AndroidHealthClinic

Dexaprine

• Topic Starter Topic Starter

het eind resultaat is ergens volgende maand. het zijn 60 pillen dus twee maanden!
voor nu het resultaat is 7kg en 3% vet, heb nu ander schema voor voeding en training. ik zie ook in de spiegel een groot verschil met het begin en nu.. je kan nu al zeggen dat het voor 'mij' werkt, eind volgende maand is het eind resultaat! ik ga er niet vanuit dat ik ripped zal zijn maar wel een stuk droger dan ik was!

Dus eerst een opbouw periode van een week met een halve vervolgens een hele ?

en dit blijf je nemen tot het potje leeg is ?
aangezien ik toch aardig hartkloppingen voelde in het begin ben ik bang
zal dit geen verdere schaden aanbrengen ?

Dus eerst een opbouw periode van een week met een halve vervolgens een hele ?

en dit blijf je nemen tot het potje leeg is ?
aangezien ik toch aardig hartkloppingen voelde in het begin ben ik bang
zal dit geen verdere schaden aanbrengen ?

ja, voor de meeste is dit het beste! 1ste week je lichaam aan de Dexaprine laten wennen. daarna kan je gewoon een hele proberen. ik zelf neem op zondag geen dexa, dit als een volledige rustdag met alles...
natuurlijk kan je na de "dexa kuur" even langs de dokter voor een check, maar als je op een dag 6-7 koppe koffie drinkt heb je het zelfde (volgens de stats van de Dexa)

denk niet dat er veel schade van komt!;)

hoezo is dit nog legaal? Het werkt, dan moet het maar verboden worden!

zoo we zijn weer tijdje verder en ik heb besloten wat foto's te laten zien.. deze neem ik iedere maand voor vergelijking.. ben erg benieuwd naar jullie reacties...

de laatste twee zijn vanaf de dexaprine en een maandje met dexaprine.

januari

januari

februari

februari

maart

maart

maart

april

april

april

benen lopen nog achter, ben ik nu goed aan het mee trainen!!

Januari bewerkt.jpg

Januari (2) bewerkt.jpg

Februari bewerkt.jpg

Februari (2) bewerkt.jpg

Maart bewerkt.jpg

Maart (2) bewerkt.jpg

Maart (3) bewerkt.jpg

April (3) bewerkt.jpg

April (4) bewerkt.jpg

April (6) bewerkt.jpg

April (1).jpg

De nieuwe dexaprine is nog steeds een heftig goedje... ik ben niet vies van stimulanten, en draaide mijn hand niet om voor 2 scoops maximize intense, of 1,5 scoop Unleash! met DMAA, maar van deze nieuwe versie word ik nogal onrustig na 1 cap. De oude vond ik wat dat betreft beter.

weer even een update!

nou de dexa doet goed ze werk! na 5 weken zit ik op 88kg! en een percentage van 16%... ik merk ook in de spiegel veel verscheel en ook me kleding! (ging zaterdag ff een tshirt halen. moest meestal XL pakken, loop de winkel uit me een M!)

dat gaf mij een heerlijk gevoel, en je weet dat je goed op weg bent!!.

me benen willen niet echt! voor een reden wilt het squate me niet echt liggen.. 30kg (zonder stang) is me max al 3 weken, en die 40kg wilt maar niet lukke! iemand enige tips??

deadlift gaat heerlijk! gewoon rustig opgebouwd.
4 sets beginnend met 40kg 10x 60kg 10x 80kg 10x
(de sprongen van 20kg zijn omdat ik het voor mij beter vind trainen dan sprongen van 10kg of 5kg)

vorige week 100kg gepakt, dit lukt me 5x dus dat gaat lekker!

nog 2 en halve week en dan is de Dexa op!

k wil gewoon spieren opbouwen. maar t gevoel van de dexa is wel fijn. plus dat je miss minder vet opbouwd. maar stel ik zit nu op 3500kcal en ik gain hier gewoon goed op. nu neem ik de dexa erbij. blijf ik dan gainen of gaat mijn onderhoud omhoog door de hogere hartslag?

