Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx Jim!
Bedankt Johan. Nog wat meer volume in benen en zo droog als maar kan op het podium is mijn doel.Lekkere benen Wes, als daar straks strepen in gaan staan net als vorig jaar veeg je ze allemaal van het podium af!
Hoe zit je nu kwa voeding? zou het leuk vinden als jij ff een schema post.
Johan
Thx Jim!
Bedankt Johan. Nog wat meer volume in benen en zo droog als maar kan op het podium is mijn doel.
Eetschema op het moment:
Ontbijt:
80gr havermout
300ml rijstemelk
30gr whey
20gr gebroken amandelen
1 gekookt ei
1 banaan
Maaltijd 2:
100gr rijst
100gr groenten
100gr vis
10gr kokosolie om in te bakken
Maaltijd 3:
100gr rijst
100gr groenten
100gr kip
Post-workout:
60gr vitargo
45gr whey
1 banaan
Maaltijd 4:
300gr zoete aardappel
125gr biefstuk of ander mager rundvlees
100gr groenten
Maaltijd 5:
250ml Griekse 10 yoghurt
30gr whey
20gr noten
Bedankt!Thx Jim!
Bedankt Johan. Nog wat meer volume in benen en zo droog als maar kan op het podium is mijn doel.
Eetschema op het moment:
Ontbijt:
80gr havermout
300ml rijstemelk
30gr whey
20gr gebroken amandelen
1 gekookt ei
1 banaan
Maaltijd 2:
100gr rijst
100gr groenten
100gr vis
Maaltijd 3:
100gr rijst
100gr groenten
100gr kip
Post-workout:
60gr vitargo
45gr whey
1 banaan
Maaltijd 4:
300gr zoete aardappel
125gr biefstuk of ander mager rundvlees
100gr groenten
Maaltijd 5:
250ml Griekse 10% yoghurt
30gr whey
20gr noten
Wat is nu precies het grote voordeel van vitargo tov dextrose. Het scheelt ontzettend veel in prijs. Als ik kijk naar lifters in mn omgeving met een oldschool coach dan zie ik dit overal terug. Soms tot 2 keer toe per dag.
Bedankt!
Je benen gaan goed niks mis mee, en je hebt je benen echt goed verbeterd.
Mis een idee om 2 maanden voor de wedstrijd full front sqaut's aan je been schema toe tevoegen.
Dat dee ik ook altijd paar maanden voor de wedstrijd veel front sqauts en met resultaat.
En je houd dit voedingschema aan tot je op 7% zit? en je gaat daarna telkens schoner eten?
Ik zit zelf te twijfelen om te komen kijken naar je wedstrijd samen met een jongen die ik begeleid ook een junior en een talent net als jou.

Thanks dude. En klopt, voor mijn gevoel train ik mijn benen ook harder dan bovenlichaam.Benen zijn zeker goed verbeterd
Je hebt gewoon sterk bovenlichaam dus dat vraagt dan wel wat om het balans te houden![]()
Nog steeds in Breda, maar bij Pure Fitness.

Zit nog steeds rond de 3500 nu.
Yep zelfde coach, echt een top kerel!Duidelijk verhaal. En nog steeds dezelfde coach als vorig jaar?
Haha thanks man. Ben zelf ook benieuwd!Shape zag er zelfs in alledaagse kleding al goed uit!
Ben echt benieuwd wat je weer op podium gaat vertonen man!
Krijg je niet veel opmerkingen/vragen erover van je medestudenten?![]()
Niet gek gezien de opleiding die je nu doetDoet je coach zelf ook weer mee?
Yeah, ik verwacht hoog te plaatsen dus kom ik automatisch in een hogere klasse (B) terecht.Ah nice, doet ie goed. Dit wordt denk ik ook jouw laatste keer flexcup?