- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog nooit gedaan, voor nu gaat dit wel lekker.Wat een volume man niet normaal hahaVind je het niet lekker quads en hams te splitten?
Nice! Heb het zelf ook altijd de beste manier van trainen gevonden.Je traint echt op precies dezelfde manier als ik.
Mind muscle connectie aanvoelen begin v/d set, rampen en natuurlijk het hoge volume.
Ik ga je volgen! Ik kan hier vast nog wel iets van opsteken.
Ja, heb eigenlijk vrijwel nooit echte spierpijn.
1.5 en soms hooguit 2 uur (als ik abs erbij doe). Rust meestal niet langer dan een minuut, tenzij het een superzware set was.Hoelang ben jij bezig met trainen dan en hoeveel rust neem je?
Ik doe het puur op gevoel, en ik heb al snel weer het gevoel dat ik een set eruit kan knallen.Train je met een horloge/stopwatch om je tijd tussen de setjes bij te houden of ga je op je gevoel/vermoeidheid af?
Je volume is mooi man, lekker. Ik hou ook van 10-20+ reppers!
Hoe vind je trainen in de 3-6 reprange?
Ik doe het puur op gevoel, en ik heb al snel weer het gevoel dat ik een set eruit kan knallen.
Trainen in 3-6 reps is niet echt iets voor mij, maar vind soms een 5x5 bijvoorbeeld wel lekker.
venals meer dan 90-120sec rust tussen de sets, ook niets voor mij!
Leg day
Leg extension
warm-up
10x35
10x45
10x55
8x65 + 8x40 (dropset) twee topsets
Hack squat
warm-up
10x110
10x170
10x210
8x250 een topset
Dumbbell lunges
warm-up
20x32
20x40
20x52 een topset
Dumbbell stiff-legged deadlift
12x40
12x64
10x80 een topset
Thx dude, welkom.
Ik heb hetzelfde, ik moet constant die pump voelen om voor mijn gevoel een goede training te hebben.Hoe hoger de reps, hoe meer voldaan ik me voel na het trainen... inderdaad 3-6 reps is ook niets voor mij.
Bij reps onder de 6-8 heb ik altijd het gevoel niets gedaan te hebbenvenals meer dan 90-120sec rust tussen de sets, ook niets voor mij!
Klopt helemaal wat je zegt, ook mooi dat je het met mijn schema illustreert.Ik vind het grappig dat iedereen zegt dat jij erg veel volume draait, maar in theorie ben jij gewoon lang aan het opwarmen met submaximale gewichten, gevolgd door 1 of 2 topsets per oefening. Dat valt dus reuze mee wat betreft (werk)volume. Terwijl anderen soms wel 3 of 4 topsets doen per oefening. Ik heb in je laatste beentraining even met dikgedrukte woorden aangegeven wat jouw topset is en alles daarvoor is eigenlijk gewoon rampen naar je topset.
Hoe denk jij daar over? Niet aanvallend bedoelt, puur uit interesse vanwege je aparte aanpak
Haha naice, heeft wel iets weg van mij, jammer dat ik er niet stond in plaats van hemKwam deze op FB tegen toen ik er langs scrolde dacht eerst dat jij dat was haha
![]()

lekker hoor (t vrouwtje he)
---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------
trouwens, doe je nog wat voor cardio of alleen diet?
Thx dude, welkom.
Ik heb hetzelfde, ik moet constant die pump voelen om voor mijn gevoel een goede training te hebben.
Ik krijg dan ook nooit een pump bij lage reps, tenzij ik nauwelijks rust neem (wat ik dan geneigd ben te doen).
Klopt helemaal wat je zegt, ook mooi dat je het met mijn schema illustreert.
Op het eerste gezicht lijkt het veel volume, maar het zijn pas de laatste 2 of zelfs allerlaatste set die echt tot failure gaan of topsets zijn.
Ik warm inderdaad op met veel sets, waar ik steeds progressief mijn gewicht verhoog tot ik mijn plateau bereik.
Voor mij werkt dit het best want het is een combinatie van veel bloed in de spieren pompen + veel time under tension + progressive overload.
Die combinatie zorgt voor mij voor groei en kracht.
Als ik zelf de manier van anderen hanteer, dus misschien 1 á 2 warming-up setjes en daarna al aan de topsets begin, krijg ik sneller blessures, 'voel' ik de spieren minder goed en heb ik aan het einde het gevoel dat ik er meer uit had kunnen halen.
Overhead one-arm tricep extension
15x8
15x12
10x13
Met deze oefening zorg ik dat er een goede stretch is, je hoeft niet helemaal omhoog te gaan.
Je pakt voornamelijk de long head van de tricep,
waarbij een stretch en een 75% ROM voor meer gains in die spier zal zorgen dan de gehele ROM (vind ik).
De spanning staat anders toch maar op je elleboog gewricht.
Nice man, heb je zelf ook een log? Is wel leuk om iemand te kennen die dezelfde trainingswijze heeft!Het is alweer alsof ik mezelf hoor praten, je trainingsfilosofie is vrijwel identiek aan de mijne evenals de uitleg bij de oefeningen.
Erg leuke log om te lezen! Ga zo door