MuscleMeat

Dexaprine

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet in ieder geval dat ik opeens veel erger duizelig was. Ik zat in de bus en wilde uitstappen bij mijn halte en werd het dus echt zwart voor mijn ogen en viel ik bijna om, kon me gelukkig aan een paal vastpakken. Ook werd ik misselijk en kreeg ik niks door mijn keel. En het zweten was echt erger geworden en mijn hartslag lag de hele dag hoger. Vond het gewoon geen prettig gevoel.

okay! dan zorg ik dat ik het op een rustige dag probeer!

Ja ik zou het echt rustig aan doen. Desnoods neem je volgende week een driekwart pil. En dan de week erna een hele!

eerste keer nam ik gelijk ik dacht fok it half uur later een hele slechte ervaring
trillende handen duizelig hart klopte veel sneller dan normaal terwijl ik zat en was misselijk ben gelijk de kleedkamer uit gegaan en weer naar huis.

vergeet niet dat er verschil zit tussen de 'oude' dexa en 'nieuwe' dexa

ja ik heb hem nog steeds gebruik hem alleen in de cut namelijk heb nog 30 pillen ong

okay! nouja ik ga sowieso opzoek naar de oude kan niet zijn dat niemand ze meer kan krijge;) ik ga het deze maand even aankijken en vanzelf over op 1 hele pil!

okay! nouja ik ga sowieso opzoek naar de oude kan niet zijn dat niemand ze meer kan krijge;) ik ga het deze maand even aankijken en vanzelf over op 1 hele pil!

als je omgeving rotterdam woont mag je dr wel een paar hebben. denk dat ik dit keer oxyElite Pro ga proberen een vriend is daar erg over te spreken

als je omgeving rotterdam woont mag je dr wel een paar hebben. denk dat ik dit keer oxyElite Pro ga proberen een vriend is daar erg over te spreken

rotterdam is niet ver van lisse! dus dat zou wel echt super wezen!! oww okay! ja ik heb ook wat gehoord of hydroxycut hardcore elite ofzo en lipo 6 black! al is die laatste wel een extreme versie zeggen ze!

okay! gister wezen sporten. merkte niet echt veel verschil met of zonder de dexaprine. dit had ik enigzins al verwacht gezien het effect ervan in de middag al een stuk minder was geworden. nu heb ik vanmorgen gewoon weer een halve genomen en gaan we ff kijken hoe dit vandaag gaat gezien ik nu iets eerder kan sporten dan pas om 7 uur in de avond!

Gewoon (weer) lekker 1 nemen s morgens man ;)

Gewoon (weer) lekker 1 nemen s morgens man ;)

ik ben ook wel van plan om 1 hele te nemen, ik had vandaag net zoals gister de hele ochtend volledige energie en daarna weer normaal! maar ik denk dat ik het deze week op een halve houd, en volgende week een halve 's ochtends en een halve in de middag om het te verdelen!

Okay okay ben benieuwd! Nooit gedaan eigenlijk dat halveren :)

Ik gebruik Dexaprine nu 4 dagen en ik heb hem maar 1x echt gevoeld.
Ik nam de eerste 3 dagen een halve pil en gister toen ik met de trein ging reizen had ik om18:00 driekwart pil genomen en ik zat na een kwartier in de trein en begon hem te voelen... ik voelde me hart sneller kloppen en ik voelde me niet zo goed, ik werd nerveus en kon niet echt stilzitten, ik was bang dat ik een hartaanval zou krijgen.. maar het duurde gelukkig 1-2u en daarna was het over.. ik heb vandaag de moed gehad om er nog een te nemen (een halve) en ik voel het niet echt.

Ik ben echt benieuwd of deze pil invloed heeft. Ze zouden een echte onderzoek moeten doen met een tweeling , allebei met hetzelfde voeding en trainingschema en hetzelfde dagpatroon. Waarbij één van de twee dexaprine gebruikt en de ander niet. Dat zou pas echt bewijs tonen dat dit invloed heeft op het afvallen.

Ik gebruik Dexaprine nu 4 dagen en ik heb hem maar 1x echt gevoeld.
Ik nam de eerste 3 dagen een halve pil en gister toen ik met de trein ging reizen had ik om18:00 driekwart pil genomen en ik zat na een kwartier in de trein en begon hem te voelen... ik voelde me hart sneller kloppen en ik voelde me niet zo goed, ik werd nerveus en kon niet echt stilzitten, ik was bang dat ik een hartaanval zou krijgen.. maar het duurde gelukkig 1-2u en daarna was het over.. ik heb vandaag de moed gehad om er nog een te nemen (een halve) en ik voel het niet echt.

