- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
ik heb hem ook los gedaan, met kettlebells....lekker!!
Dat kan ik me ook wel voorstellen, ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb hem ook los gedaan, met kettlebells....lekker!!
Burn, dat is het meer ja.Nice die PR op RDL!
Dan is het even door de burn heengaan met die goblet squats he!![]()
Leg je die RDL dan ook elke rep dood op die blokken? Of meer raken en omhoog?
Nee, alleen lichtjes aantikken. Dus je staat 5 reps onder spanning.

Thnx, lukt me ook niet zonder straps hoor. Maar als ik mijn handen zou willen trainen dan deed ik wel hand oefeningen![]()
Gewoon een hoop schijven aan een dipriem hangen, en aan de pullup gaan hangen. 
Weighted deadhangs proberenGewoon een hoop schijven aan een dipriem hangen, en aan de pullup gaan hangen.
Voor de rest niks doen. Gewoon zo lang mogelijk vasthouden. Geen belasting op je onderrug en het doet wonderen
voor je grip![]()

Klinkt wel goed.
Sommigen doen ook wel mixed grip bij DL, maar ik heb een beetje een tic wb symmetrie.![]()
Dan liever straps 
Klinkt wel goed.
Sommigen doen ook wel mixed grip bij DL, maar ik heb een beetje een tic wb symmetrie.![]()

Tics moet je afleren.
Als je dan wel veel meer kunt vasthouden?
Gotta love goblet squats!! Zou ze zeker eens proberen!!Die goblet squats heb ik zelf nooit gedaan, maar ik denk dat ze vergelijkbaar aanvoelen als lunges zo op 't eind van de training, hehe!![]()
Kwa pomp na een zware train is het wel vergelijkbaar denk ik.Die goblet squats heb ik zelf nooit gedaan, maar ik denk dat ze vergelijkbaar aanvoelen als lunges zo op 't eind van de training, hehe!Fijn dat je zo'n goede progressie aan het boeken bent trouwens
.
Ja bij FSQ moet je rechterop staan, dat doe ik bij back sq dus niet zo. En dankHeb jij eigenlijk verschil in stance bij gewone squats en front squats?
Gaat trouwens lekker hier zeg. Niet zo veel tijd om in alle andere logs te kijken hier, maar je bent weer goed vooruit gegaan![]()

Gotta love goblet squats!! Zou ze zeker eens proberen!!
Heeft een goblet squat wel zin als je 150+ kg squat? Lijkt me nou niet comfortabel om de dumbbell van 70 kg vast te gaan pakken en hetgeen wel comfortabel is lijkt me dan weer veel te licht.
En qua stance, dus hoe breed je staat?Ja bij FSQ moet je rechterop staan, dat doe ik bij back sq dus niet zo. En dank
Grootste voordeel van goblet vind ik dat je makkelijk heel diep door de heupen kan gaan, ATG, omdat het evenwicht gewoon lekker ligt. Je moet het niet voor kracht opbouw doen, dus 70 kg db hoeft helemaal niet. Je kan extra uitdaging zoeken door lekker explosief omhoog te komen.
En qua stance, dus hoe breed je staat?
En die goblet squats zijn niet echt iets voor mij dus, aangezien ik meer op hypertrofie train.