AndroidHealthClinic

Dexaprine

Ik zit er over te twijfelen om ook dexaprine te gaan bestellen.
Het is nu sowieso een leuke aanbieding.

Lijkt me goed hulpmiddel om die laatste paar % voor de zomer eraf te krijgen.

Maar als ik al die bijwerkingen lees, pff.. weet niet of ik daar op te wachten zit.
Komen die duizeligheid etc. niet omdat mensen minder gaan eten/maaltijden gaan overslaan?

Er wordt aangeraden om hem in de ochtend te nemen, en stilt je hongergevoel.
Maar je moet je wel gewoon aan je schema blijven houden toch? Is dit niet waar een hoop de fout in gaan?

En ik wil hem dan in de ochtend nemen (7uur) en train pas om half 8 in de avond, geen probleem toch?

alvast bedankt

Begin gewoon met een halve en zie hoe je lichaam er op reageert :)

En ik wil hem dan in de ochtend nemen (7uur) en train pas om half 8 in de avond, geen probleem toch?

alvast bedankt

Heb hem gekocht maar zit met dezelfde vraag, met ripped! was mijn pil al uitgewerkt tegen de avond voor mijn training. daarom kocht ik dex vandaag in de hoop deze nog beter is , en hopelijk langere werking :)

(ik neem ze om 06:00)

Ikzelf nam het ook altijd om 6 uur en bij mij was het tegen een uurtje of 14.00 a 15.00 niet meer voelbaar

Maar het is toch ook de bedoeling dat je hem niet voelt?
Het is een fatburner en geen pre-workout.
Als je je gewoon aan je voedingsschema houdt, dan is de fatburner toch een extra hulpmiddel?

Naja je voelt het wel werken.. maar dat verschilt per persoon!
En met een goed voedingsschema is het niet eens nodig maar het kan wel een extra zetje in de rug zijn.

Naja je voelt het wel werken.. maar dat verschilt per persoon!
En met een goed voedingsschema is het niet eens nodig maar het kan wel een extra zetje in de rug zijn.

inderdaad, het is eigenlijk net dat zetje dat je nodig hebt, werkend of niet, mentaal zal je denken dat het werkt waardoor je elke training(fitness,sport,..) hard zal blijven werken , alé zo ervaar ik het toch !

Het werkt, omdat je gedurende tijd je hartslag omhoog gaat waardoor je meer verbrand.

voor de mensen die in de avond trainen:

je kan eventueel een halve dexaprine een uur voor je training nemen, hier voel ik zelf zeker wat van. In principe is het geen probleem omdat als het goed is geen crash geeft, maar ik vindt het persoonlijk ook lekker als "PWO", dit zet ik tussen aanhalingstekens omdat het natuurlijk geen PWO is. Maar ik vind het toch lekker om net die drive, focus en energie te hebben om nog even flink te knallen. Dus een halfje een uurtje voor het trainen en dan zou het goed moeten gaan. Kijk wel voor je zelf of je 's avonds nog wel normaal kan slapen, is dit niet het geval, dan is het gebruik van een halve dexaprine in de avond sterk af te raden!

Je hebt de 1.3DMAA Dexaprine en dan de versie daarna. Klopt het dat er nu terug een nieuwere versie uitkomt en dat body en fitshop daarmee hun dexaprine zo laag prijst etc? Of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?

Zoja waarom komt er terug een nieuwere versie uit? Nieuw verbod op een ingrediënt?

Ik ga morgen beginnen aan de dexaprine. Is het nu beter om dit voor of na het ontbijt te gebruiken?
Ervoor lijkt me een beetje gevaarlijk op een lege maag.

Alvast bedankt!

Ik ga morgen beginnen aan de dexaprine. Is het nu beter om dit voor of na het ontbijt te gebruiken?
Ervoor lijkt me een beetje gevaarlijk op een lege maag.

Alvast bedankt!

van wat ik heb gelezen is het juist de bedoeling dat je het vóór je ontbijt, op een lege maag inneemt.
wat zou daar gevaarlijk aan zijn?

