Elmo786
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n kans krijg je nooit meer!ik merkte dat dexa na het eten minder sterk was. heb het dus altijd ervoor gedaan.
verder heb ik ook niets gehoord van een nieuwe dexaprine.. wel valt mij ook op dat de prijs als een gek is gezakt! waarom?? ik zou het niet weten.. maar voor de mensen bij wie het werkt, ik zeg in slaan die handel! heerlijk spul en super resultaten!

Zo'n kans krijg je nooit meer!
In samenwerking met het Amerikaanse merk iForce Nutrition mogen wij exclusief als officiële importeur voor Nederland en België een éénmalige aanbieding doen met dé topproducten van iForce Nutrition.
Bestel het meest populaire afslanksupplement ooit exclusief bij Bodyenfitshop.nl voor 14,90!
Let op: deze actie is echt eenmalig en OP=OP
daarom dus
Ik heb even dit topic doorgespit, maar kon zo gauw niemand vinden die het in combinatie met creatine neemt.
Wat ik me afvraag is:
Door creatine houden je spieren meer vocht vast, veel fatburners drijven vocht juist af.
Ik wil dexaprine gaan nemen zodat ik nog wat droger wordt. Kun je dit goed combineren of is dit niet echt aan te raden?
Ik zit nu aan het einde van m'n bulk fase en wil hierna ook stoppen met de creatine. (nog 8 dagen en dan begint m'n cut). Het lijkt me verstandig om dan pas de dexaprine te nemen? (misschien nog later ivm m'n havo examens). Ik neem dexaprine zodat het allemaal net wat vlotter gaat. Voeding is verder allemaal prima, en drink voldoende water (vergeten een hoop mensen).
Iemand een advies?
B&F zei dat het goed combineerbaar is.
en ik denk trouwens dat het net wel goed is voor de examens, meer energie om te studeren,het zal je een mentale boost geven.
daar ben ik het mee eens, het verschilt van persoon tot persoon.Dus het proberen waard.Haha, dit is dan weer typisch iets wat verschilt per persoon. Ik ben van me zelf al vrij druk en als ik dan dexa neem wil ik alleen maar sporten en is alle leer/werk motivatie weg en kan ik me ook niet meer concentreren tijdens het leren. Met sporten heb ik juist een grotere mentale focus, maar dan kan ik me energie kwijt
creatine en dexaprine?? dit lijkt mij juist geen goeie combi!
Dexa werkt vochtafdrijvend, en creatine juist vocht vasthoudend. ga je dan die twee niet tegen elkaar opwerken?
kan er naast zitten!
creatine en dexaprine?? dit lijkt mij juist geen goeie combi!
Dexa werkt vochtafdrijvend, en creatine juist vocht vasthoudend. ga je dan die twee niet tegen elkaar opwerken?
kan er naast zitten!

wie gebruikt er dan ook creatine voor de vocht vasthouding?

Het rare aan dexaprine is dat je de ene keer een euforisch gevoel hebt en de andere keer eerder neerslachtig, depressief. Iemand een verklaring voor ?
Waar staat dat Dexa vochtafdrijvend werkt?
Je spieren gaan vocht opnemen door de creatine en gaan dus groter worden... Dexa verminderd het vet dus lijkt me juist win-win
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 11:08 ----------
Moi!!!
Tuurlijk niet
Idd, beter neem je dus een fat burner die via meerdere wegen werkt. Ik gebruik zelf Fat Attack van XXL.Mogelijk een grote variatie op de dosis betaphrine.
Dexaprine wordt in de eerste plaats als een goeie fatburner beschouwd omdat mensen hem "voelen". Ook de reden waarom pre-workouts zo populair zijn, hoewel ze geen ruk helpen. Wat uiteraard niet wil zeggen dat dexaprine een slechte fatburner is, gewoon dat het geen wereld van verschil is met andere beta-agonist fatburners, met uitzondering dat ze hem heel hoog doseren. Dat wil tevens zeggen dat nagenoeg alle werking ervan berust op die beta-agonist : energie, eetlustremmend en lipolytisch. Het zou dus ook niet verstandig zijn er meer van te verwachten dan andere beta-agonisten (EC, DMAA etc). Zoals met allemaal is het dus wel verstandig wat lager te beginnen (halve dosis) en geleidelijk aan op te bouwen, want anders ga je hem wel meer voelen, maar zal ook veel sneller niets meer doen door beta-adrenoreceptor downregulation.
in dexaprine zit caffeïne , caffeïne drijft water uit de spieren