Fitness Seller

Dexaprine

Als ik 's morgens dexa neem mag ik dan savonds voor de gym een pwo nemen?

Moet 7 uur tussen zitten volgens b&f. Doe t zelf ook, is prima te doen.

• Topic Starter Topic Starter
de Dexa van nu! (zonder DMAA) zegt dat je 2 tabletten op een dag maximaal kan nemen, dit wel met een paar uur ertussen. ik zelf neem er 1 per dag omdat het voor mij voldoende is!

ik denk dat als je 's ochtends dexa neemt, en je rond 7-8 voor het sporte een PWO neemt dit geen enkel probleem moet zijn, ik zelf neem het liever niet in combi gezien me hart al aardig klopt, en ik dat niet echt veilig vind voor mezelf!

wat ik wel mooi vind hier, is dat mensen volledig beweren dat hun ervaring bij iedereen het zelfde is!
ik merk sowieso dat ieder supplementen voor iedereen totaal anders kan zijn!
de eerste reviews die ik las over dexa, hadden mensen het over pijn in hun borst, onwijze hartkloppingen, ademnood, bijna knock out gaan door het spul en gewoon kots misselijk worden..
andere zeide weer dat ze geen reactie er op hadden of dat ze alleen wat extra energie hebben.

het ligt puur aan je eigen lichaam hoe die op iets reageert!

vandaag een dexa gepakt voor het eerst op nuchtere maag, was een sample maar ook meteen mn laatste tab :)

werd er goed misselijk van en zweverig en zweten als een gek, was klote om te trainen maar wel mooi om te ervaren :D

vandaag een dexa gepakt voor het eerst op nuchtere maag, was een sample maar ook meteen mn laatste tab :)

werd er goed misselijk van en zweverig en zweten als een gek, was klote om te trainen maar wel mooi om te ervaren :D

was bij mij de eerste week ook.. werd er gek van

Vandaag maar een halve genomen :D

ben gestopt met het gebruiken. niet echt aan te raden met een kantoorbaan. kan je energie nergens kwijt en ik werd er zelfs aggresief van

ben gestopt met het gebruiken. niet echt aan te raden met een kantoorbaan. kan je energie nergens kwijt en ik werd er zelfs aggresief van

Daar kan ik in komen ja kon ook geen moment stil staan ... nou heb ik gelukkig een hele actieve baan maar een hele is bij mij ook te gek word er gewoon ziek van ( griep, koorts, zweten, misselijk ) dus hou het ook gewoon bij een halve !!

ik heb zelf ook een kantoor baan!.. heb er niet veel moeite mee! soms dat ik ff gek werd van alle lettertjes maar verder niet een groot probleem dat het me werk beinvloede!

vandaag dexaprine genomen en ben een uur gaan fietsen... hartslag heletijd 160-180 nie normaal :p

gister was de laatste dag voor mijn dexaprine "kuur". ik heb zeker het effect ervan gemerkt, en ben ook blij met het verschil! totaal 5kg verloren. en 2% vet... klinkt niet veel! maar ik ben voor t oog een stuk droger geworden dan eerst en daar gaat het voor mij vooral om!..

aankomende maandag nieuw schema's en start ik met "amino freak" en de PWO "swollen".
gister heb ik dit alvast even geprobeerd, en stond ik toch heerlijk te traine! (na een lange Qday haha)

nu ga ik dus aankijken hoe dit werkt plus me voedingsschema! en hoop ik in juni 85kg te wegen met een BF van 15%

Tocht netjes voor iemand die geen strict schema gebruikt!
En swollen is inderdaad wel een lekkere pworkout haha =)

Ga zo door man het is wel leuk om andere hun ervaringen te lezen.

Tocht netjes voor iemand die geen strict schema gebruikt!
En swollen is inderdaad wel een lekkere pworkout haha =)

Ga zo door man het is wel leuk om andere hun ervaringen te lezen.

ik heb wel voedingsschema en sportschema, maar ik doet dit ook voor me plezier dus ik ga niet me hele levenstyle verander. ik blijf nu gewoon veranderingen zien, en resultaten dus het werkt voor mij!

