Pubers zien veel meer dan je denkt, ik had ook ooit iets goed verstopt en zoon en ze vriendjes hebben het toch gevonden,
Nu mijn zoon volwassen is komt zoiets niet meer voor, het is vaak groepsdruk of verslaving dat een puber zo laat handelen, verwijder je de verslaving of de slechte vrienden word het snel beter.
Tof van je dat hem van ze game verslaving af wilt helpen, merk duidelijk dat je om hem geeft.
Is je vrouwtje NL of Import? , niet racist ofzo ben zelf ook gedeeltelijk import maar daar zie ik vaak in veel relaties om me heen dat andere normen en waarden dan de NL/Noord Euro cultuur, van wat is van mij en van jou etc, zie het bij aziaten zoals Thai of Philipino's,,zuid amerikaans en ook zuid europees dat dat al heel ruim ligt dat begrip, tuurlijk niet allemaal zo maar komt wel vaker voor.
Je zult het toch op tafel moeten leggen, bespreekbaar maken want anders ga je ook jezelf van binnen opvreten, En denken hun dat ze er wel mee weg kunnen komen.
Hou het wel relaxed, do it for the kids, Laat je niet in ruzie/schreeuwen trekken of van je onderwerp afhalen over dingen die jij verkeerd hebt gedaan ooit, dit is vaak een wapen wat vrouwen gebruiken als ze klem zitten, blijf bij je standpunt, als ze over wat anders begint, terug naar de geldkwestie en je onvrede en wat ze hier aan denkt te gaan doen.
Hoop dat alles snel beter word voor je, huurhuis inderdaad niet opgeven.