XXL Nutrition

Dexaprine

dexaprine is geen wondermiddel hoor...

zonder een decent voedingsschemaga je alsnog niet afvallen

• Topic Starter Topic Starter
Vaag, het ziet er veel hoger uit, misschien een combinatie van vocht en slechte belichting?

vocht lijkt me sterk gezien dexaprine een vocht af drijver is! het zou kunnen, maar zoals je al eerder zei, t zijn maar cijfertjes!

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 15:44 ----------

dexaprine is geen wondermiddel hoor...

zonder een decent voedingsschemaga je alsnog niet afvallen

dexaprine opzich helpt je denk alleen om vocht af te drijven, om echt vet te verliezen is ook zeker een goed schema qua voeding nodig!. daar ben ik het zeker mee eens!

@DieNase, ik zie net dat ik een foutje heb gemaakt. mijn BF% is geen 16% maar 18%... heb me gister laten meten. ik heb denk iets te snel getypt... maar onder de 20% zit ik sowieso.. me gewicht is nu ook stabiel 88kg (had soms iets meer maar t blijft nu op het zelfde)

doel is juni in te gaan met 15% BF en een stabiel gewicht van 85kg.

zijn er mensen die ervaring hebben met L-carnitine? en Swollen van body en fit shop??

ga zelf morgen ook weer beginnen met dexa oude versie
atm 80.5kg met 13-14%

ik merk dat de dexa me nog steeds iedere dag hetzelfde gevoel geeft als ik het inneem, alleen lijkt de werking wat minder te zijn geworden!...

ik zit nu nog op de 88kg BF% ga ik denk na de dexa"kuur" weer laten meten.. ik ga ook mijn voedingsschemaaanpassen en de koolhydraten drastisch naar benede gooien en me eiwitten omhoog!

de dexa werkte voor mij zeker als een stimulator en vetverbrander!!... maar zoals iedereen zegt, tis geen wondermiddel! zonder vast schema voor sport en voeding.. gaat dit echt niets verandere!
mijn doel om in juni naar 85kg en 15% BF te gaan word een lastige maar we gaan er voor!

"if you want it as badly as you wanna breath, you will succeed"

Vandaag weer voor het eerst genomen... Damn love it :D

Even vraagje : ik heb de oude dexa nog. Maar als ik er s ochtends 1 inneem op lege maag merk ik helemaal niets van. Alleen de eerste dag. Kan ik de dosis gewoon ophogen?

dexaprine is ook een fatburner, en geen energiepil

@scoloo er word gezegt max 2 pillen per dag, iemand die ik ken uit de sportschool zegt ook dat hij er niets van merkt, maar hij verliest wel vet zegt hij. je kan het proberen maar let wel goed op!!

@joostd ben ik het niet geheel mee eens... gezien het aantal mg caffeine lijkt heb ik zkr wel een kleine boost. niet de hele dag maar vooral in het begin, vol actief beetje shakerig maar heel scherp!!

Ik merk weinig vetverbranding, maar wel zware energierush. Sta iedere keer superstrak en voel men hartslag omhoog gaan. zelfs aders die op men nek te voorschijn komen :D

Even vraagje : ik heb de oude dexa nog. Maar als ik er s ochtends 1 inneem op lege maag merk ik helemaal niets van. Alleen de eerste dag. Kan ik de dosis gewoon ophogen?

Weet niet of je ook nog een pwo gebruikt, maar dan zou ik t liever niet doen..

Nee ik gebruik geen pwo alleen bcaa erbij en whey.

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 16:55 ----------

Anders voer ik hem eerst op naar 1,5 en dan geleidelijk naar 2. Caffeine doet bij mij sowieso weinig dus misschien dat het daar aan ligt. Ik heb ook nog de energizer van xxl staan maar ook daar merkte ik niks van.

aan de verhalen te hore kan je net zo goed pep gaan snuiven of niet? lijkt me niet echt goed voor je die bende.. of valt dat mee?

op verpakking staat max 1 per dag. ga niet achterlijk doen door meer te gaan nemen...

Maximaal 2 staat er bij mij op. Maar ik kijk het eerst nog wel eens aan met 1. Als het zijn werk maar doet maakt het mij niet uit dat ik die energieboost niet krijg.

Er staat inderdaad 2 max, maar er staat niet 2 tegelijk. Als je er 2 neemt, neem de 2e dan 8uur later

Ja dat snap ik. Sorry ik bedoelde niet 2 tegelijk maar idd met 8 uur er tussen.

vocht lijkt me sterk gezien dexaprine een vocht af drijver is! het zou kunnen, maar zoals je al eerder zei, t zijn maar cijfertjes!

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 15:44 ----------

dexaprine opzich helpt je denk alleen om vocht af te drijven, om echt vet te verliezen is ook zeker een goed schema qua voeding nodig!. daar ben ik het zeker mee eens!

Mee eens ik heb nu 2,5 weken een Cut-schema en gebruik daar Dexaprine bij en moet zeggen dat ik van 111,6 naar 106,4 ben gegaan streef gewicht is onder de 100 kg ( liefst 90 kg ) maar die dexaprine werkt wel goed/lekker !!!

op verpakking staat max 1 per dag. ga niet achterlijk doen door meer te gaan nemen...
Dit. De reden dat DMAA verboden is is omdat er een paar typisch zo achterlijk zijn geweest om (volledig vermoeid) een veel te hoge dosis te gaan nemen.

Nu, 2 dexa per dag. 1 's ochtends neem ik aan en dan 1 8 uur later. Zie dat je slaap hier niet onder gaat lijden.

Terug
Naar boven