MuscleMeat

Dexaprine

• Topic Starter Topic Starter
Das ook een manier om af te vallen! Ik hoor van vrienden te veel verschillende verhalen en merk aan hun dat ze te weinig vet verliezen. Lijkt mij dus de moeite niet waard.

ik hoor ook veel verschillende verhalen over dexa, mijn ervaring is met eigelijk alles in het leven.. mensen hebben hun eigen mening en ervaring, gewoon proberen en je ziet wat er gebeurt.

ik kijk dagelijks in de spiegel en zie na 1 week al wel een verschil! misschien niet puur door de dexa maar ik denk wel dat het stimuleert. dus ik ga het potje leeg maken en bepaal dan wel of het heeft gewerkt! voor nu is het begin er;)

gister was dus mijn weeg moment!

met een klein beetje spanning stond ik op de weegschaal, 90KG!! 1 week 3kg.. dat was leuk om te zien. Ik zag al in de spiegel wat verandering dus ik was er blij mee. BF% ga ik niet meer met dat electrische ding doen want die stond nu opeens op 22% en na een half uurtje kracht training stond ie op 17%

iemand idee waar ik een huidplooi meter kan halen?? die echt goed werkt?

ik zit nu aan een hele pil per dag! en ja we gaan gewoon door!

Bodyenfitshop, defender caliper zoeken.
Zelf ook dexaprine, maar geloof dat je denkt dat het %'en van je lichaam af gaat halen, niet? Daar zit je wel fout mee.

Bodyenfitshop, defender caliper zoeken.
Zelf ook dexaprine, maar geloof dat je denkt dat het %'en van je lichaam af gaat halen, niet? Daar zit je wel fout mee.

ik hoor veel verhalen, de ene zegt je verliest algemeen gewicht, de ander puur je vetpercentage. ik ben het gewoon voor mezelf gaan gebruiken, en ik ga zelf kijken wat ik verlies en wat niet. Na de huidplooi meting kan ik pas echt bij houden of me % echt vermindert!

Het rare aan dexaprine is dat je de ene keer een euforisch gevoel hebt en de andere keer eerder neerslachtig, depressief. Iemand een verklaring voor ?

Bij dexaprine ligt het er vooral aan in welke "mood'' je zit, het versterkt je gevoel gewoon. Tenminste zo ervaarde ik het.

ik heb eigelijk alleen een beetje nerveus gevoel, maar als ik dan vrolijk word of er gebeurt wat grappigs dat ik me onwijs energiek voel! depressief of neerslachtig eigelijk nog niet meegemaakt! ik heb wel dat ik me beter kan concentreren en minder snel word afgeleid als ik ergens mee bezig ben!

Ook last gehad van hartkloppingen of iets ?

Ook last gehad van hartkloppingen of iets ?

ja! duidelijk voelbaar dat me hart ff wat sneller gaat. eerst een kleine steek gehad maar dat was de eerste 2 dagen, nu heb ik hele pil en heb ik er niets meer van! het voelt wel ff raar maar tis niet zo erg dat je er bang van word!

de huidplooi meter is besteld verwacht hem vandaag of morgen.. kan ik eindelijk exact weten wat me BF% is!!
verder heb ik geen rare dingen met de Dexa, na in namen gewoon ff dat piek puntje dat erbij mij meestal zo uit ziet:

- soort van trillerig maar niet koud hebben en andere mensen merken er niets van (heel bizar) XD
- me ogen lijken wijd open te staan, alsof je echt een emmer water in smoel krijgt en wakker bent. (super als je geen ochtend mens bent)
- soms beetje aan het zweten.
- de hele tijd een lach op me mond
- onwijs veel energie

dit gevoel houd ongeveer aan tot 10 uur - 11 uur (innamen rond 7 uur 's ochtends)
het meer energie hebben tijdens me training, het net iets verder kunnen gevoel. dat heb ik niet zo heel erg. had ik ook niet verwacht wat het is geen pré-workout middeltje. ook het weg halen van honger gevoel mist bij mij, dit kan ook zijn omdat ik nu totaal andere voeding heb dan ik me hele leven deed, en dat me lichaam daar gewoon ff aan moet wennen.

alle tips en vragen zijn altijd welkom.

ff off topic: weten mensen nog goeie been oefeningen? ik doe altijd de leg curl, squats, lungs, en leg lift en me kuiten natuurlijk. maar zijn er nog meer goeie oefeningen? ben wel wat zwak in me knieen!!

na veel info over voeding heb ik besloten om ook maar een vast schema aan te houden. De Dexaprine doet ze werk nu het een beetje helpen.

alle op of aanmerkingen zijn van harte welkom!!

heb nu ook een huidplooi meter dus kan ik beter me BF% bijhouden!

Bijlagen

Geen avondeten? :p

Verder wel mooi dat je zo goed reageerde op de dexa :)

avondeten is altijd lastig te bepalen gezien ik eet wat de pot schaft, ik neem meestal twee borden. gemiddeld is 1 bord rond de 500-600kcal dus ga ik uit van 900. (tweede bord is altijd wat minder)

ja ik neem nu iedere ochtend 1 pil en dat gaat gewoon goed! dus we gaan gewoon lkkr verder!:)

avondeten is altijd lastig te bepalen gezien ik eet wat de pot schaft, ik neem meestal twee borden. gemiddeld is 1 bord rond de 500-600kcal dus ga ik uit van 900. (tweede bord is altijd wat minder)

ja ik neem nu iedere ochtend 1 pil en dat gaat gewoon goed! dus we gaan gewoon lkkr verder!:)

Volgens mij is 1 bord gemiddeld 450 kcal ja, maar dit moet je wel in je schema verwerken ;)

Volgens mij is 1 bord gemiddeld 450 kcal ja, maar dit moet je wel in je schema verwerken ;)

staat er ook in.. bij 17:30 staat mandarijnen 2 stuks. en eronder een leeg vak maar wel het aantal kcal. wat het qua eitwitten vette enzo is hangt af van me maaltijd!

Dexaprine werkte voor mij ook echt, in een maand tijd circa 4 kilo afgevallen (waarvan circa 2 kilo vocht).
Ik nam een dag per dag, en dat werkte echt goed.
Ik ga je volgen man hoe dit voor jou werkt..

Nou ik had het geweten met 1 pil dexa.
Ik dacht bij mezelf boeie ik neem gewoon 1 pil. ( eerste keer dexa )
20 min later helemaal trillende handen, toen ik me brinta aan het eten was had ik kotsneigingen.
Toen ik in de bus richting stage leek ik wel of ik stoned was, helemaal rood hoofd :rolleyes:

Halve pil werkt voor mij oke :cool:

ja ik zit al aan 4 kilo de eerste week:P

eerste week heb ik halve gedaan! dat lijkt me nu achteraf ook het beste XD hahaha... morgen weer wegen en % meting

Wat was het resultaat?

Terug
Naar boven