Ik ben echt benieuwd of deze pil invloed heeft. Ze zouden een echte onderzoek moeten doen met een tweeling , allebei met hetzelfde voeding en trainingschema en hetzelfde dagpatroon. Waarbij één van de twee dexaprine gebruikt en de ander niet. Dat zou pas echt bewijs tonen dat dit invloed heeft op het afvallen.

ik heb voor mijn gevoel het idee, dat dat gevoel in het begin het probleem voor velen is. nu merk ik aan een halve dat ik daar niet te extreem op reageer maar ik wel voelbaar meer energie heb, het in 1x nemen van een pil laat ik nog voor wat het is, mij lijkt het 2x een halve op een dag nemen toch een beter idee! dit ga ik volgende week maandag doen. (puur om me lichaam deze week te laten wennen aan de dexaprine en mijn andere tijden van eten)

Hey, ik kan geen privebericht sturen (weet niet waarom)

Ik vind het een leuk idee, (wat je zei in pm)

Ik train met dit schema:

Dag 1 Borst & Triceps
Dag 3 Schouders (deltoids + traps)
Dag 5 Rug & Biceps

Benen doe ik ong 7x per maand, ik laat ze meestal 4 dagen rusten. Buik doe ik nu na elke training één kwartier, zoveel mogelijk herhalingen.

Cardio ben ik nog niet aan begonnen, ik wil er zsm aan beginnen want ik heb er het tijd+energie voor. Ik ga morgen beginnen met 20-30 minuten hardlopen en vandaar zie ik hoe het bevalt.

Voedingschema is simpel;
Voor het eerste maaltijd één pil dexaprine
Maaltijd 1: Brinta (50g) + 300ml Melk
Maaltijd 2: Wheyshake
Maaltijd 3: Omelet (5 eieren , 2 met eigeel de rest zonder)+ beetje olijfolie + 2 sneetjes bruin brood
Maaltijd 5: Wheyshake
Maaltijd 6: Avondeten
Maaltijd 7: Blik tonijn in water, 120gram
Maaltijd 8: Wheyshake
Maaltijd 9: 3 sneetjes bruin brood + 4 plakjes kipfilet
Maaltijd 10: 500g magere kwark

Totaal 200g eiwit.

Ik train 8 maanden serieus, ik heb wel soms dat ik 1-2 weken minder hard train/minder let op mijn voeding. (door school/vakantie)

Wat is jou ervaring is met het 'cutten' en wat je nu van plan bent te doen (cardio, voedingschema)

Ik heb namelijk geen ervaring met afvallen/vetverbranden.

Groetjes,
Legrottaglie

zooo...

nou de hele week gewoon een halve dex genome.. in t begin beetje het idee dat er weinig gebeurde. maar na iedere training kon ik eigelijk gewoon door gaan, niet echt het gevoel dat ik me zelf afmatte! ook al wat zichtbaar verschil, maar dit wete we maandag zeker!

vanaf volgende week gaan ik dus twee keer per dag een halve nemen!

vanochtend klein angst momentje!

gewoon zo alles de hele week al, een halve dexa genomen. leek allemaal gewoon het zelfde tot ik de helft van me maag bijna lag uit te kotsen.... heb er echt even goed last van gehad, vervolgens was alles weer normaal en werkte de dexa zoals gewoon.

hopelijk is dit een eenmalig iets! maandag gaan we aan de hele dexa!
toch nog gister ff op de weegschaal gegaan. 91kg, 1 kg minder. maandag weegschaal en BF%! verwacht er nog niet onwijs veel van maar wie weet.

vanochtend klein angst momentje!

gewoon zo alles de hele week al, een halve dexa genomen. leek allemaal gewoon het zelfde tot ik de helft van me maag bijna lag uit te kotsen.... heb er echt even goed last van gehad, vervolgens was alles weer normaal en werkte de dexa zoals gewoon.

Das ook een manier om af te vallen! Ik hoor van vrienden te veel verschillende verhalen en merk aan hun dat ze te weinig vet verliezen. Lijkt mij dus de moeite niet waard.

Terug
Naar boven