- Waardering
- 180
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 10%
Damn wat een volume, hoe lang was je met die training bezig?
Nice pics ook
Ik hou van volume, zo'n 1.5 uur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn wat een volume, hoe lang was je met die training bezig?
Nice pics ook
450 carbs, 200 protein, 80 fats.hoe zien je macros er uit op een dag Determination?
Dank je. En ja als je mentaal op die manier denkt, heb je al een voorsprong (vind ik).
Armyboy oke top. Maar je kan elke dag opnieuw op wesley stemmen tot 4 mei as. We moeten zorgen dat hij in de top 24 komt want alleen dan valt hij in de prijzen.

Ja 120 kg lijkt dan ineens 160+ omdat er totaal geen momentum in de beweging zit. xDDikke squat man! Moet er niet aan denken om 5 seconden te pauzen met 120kg op je nek..
Ik heb gestemd btw (paar dagen geleden al)
Edit:
Nog maar een keer gestemd dan![]()
Damn, sterke dude.pauzed squat is echt super zwaar.
---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------
ook leuk om te zien
http://www.youtube.com/watch?v=rlfKofRWBsw
Dank je man!

Ik doe een achterkant schouder oefening omdat ik merk dat voorkant voorloopt.
Als 1 deel van de schouder voorloopt, is de kans op blessures in dat gedeelte ook groter.
Dat deel trekt dan harder aan het bot dat in de schouderkom ligt, waardoor deze niet meer in balans is.
(Ik voel ook soms steken in mijn rechterschouder bij bankdrukken o.i.d.)
Vandaar dat ik achterkant schouder harder ga aanpakken.![]()

Wat heb je voor rood puntje op je rood puntje op je rechter schouder![]()
Verstandig, had vroeger ook ****ing last van m'n schouders bij het benchen, kon echt niet te diep. Sinds ik achterkant schouders hard ben gaan aanpakken en ze ook sterker worden heb ik nergens last meer van. Alleen los dippen lukt me niet maar dat vindk gewoon een k*t oefening
Goed fysiek heb je!
Who cares man, dat 't niet natty is ziet een blinde ook.
Is gewoon natty,
Je ben gewoon jaloers dat jij met juice niet zijn fysiek bereikt

Dat puntje heb ik al jaren, een keer proberen af te halen maar was geen succes.Wat heb je voor rood puntje op je rood puntje op je rechter schouder
Pause je zelf je squat ook zo lang als het filmpje hierboven?

Dag 1: borst-tricepsJe gaat goed! Hoe is je indeling per week eigelijk?
Dank je man!

Mooi dat het bij jou gelukt is, dan ga ik er zoiezo mee door.Verstandig, had vroeger ook ****ing last van m'n schouders bij het benchen, kon echt niet te diep. Sinds ik achterkant schouders hard ben gaan aanpakken en ze ook sterker worden heb ik nergens last meer van. Alleen los dippen lukt me niet maar dat vindk gewoon een k*t oefening
Goed fysiek heb je!
Hmm ik bedoel dat ik tijdens skullcrushers de bar niet naar mijn voorhoofd laat zakken, maar erachter.Lijnen in je schouders blijven nice. Ook behoorlijk aderig
Skullcrushers met barbell achter je hoofd.. frenchpress?
Hmm ik bedoel dat ik tijdens skullcrushers de bar niet naar mijn voorhoofd laat zakken, maar erachter.