Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je armen zijn flink gegroeid, enig verklaring daar voor? Special aangepakt ofso?

1.5 gram tren.
J/k, nette progressie man.. armen lijken 2x zo groot![]()
+1Je armen zijn flink gegroeid, enig verklaring daar voor? Special aangepakt ofso?

Je armen zijn flink gegroeid, enig verklaring daar voor? Special aangepakt ofso?
Triceps zijn vooral vooruit gegaan, de lange tricep kop liep achter bij mij en heb ik door een aantal oefeningen proberen te verbeteren. (laying french press, overhead extensions, etc)Je armen zijn flink gegroeid, enig verklaring daar voor? Special aangepakt ofso?
Ja klopt, foto 1 was 2 maanden ná mijn wedstrijdshape.Nice. Je aders komen een stuk beter naar voren in de laatste pic, terwijl je op een lager vetperc zit op foto 1. Die vit b12 doet goed z'n werk.

Dank je! Favorite pair.
Haha, alleen dan zou ik wat meer strength gains hebben gemaakt.1.5 gram tren.
J/k, nette progressie man.. armen lijken 2x zo groot![]()
Thx Jim!
Dem meatballs.
Ja ik doe altijd een extra set mind-muscle connectie om net die onderliggende spiervezels naar boven te brengen waardoor het zenuwstelsel de volgende morgen mijn hersens wijsmaakt dat er toch wat extra eiwitsynthese plaats moet vinden om de volgende keer die muscle groter te maken.hij heeft mind gebuild en dat vertaalde zich in extra mossel
Dank je Johan.Wat een beest ben je aan het worden, hoe gaat het met je voorbereiding?
En laat ze jaloers zijn jij weet het beter Wes.
Johan

Yeah, zo wit als toen wil ik eigenlijk nooit meer worden.. heb best vaak getanned afgelopen maanden, beide buiten en onder ze zonnebank.
Thx. Ja klopt, heb ook posegains gemaakt. xDDuidelijke progressie, maar verschil in pose maakt vergelijken wel wat lastiger.
Triceps zijn vooral vooruit gegaan, de lange tricep kop liep achter bij mij en heb ik door een aantal oefeningen proberen te verbeteren. (laying french press, overhead extensions, etc)
En ik heb al die maanden in een surplus gegeten ook.
Gewoon naar je coach luisteren boy.Mooi dat ik dat weet, die mijne lopen ook achter. Ik ga die oefeningen proberen.

Normale was bezet.
Thx! Vond ik ook.
Maandag: Rug + Bicepshoe ziet jou weekplanning kwa traindagen en spiergroepen eruit?