joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf 150 sec ga ik ook heel erg naar het einde verlangen....Flinke cardio! Lekker doorgetrapt ook op de fiets. Hoe lang heb je er ongeveer over gefietst?
Aardige plank ook! Ik ben nu al gebroken als ik 1,5 minuut weet te halen.
33.7km fietsen en hoe vaak gestopt biertjes op een terras dan?![]()
). Zo'n 2x 45 min bij elkaar.Nee joh, dit forum is echt een dikke verbetering! Die meldingen bij quotes/ reacties in je topic. Multi quote is ff wennen idd, maar ik vind m nu al net zo fijn.
Aparte trainingen zoWel tof om eens iets heel anders te zien!
Jezus, die handstand-tegen-deur-dinges, je zal er maar zin in hebben.
Mooie training, originele oefeningen!
Zie je al iets van je gading daarbij?
Yep... vroeger was ik heel goed in handstand tegen muren en deuren.
Maar dan moet eerst mijn schouder weer helemaal goed zijn. Lijkt me wel wat om die handstand push ups te doen. 
Hey joh, koffie op zo'n afstandje? Da hoort niet! Koffie tijdens je rit doe je pas vanaf 100 km. En met appeltaart met slagroom.
Precies!
Toch wel ja.lkkre bezig rene die overhead sq's lijken me knap lastig.
Ik ook niet

Iedere week 5 sec erbij, en dan iedere 2 weken 5 sec en dan ben je er

Primair uithoudingsvermogen voor lats en rhomboids, want ik doe mijn ellebogen in een lus, maar is wel een idee om het zonder lussen te doen en te testen hoe lang mijn grip het uithoudt.
Doe er nu maar 2 seconden bij.... ben de leg raises ervoor ook al steeds aan het opvoeren. Maar goed, heb geen haast, mijn sixpack zit nog goed verborgen heuheuheuMisschien overkill die pullups, maar ik vind het ook wel lekkere oef.
Iedere week 5 sec erbij, en dan iedere 2 weken 5 sec en dan ben je er![]()
Misschien eerlijker om te zeggen: icecream makers lijken nog nergens op, nog een lange weg te gaan voor dat het helemaall strak isGoed idee om dat te hanteren voor de planks. Ik doe nu elke week planks en dan kijk ik wel hoe ver ik kom. Elke week verhogen is ook een optie.
Lekkere pullups trouwens! Niet gek ook dat het moeilijk is om je lichaam strak te houden bij die icecream maker, oefening ziet er alleen al moeilijk uit!

Wat goed in het vet zit kan niet roestenDoe er nu maar 2 seconden bij.... ben de leg raises ervoor ook al steeds aan het opvoeren. Maar goed, heb geen haast, mijn sixpack zit nog goed verborgen heuheuheu