k wil gewoon spieren opbouwen. maar t gevoel van de dexa is wel fijn. plus dat je miss minder vet opbouwd. maar stel ik zit nu op 3500kcal en ik gain hier gewoon goed op. nu neem ik de dexa erbij. blijf ik dan gainen of gaat mijn onderhoud omhoog door de hogere hartslag?

hier heb ik zelf eigelijk helemaal niet naar gekeken! maar ik zelf denk niet dat het invloed heeft op je onderhoud!

hier heb ik zelf eigelijk helemaal niet naar gekeken! maar ik zelf denk niet dat het invloed heeft op je onderhoud!
:o
Een fatburner zorgt dat je in de basis meer gaat verbruiken --> meer vetverbranding in rust -->onderhoud verandert dus ook. Waarom zou je zoiets dan nemen om je vet toename te verminderen tijdens de bulk? Eet dan gewoon iets minder, mijn god mensen.

@TS: No F-ing way dat dat 16% is. Ik sta een pak droger en mijn % wordt nog op 20-22 geschat. Mensen schatten hun vet% altijd veel te laag in (ik ook). Maar dat zijn maar cijfers, nette progressie. :thumbup:

88kg en 16% en dan zo weinig squaten?

Bij mij werkt dexaprine goed, alleen efedrine net iets beter :D

s29lz5.jpg

:o
Een fatburner zorgt dat je in de basis meer gaat verbruiken --> meer vetverbranding in rust -->onderhoud verandert dus ook. Waarom zou je zoiets dan nemen om je vet toename te verminderen tijdens de bulk? Eet dan gewoon iets minder, mijn god mensen.

@TS: No F-ing way dat dat 16% is. Ik sta een pak droger en mijn % wordt nog op 20-22 geschat. Mensen schatten hun vet% altijd veel te laag in (ik ook). Maar dat zijn maar cijfers, nette progressie. :thumbup:

ik heb dit laten meten met huidplooimeting (4 punten) ik zou sowieso niet laten schatten, laat het is echt meten.

en ja squatten gaat als een slak... baal er zelf ook van! heb wel problemen met me knieen, misschien dat het hier aan ligt. ga nu met iemand ff kijken wat er fout gaat en of er verbetering mogelijk is!!

ik heb dit laten meten met huidplooimeting (4 punten) ik zou sowieso niet laten schatten, laat het is echt meten.

en ja squatten gaat als een slak... baal er zelf ook van! heb wel problemen met me knieen, misschien dat het hier aan ligt. ga nu met iemand ff kijken wat er fout gaat en of er verbetering mogelijk is!!
Dan ben ik benieuwd of diegene vaker meet en of die wel echt een pijnlijke plooi maakt en die vast houd tijdens het meten.
Niet om je af te kraken, maar er zijn niet veel mensen die elke keer een goede meting neer kunnen zetten. Jouw foto's wijzen echt niet naar 16%, eerder echt nog 20+, wat niet uitmaakt, je bent gewoon hoger begonnen dan gedacht, je progressie is er niet minder om.

Ik heb tijdens mijn minik*tperiode laatst 5kg verloren binnen 4 weken. Met dexa. Prima spul, na twee weekjes begint het wel te wennen dus dan paar dagen niet gebruiken. Drink geen koffie als ik dit slik en drink in plaats daar van zeker een liter water meer per dag.

sowieso met huidplooien meten

Laatst bewerkt:
ik heb dit zelf bij mijn sportschool gedaan, door een ex-bodybuilder en door een medewerker die sport opleiding doet. beide met een huidplooi meting!

ik heb dit zelf bij mijn sportschool gedaan, door een ex-bodybuilder en door een medewerker die sport opleiding doet. beide met een huidplooi meting!
Vaag, het ziet er veel hoger uit, misschien een combinatie van vocht en slechte belichting?

Terug
Naar boven