- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat hoor je niet te vragen aan iemand en al helemaal niet als diegene al wedstrijden draait

OT: weer bazen foto's natuurlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat hoor je niet te vragen aan iemand en al helemaal niet als diegene al wedstrijden draait
OT: weer bazen foto's natuurlijk![]()

Dank je. Yeah, zolang ik progressie blijf zien, blijf ik naturel.
OT: weer bazen foto's natuurlijk![]()

Precies, consistent blijven gaan wanneer mogelijk is het belangrijkste.Nice train!
Mindere dagen zitten er ook bij qua gevoel.
Zolang je maar wel gewoon gaat en alles geeft!
Thx man. Welkom!
Weet ik

Armen meten zo'n 44 cm koud. Ik doe sinds ongeveer 1.5-2 jaar aan hoog volume en mij bevalt het erg goed!Nice shape kerel! Verdomme. Wat meten die guns van je nu momenteel?
Draai je altijd al hoog volume op je workouts? (sinds het begin?) of is het iets wat je naarmate je ervaring meer bent gaan implementeren?
Ik heb er altijd wel naar gekeken en vind het entertaining, maar ik heb me er niet in verdiept.

Haha dank je, je bent erg welkom dude.t*ring.. Met zo'n fysiek moet ik toch wel een keer toegeven en volgen..
Ik ben benieuwd naar je antwoorden op de vragen van koekiemonster.
is toch niet bijzonder veel volume dit? lijkt mij meer dan zat, maar meer moet t ook niet zijn
Denk niet dat er veel zijn die 350 reps binnen één training doen.
Gewend raken aan de beweging en het maximale uit de oefening halen.Dat volume indeed..
Wat is voor jou de reden dat je altijd, elke oefening begint met lagere gewicht om zo te rampen naar je zwaarste set?
is toch niet bijzonder veel volume dit? lijkt mij meer dan zat, maar meer moet t ook niet zijn
4 oefeningen rug met rond de 10-14 reps.
en dan nog pullover maar die tel ik voor de gemak even niet mee.
je lichaam went wel aan dat volume hoor na een bepaalde tijd