reav
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoop het wel! Hoop binnen een paar weken de 60 al te proberen en minimaal 1-2 reps te doen.Lekkere training man!
56 x2 pffffdie 60 gaat je sowieso wel snel lukken
![]()
Thanks bro!! Doet me goed te weten dat mensen mijn fysiek als streef kunnen zien.
Yeah, skullcrushers gaan goed, iedere oefening die veel longhead van de tricep gebruikt gaat steeds beter.Jelly op db press
En skullcrushers beginnen ook weer aardig te komen!
Wide-grip legt de nadruk op binnenste kop van de bicep, close-grip op de buitenste.Hoe zit t ook alweer met die close en wide curls. Close is voor de hoogte ofzo?
Bedankt gast. Ja ik ben daar wel eens geweest idd! Maar waar ik altijd te vinden ben is KeepFit Breda, vlakbij is dat.Goeie log! Ga je volgenNog gefeliciteerd met je prestaties op de flexcup.
Klopt het dat je ook traint bij pure fitness in Breda? heb je denk ik wel eens zien trainen.

Yeah, skullcrushers gaan goed, iedere oefening die veel longhead van de tricep gebruikt gaat steeds beter.
Hoe zit t ook alweer met die close en wide curls. Close is voor de hoogte ofzo?
Wide-grip legt de nadruk op binnenste kop van de bicep, close-grip op de buitenste.
Soms zittend en soms staand.Ziet er goed uit!
Doe jij de rear delt flyes zittend? Zo ja, hoe hoog ga jij ongeveer met de DB's?

Ah I see! Bedankt voor de link.Heb je nog meer oefeningen waarmee je je op de long head focust?
Dat dacht ik eerst ook, maar kreeg toen "]dit linkje doorgestuurd. Komt erop neer dat voor de long head (buitenste bicep-kop) je het best zo ver mogelijk strekt, en je de de short head (binnenste bicep-kop) het meest aanspreekt bij het bovenste gedeelte van de oefening. Oftewel: voor de buitenste bicep-kop doe je het best wide grip curls omdat je zo het verst kunt strekken.
Thanks 020

Soms zittend en soms staand.
Ik ga omhoog tot mijn ellebogen net iets boven mijn schouders uit komen, terwijl ik een lichte buiging maak in mijn arm. Ik probeer altijd de spier te 'voelen' en daar de beweging op te baseren![]()
Ik ben er soms nog een beetje mee aan het rommelen haha 
Determination zei:Ah I see! Bedankt voor de link.
Ik strek zoiezo altijd met al mijn bicep oefeningen en dit doe ik vaak in combinatie met incline curls, dat zou de reden kunnen zijn dat ik die bicep-split heb.

Yeah, skullcrushers gaan goed, iedere oefening die veel longhead van de tricep gebruikt gaat steeds beter.
Heb je nog meer oefeningen waarmee je je op de long head focust?