Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welcome bro.
Hoe gaat het met de benen? Groeien ze nog een beetje?
Nog wedstrijd plannen komende tijd? Met deze fysiek zou ik als ik jou was nog wedstrijden doen in je junioren tijdperk. Je hebt overigens nog wel even.
Succes man!
Benen groeien redelijk snel vind ik!
Die wil ik dit jaar zoiezo een stuk groter hebben, maar nu lijken ze al wel redelijk in balans met mijn bovenlichaam.
Ik ga dit jaar (december) de FlexCup 2014 pakken C-junioren, ik ga voor de winst, maar minimaal de top 3 moet er wel in zitten. Dan wil ik dat jaar daarop B- en misschien A-wedstrijden pakken, mits het allemaal goed uitpakt.
Ja dat is ongeveer mijn plan. Ik hoop minimaal 90 kg te wegen. Dat zou 5 kg winst zijn op vorig jaar.Goede zaak, op jouw lengte heeft benen vaak tijd nodig, goed dat je ze bijtrekt.
Mooi plan, eind jaar C, voorjaar B en eventueel de Holland! Succes man! Blijf je volgen.
Hoeveel kg hoop je op de FlexCup te komen?

Dank je, ja het gaat lekker!Succes met het voorbereiden! Je gaat nu al goed zo te zien![]()
Hopelijk kan ik er daadwerkelijk een carriere uit slaan xD
Hopelijk kan ik er daadwerkelijk een carriere uit slaan xD
Hoe het er nu aan toe gaat niet nee.
Mijn visie van een carriere in bodybuilding bestaat helaas niet.
Mwa misschien als hij het leuk en origineel kan brengen en veel content gaat maken. Youtube/ facebook/ instagram en uiteraard forever naturel claimen. Misschien zo onder de aandacht komen en sponsoren vinden.
Sport is gewoon een beetje uitgemolken door alle social media en forums..