Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag een dexa gepakt voor het eerst op nuchtere maag, was een sample maar ook meteen mn laatste tab
werd er goed misselijk van en zweverig en zweten als een gek, was klote om te trainen maar wel mooi om te ervaren![]()
ben gestopt met het gebruiken. niet echt aan te raden met een kantoorbaan. kan je energie nergens kwijt en ik werd er zelfs aggresief van
vandaag dexaprine genomen en ben een uur gaan fietsen... hartslag heletijd 160-180 nie normaal![]()

Tocht netjes voor iemand die geen strict schema gebruikt!
En swollen is inderdaad wel een lekkere pworkout haha =)
Ga zo door man het is wel leuk om andere hun ervaringen te lezen.
Ik ben net klaar met mijn dexaprine cycle, ben nu een maand pauze aan het nemen aangezien ik merkte dat mijn lichaam er aan begon te wennen. Dit is mijn ervaring:
Ik ben zelf totaal niet gevoelig voor dit soort producten maar kan zeggen dan ik erg tevreden ben over dit product.
voordelen:
- Heel veel energie, blijft me elke keer verbazen. Piek ongeveer na 2 uur en na 6/8 nog merkbaar
- Minder eetlust (geen moeite met het laten staan van tussedoortjes, chocola, koek etc.)
- Waarscheinlijk een hogere vetverbranding (aangezien mijn hardslag bij rust hoger is en ik meer energie heb = verbranding)
- langer door gaan met cardio en krachttraining
- meer motivatie door de energie
- GEEN crash!
nadelen:
- Overmatig zweten bij trainingen en meer zweten/warmer bij rust
- Geen eetlust, moet mezelf ertoe zetten om te eten omdat ik mezelf anders ondervoed
- Soms een beetje trillerig als ik me energie niet kwijt kan
- soms hardkloppingen ong. 45 minuten na inname, meestal 30 minuten lang. Niet dusdanig erg dat het zorgzaamwekken is.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Ik ben net klaar met mijn dexaprine cycle, ben nu een maand pauze aan het nemen aangezien ik merkte dat mijn lichaam er aan begon te wennen. Dit is mijn ervaring:
Ik ben zelf totaal niet gevoelig voor dit soort producten maar kan zeggen dan ik erg tevreden ben over dit product.
voordelen:
- Heel veel energie, blijft me elke keer verbazen. Piek ongeveer na 2 uur en na 6/8 nog merkbaar
- Minder eetlust (geen moeite met het laten staan van tussedoortjes, chocola, koek etc.)
- Waarscheinlijk een hogere vetverbranding (aangezien mijn hardslag bij rust hoger is en ik meer energie heb = verbranding)
- GEEN crash!
nadelen:
- Geen eetlust, moet mezelf ertoe zetten om te eten omdat ik mezelf anders ondervoed
- soms hardkloppingen ong. 45 minuten na inname, meestal 30 minuten lang. Niet dusdanig erg dat het zorgzaamwekken is.
voordelen:
- GEEN crash!
nadelen:
edit: Het effect van dexaprine is trouwens wel erg verschillend per persoon. Vrienden van mij hebben het ook geprobeerd, sommigen werden duizelig, misselijk en konden niet lekker trainen en anderen gingen er weer hardstikke hard op en hadden net even wat meer drive, motivatie en focus. Ik wil er ook nog even bij zeggen dat dexaprine (en naar mijn idee alle fatburners/stackers) geen wondermiddel is en dat je het toch echt zelf zal moeten doen, maar het kan je wel helpen en net eventjes dat duwtje in de juiste richting geven.
hier was ik zelf ook altijd naar opzoek! daarom zelf de test maar gedaan, en Dexaprine gekocht! ik kan me volledig vinden in jouw voor en nadelen, en ook dat het effect veel verschilt per persoon!!
toch zou ik het aanraden aan iedereen,!