Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het was ook vragen naar de bekende weg, maar dat had je wel door, denk ik
Maar als je goblets ziet als een cooling down of after pump met extra benefits voor flexibiliteit dan is het toch niet zoveel extra volume?
---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------
PLPL 5x5 Week 6, Dag 4
za Pull
Pendlay BOR:
1x10 48 kg; 5x5 78 kg
Pull Ups:
4x5 BW+15kg
Chin Ups:
4x5 + 1x4 BW+20kg -> VPR!! laatste extra setje omdat het kon
Side Lat raises
20+5+5+5+5+5 (45) 9kg myo-rep stijl
Front raises met schijf:
15+5+5+5+5 (35) 10kg myo-rep stijl
Opm: vorige week al alle doelen gehaald, of voorbij. Dus vandaag een niet te
gekke train, en de laatste dag van deze periode met PLPL. Maar zoals gebruikelijk
zijn de myo reps op het einde wel killing
Ik zal nog een lijstje maken van oude PR's en de gehaalde doelen voor deze periode.
---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------
Het overzichtje van de PR's die ik deze periode heb gehaald.
De hoofdoefeningen:
Code:
Oefening Goal Oud PR Behaald
---------------- ------- ------------- ----------
Barbell Squat 5x5 104 kg - 5x5 105.5kg - 5x5 108 kg
Deadlift 3x5 124 kg - 3x4 125.5kg - 3x5 125.5kg
Bench Press 5x5 80.5kg - 5x5 78kg - 5x5 80.5 kg
Pendlay Row 5x5 71 kg - 5x5 75.5kg - 5x5 80.5 kg
Romanian DL 3x5 107 kg - 3x5 108kg - 3x5 110.5 kg
Dumbell Ovh Press 5x5 25 kg - 1x5+4x4 25kg - 4x5+1x3 24.5kg
Zoals beloofd kom ik hier ook maar eens kijken! In dus!
Nette verbeteringen de laatste periode wat betreft de PR's, voornamelijk de frontsquat! Handig trouwens die "CODE" tags, mooi overzichtelijk zo.
Zoals beloofd kom ik hier ook maar eens kijken! In dus!
Nette verbeteringen de laatste periode wat betreft de PR's, voornamelijk de frontsquat! Handig trouwens die "CODE" tags, mooi overzichtelijk zo.
Welkom hier.
Thanks. De FSQ doe ik nog niet zo lang, dus daar was de verbetering het makkelijkst denk ik. Bij de rest valt de progressie eigenlijk wel tegen. Bij OHP zelfs een achteruitgang.
Misschien ben ik te oud voor nog veel progressie, of moet ik vaker tegen het max gewicht trainen om nog vooruit te gaan. Ik hoop het laatste.
Afwisselen is ook leuk inderdaad. Je gaat vooruit en je ziet het!
Het mag dan misschien niet al te snel gaan maar het gaat wel. Wie weet wat er nog inzit. Vast meer als ik het zo zie.
Afwisselen is ook leuk inderdaad. Je gaat vooruit en je ziet het!
Het mag dan misschien niet al te snel gaan maar het gaat wel. Wie weet wat er nog inzit. Vast meer als ik het zo zie.
Meestal heb ik niet zo veel over bij iedere set en moet ik even rusten voor de volgende set (30-60 sec of zo)..
Als we naar back sq in de vorige periode kijken ben ik begonnen met 5x5 @88kg en geeindigd met 5x5 @ 108 kg. Dat laatste was net te zwaar om netjes te zijn, dat eerste had dus misschien wel 5x 8 of 9 van 88kg kunnen zijn met een beetje pauze ertussen.
Precies, leek mij ook. Voor de opbouw is het wel mooi. Maar je zou ook kunnen zeggen, in die week heb je dus nauwelijks trainingsprikkel gehad en is het een verloren week voor de mensheid. Ik weet het ook niet.