Ik ben net klaar met mijn dexaprine cycle, ben nu een maand pauze aan het nemen aangezien ik merkte dat mijn lichaam er aan begon te wennen. Dit is mijn ervaring:

Ik ben zelf totaal niet gevoelig voor dit soort producten maar kan zeggen dan ik erg tevreden ben over dit product.
voordelen:
- Heel veel energie, blijft me elke keer verbazen. Piek ongeveer na 2 uur en na 6/8 nog merkbaar
- Minder eetlust (geen moeite met het laten staan van tussedoortjes, chocola, koek etc.)
- Waarscheinlijk een hogere vetverbranding (aangezien mijn hardslag bij rust hoger is en ik meer energie heb = verbranding)
- langer door gaan met cardio en krachttraining
- meer motivatie door de energie
- GEEN crash!

nadelen:
- Overmatig zweten bij trainingen en meer zweten/warmer bij rust
- Geen eetlust, moet mezelf ertoe zetten om te eten omdat ik mezelf anders ondervoed
- Soms een beetje trillerig als ik me energie niet kwijt kan
- soms hardkloppingen ong. 45 minuten na inname, meestal 30 minuten lang. Niet dusdanig erg dat het zorgzaamwekken is.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

edit: Het effect van dexaprine is trouwens wel erg verschillend per persoon. Vrienden van mij hebben het ook geprobeerd, sommigen werden duizelig, misselijk en konden niet lekker trainen en anderen gingen er weer hardstikke hard op en hadden net even wat meer drive, motivatie en focus. Ik wil er ook nog even bij zeggen dat dexaprine (en naar mijn idee alle fatburners/stackers) geen wondermiddel is en dat je het toch echt zelf zal moeten doen, maar het kan je wel helpen en net eventjes dat duwtje in de juiste richting geven.

Laatst bewerkt:
Ik ben net klaar met mijn dexaprine cycle, ben nu een maand pauze aan het nemen aangezien ik merkte dat mijn lichaam er aan begon te wennen. Dit is mijn ervaring:

Ik ben zelf totaal niet gevoelig voor dit soort producten maar kan zeggen dan ik erg tevreden ben over dit product.
voordelen:
- Heel veel energie, blijft me elke keer verbazen. Piek ongeveer na 2 uur en na 6/8 nog merkbaar
- Minder eetlust (geen moeite met het laten staan van tussedoortjes, chocola, koek etc.)
- Waarscheinlijk een hogere vetverbranding (aangezien mijn hardslag bij rust hoger is en ik meer energie heb = verbranding)
- GEEN crash!

nadelen:
- Geen eetlust, moet mezelf ertoe zetten om te eten omdat ik mezelf anders ondervoed
- soms hardkloppingen ong. 45 minuten na inname, meestal 30 minuten lang. Niet dusdanig erg dat het zorgzaamwekken is.

Bedankt voor je uitleg, hier zullen veel mensen iets aan hebben en voor gebruikers zoals ik is het leuk om te lezen hoe anderen erop reageren :)

De nadelen die je noemt, weet je van te voren ;)

voordelen:
- GEEN crash!

nadelen:

idd handig, al gezocht op het forum en veel logs etc gevonden maar met 100 pagina's dus zoeken naar een speld in een hooiberg, thnx!

voordelen:
- GEEN crash!

nadelen:

edit: Het effect van dexaprine is trouwens wel erg verschillend per persoon. Vrienden van mij hebben het ook geprobeerd, sommigen werden duizelig, misselijk en konden niet lekker trainen en anderen gingen er weer hardstikke hard op en hadden net even wat meer drive, motivatie en focus. Ik wil er ook nog even bij zeggen dat dexaprine (en naar mijn idee alle fatburners/stackers) geen wondermiddel is en dat je het toch echt zelf zal moeten doen, maar het kan je wel helpen en net eventjes dat duwtje in de juiste richting geven.

hier was ik zelf ook altijd naar opzoek! daarom zelf de test maar gedaan, en Dexaprine gekocht! ik kan me volledig vinden in jouw voor en nadelen, en ook dat het effect veel verschilt per persoon!!
toch zou ik het aanraden aan iedereen,!

hier was ik zelf ook altijd naar opzoek! daarom zelf de test maar gedaan, en Dexaprine gekocht! ik kan me volledig vinden in jouw voor en nadelen, en ook dat het effect veel verschilt per persoon!!
toch zou ik het aanraden aan iedereen,!

Vandaag begonnen aan de Dexaprine na eerst jouw verslag te hebben gelezen.
Ook begonnen met een halve en moet zeggen dat ik een aantal dingen terug zie bij mezelf.
Voordeel is dat ik nog nooit zo snel de afwas heb gedaan!

Terug
Naar boven