iets meer close grip in mijn schema te gooien
dikke biceps-pic trouwens!![]()

Lekkere training man!
Mooi om te zijn dat basis toch kracht is
En dat je daar omheen alles lekker afzonderlijk molesteert!

Lekkere training, vooral flinke gewichten, wat zijn eigenlijk je stats/pr's?
Wat moet ik me voorstellen bij 'laying machine crunch', had er nog nooit van gehoord.
)Misschien is een inzer riem iets. Het is een soort van "hype" maar moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ik gebruik iig de 10mm versie met kliksysteem.

Zoiets? http://mannixcastro.files.wordpress.com/2011/08/imag0172.jpg
Ik ben alleen bang dat die niet strak genoeg kan, alle belts die ik ooit geprobeerd heb zitten te ruim
Tenzij er makkelijk gaten bij gemaakt kunnen worden.

Oke nice! En die zit dus altijd wel goed strak?Ja zo een heb ik. Ik heb maat s en mn taille varieert van 73cm tot 78cm.