- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx! Ik wil wat sterker worden met bent over row though, maar form is belangrijker.Bent over row met 100kg, netjes! Fysiek is nog steeds top, goed droog nog steeds
Dank je man!Ik blijf het bizar vinden hoe huge je eruit ziet voor je stats, echt goed bezig!![]()

Thx bro!

Voeding is 3600 kcal, 200+ protein, 100- fats, rest aanvullen met carbs.Netjes! Hoe ziet je voeding er nu uit? En hoe blijf je op zo een laag vetpercentage het hele jaar door? Je komt volgens mij niet boven de 10% of?
Thx Frank

Gaat lekker hier!
Goede trainingen en fijn van je metabolisme man!
Zodoende kan je lekker blijven gainen en toch relatief lean blijven
Warme weer ben ik helemaal mee eens, wordt er sowieso stukke vrolijker van!
Daarnaast zuip ik sowieso al veel maar nu wel makkelijk 2liter per training of zo...

Yeah ben blij dat ik zo veel kan eten, want heb vrijwel altijd honger.
Thx! Ja ik ook, ik ga vacuüm wat vaker oefenen om Frank Zane/Arnold wat beter na te kunnen bootsen.Nice training, lekkere PR.
Brute pic die met vacuüm. Vind een vacuüm pose sowieso bruut.
Hmm, ik ga een keer met 3-5 reps van te voren proberen en dan kijken of dat verschil maakt qua uiteindelijk max rep.Nice bench. Niet benieuwd wat je zou kunnen als je wat minder reps gaat pakken vóór pr attempt?
En short head van tricep is andere benaming voor lateral head?

Echt he! En thx gast, appreciated.Maakt voor mij sowieso fors verschil (opbouw in reps)
Voor de rest nice bench PR, goede rug training en brute foto's + fysiek!
Thx! Heb het al gezegd maar nogmaals leuk dat je komt kijken!IN
Erg laat pas bij pagina 23 maar heb even wat terug gelezen en damn wat een trainingen zet je neer man![]()

Dank je Jan. Ik heb altijd al zwaar lat pulldown gedaan, maar nu is mijn form flink verbeterd.Maarre 102 lat pully back bij 93 kilo bw, nice... Wel handig dat je dan relatief lang bent. Bij mij worden het bij 85 kg al pullups hahah

Bedankt. Is een redelijk standaard dip apparaat, maar je kan de hendels naar binnen/buiten bewegen.Gefeliciteerd met pr, nice
Hoe ziet dat bench dips apparaat er bij jou uit? Met zo'n schuine rugleuning (naar voren toe) of ook iets van een riem oid?
Bedankt gast! Alles is mogelijk, hoe lang train je zelf al?Echt een goed fysiek, nastrevenswaardig. Ook een mooie bent over row stat.