Begin gewoon met een halve en zie hoe je lichaam er op reageert :)

DIT! Belangrijk

Ik neem zelfs iets minder (1/3) als een halve, korte tijd nuchter voor het ontbijt. Merk het spul enorm, lekker hoor! Wat een focus en energie. Als je inderdaad gevoelig bent voor dit soort fatburners echt rustig aan beginnen.

grtz dave

Gewoon voor je ontbijt in nemen..
Begin idd met halve zelf begon ik al met een hele maar zit nu al op 1,5 :p
De 1 reageert heftiger erop dan een ander

Je hebt de 1.3DMAA Dexaprine en dan de versie daarna. Klopt het dat er nu terug een nieuwere versie uitkomt en dat body en fitshop daarmee hun dexaprine zo laag prijst etc? Of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?

Zoja waarom komt er terug een nieuwere versie uit? Nieuw verbod op een ingrediënt?

Naar mijn weten is het gewoon een eenmalige actie die Iforce mogelijk heeft gemaakt voor B&F. 1,3 DMAA zal niet meer terug komen in producten bij B&F aangezien het onder de dopingslijst valt, er verscheidene hardvalen in verband mee gebracht zijn en het binnekort illegaal word (ja, je mag het nog steeds legaal invoeren vanuit het buitenland naar mijn weten). Waar heb je gelezen dat er een nieuwere versie van dexaprine komt want dit is mij en ik denk een hoop andere forumleden nog niet aan de oren gekomen.

Edit: Ik kan er trouwens naast zitten op het gebied van DMAA en de legale status ervan, correct me if i'm wrong

Ik ben woensdag begonnen met de Dex, na alle verhalen was ik erg benieuwd ;)
S ochtends voor ontbijt ingenomen, gedouchte en daarna ontbijt.
Merkte er nog niets van.
Toen naar de gym, begonnen met cardio op de loopband.

Ok... Anders.. Na 10 min begin ik normaal te zweten, na 15 min wordt ik het zat en stop meestal tussen 15 en 20min,
Nu.... Na 20 min verhoogde ik de snelheid naar 10km/h, nog steeds bijna geen zweet, na 25 min naar 11km/h en na 30min begon ik me te vervelen maar nog steeds niet moe?. Gestopt na 35 min, nog nooit eerder gedaan :)
Direct door naar de rug training, ontzettend geconcentreerd gevoel, erg lekker.
Super trainings dag gehad. Verder idd geen enkel snoep moment of gevoel gehad.
Donderdag en gisteren weer een halve, kijken of het toeval was...nope, weer ontzettend lang cardio en lange kracht training met fijn gevoel aan het einde..

Erg kort nog om conclusies te trekken, maar geen duizeligheid, geen extreem druk:) gevoel, gewoon erg prettig getraind met een scherp gevoel...
Goed spul man

3dagen geleden begonnen met dexaprine (van de eerste keer hele pil) voel er al niets meer van nu:(

Naar mijn weten is het gewoon een eenmalige actie die Iforce mogelijk heeft gemaakt voor B&F. 1,3 DMAA zal niet meer terug komen in producten bij B&F aangezien het onder de dopingslijst valt, er verscheidene hardvalen in verband mee gebracht zijn en het binnekort illegaal word (ja, je mag het nog steeds legaal invoeren vanuit het buitenland naar mijn weten). Waar heb je gelezen dat er een nieuwere versie van dexaprine komt want dit is mij en ik denk een hoop andere forumleden nog niet aan de oren gekomen.

Edit: Ik kan er trouwens naast zitten op het gebied van DMAA en de legale status ervan, correct me if i'm wrong

volgens mij heb je gelijk. er zijn ook geen pre-wo's meer te vinden met dmaa (in webshops dan).

Naar mijn weten als je hem na het eten inneemt werkt ie alleen maar minder !!!!

idd.

3dagen geleden begonnen met dexaprine (van de eerste keer hele pil) voel er al niets meer van nu:(

ok. dosis verhogen? of niet op lege maag ingenomen?

Terug
Naar boven